LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo - Bosincasso

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Tinus32

Ziggo - Bosincasso

Ongelezen bericht door Tinus32 »

Met veel aandacht lees ik de verhalen en reacties van iedereen die problemen heeft met Ziggo en aanmaningen ontvang van Bosincasso. Zelf heb ik dit ook over voorrijkosten van een monteur. Het probleem is niet de factuur zelf want deze zal ongetwijfeld langs gekomen zijn. Vlak voordat die zou komen deed mijn internet het plots weer en ik heb zowel gebeld als een mailtje gestuurd om de monteur af te melden. Telefoon was een lange wachttijd dus dat heb ik opgegeven. Mailtje kon nooit meer op tijd komen omdat het zo kortdag was. Bewijs van mijn belletje en mailtje heb ik niet, dat is volgens mij het enige verwijt wat mij te maken valt. Echter enig besef van mijn fatsoenlijke bedoelingen bij Ziggo is er niet en zij vinden het nu nodig mij te bestoken met aanmaningen van Bosincasso.

De vraag die ik eigenlijk wil stellen is of er uberhaubt al iemand is waarbij de incassoprocedure door is gezet op rechterlijk niveau en wat de ervaringen hierover zijn.

Natuurlijk ben ik niet van plan om te betalen, maar om het nou op de spits te drijven tot de rechter is natuurlijk een 2e. Zeker omdat ik strikt juridisch gezien helemaal geen bewijs heb van mijn poging tot afzeggen van de monteur.

Anderzijds had de monteur natuurlijk nooit langs hoeven te komen als Ziggo naar behoren zijn dienst had geleverd.

Ik ben benieuwd...

Tinus32

Re: Ziggo - Bosincasso

Niemand?

Inmiddels is Bos Incasso overgegaan in LAVG deurwaarders. Alle gegevens (adres, telefoon) zijn net iets anders. Dan is mijn laatste brief waarschijnlijk ook niet aangekomen.

(Update: Ik snap het al, alleen de gerechtsdeurwaarders mogen een zaak aan de rechter voorleggen, wel hetzelfde bedrijf, maar alleen een stapje hoger)

Tinus32

Re: Ziggo - Bosincasso

GEWONNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brief gekregen dat het dossier wordt gesloten.
Heeft het toch zin gehad om door te klagen en brieven te schrijven.
Waarschijnlijk bedrag ook te laag voor hun om verdere stappen te ondernemen.

Gesloten