beeindigen xs4all abonnement
Geplaatst: 05 nov 2009 21:59
Hallo, ik ben voor het eerst hier op dit forum en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Het probleem is als volgt: door problemen met onze internet provider XS4all omdat wij niet tevreden zijn met de oplossing van onze klacht willen wij van het abonnement af.
Vanaf september ben ik brieven aan het sturen, aangetekend, met verzoek tot beeindiging, steeds geen reactie, in de laatste brief erin gezet dat ze 2 weken de tijd hadden om te reageren en het contract stop te zetten anders zou ik het contract als ontbonden beschouwen en de incasso machtiging blokkeren.
Nóg geen reactie, inmiddels is het zgn. ultimatum verstreken en zelf maar eens gaan bellen met de klantenservice.
Daar wisten ze mij te vertellen dat ze geen enkele brief hebben ontvangen en het contract nog een maand zal doorlopen, advies gekregen van de medewerker om een email te sturen en de reactie van hun kant was dat ik dan maar eerder had moeten bellen naar hun en dat ik helemaal nergens recht op heb....
Nou is mijn vraag dus, na mijn lange klaagzang, ben ik nou gek aan het worden of zijn zij dat, ik sta toch in mijn recht en zo ja, hoe kan ik nu mijn gelijk halen?
Alvast bedankt!!
Groetjes Suzanne
Het probleem is als volgt: door problemen met onze internet provider XS4all omdat wij niet tevreden zijn met de oplossing van onze klacht willen wij van het abonnement af.
Vanaf september ben ik brieven aan het sturen, aangetekend, met verzoek tot beeindiging, steeds geen reactie, in de laatste brief erin gezet dat ze 2 weken de tijd hadden om te reageren en het contract stop te zetten anders zou ik het contract als ontbonden beschouwen en de incasso machtiging blokkeren.
Nóg geen reactie, inmiddels is het zgn. ultimatum verstreken en zelf maar eens gaan bellen met de klantenservice.
Daar wisten ze mij te vertellen dat ze geen enkele brief hebben ontvangen en het contract nog een maand zal doorlopen, advies gekregen van de medewerker om een email te sturen en de reactie van hun kant was dat ik dan maar eerder had moeten bellen naar hun en dat ik helemaal nergens recht op heb....
Nou is mijn vraag dus, na mijn lange klaagzang, ben ik nou gek aan het worden of zijn zij dat, ik sta toch in mijn recht en zo ja, hoe kan ik nu mijn gelijk halen?
Alvast bedankt!!
Groetjes Suzanne