Pagina 1 van 1
Leen Bakker slechte service
Geplaatst: 06 nov 2009 19:48
door peggy clabbers
Ik heb onlangs een 5 armige kandelaar gekocht bij Leen bakker voor ongeveer 20 euro. Toen ik thuis een week later ongveer de kaarsen erin wilde zetten bleek dat van de middelste " arm" de schroefdraad kapot te zijn.
Ik ben terug gegaan naar de winkel om de kandelaar te ruilen. Ik had de zak van Leen Bakker, het kaartje met het artikelnummer erop bij me, echter ik had geen kassabon meer. Ik ga ervan uit dat zoiets okee is.
Ik kreeg dus geen nieuwe kandelaar omdat ik geen kassabon bij me had.
De kandelaars stonden notabene 2 meter van de kassa af!!!!
De manager hield voet bij stuk, omdat hij zonder bon niet in zijn systeem kon.
Ik heb de kandelaar laten staan en ben erg boos de winkel uitgegaan.
Ongelofelijk wat een .?.?.?.?
Mag dit zomaar, juridisch gezien??
Re: Leen Bakker slechte service
Geplaatst: 06 nov 2009 20:15
door blijdorp
Juridisch gezien, mag u de kandelaar laten staan en de winkel uitlopen, daar is niets mis mee.
Re: Leen Bakker slechte service
Geplaatst: 07 nov 2009 13:41
door mukkiefuk
Juridisch gezien, mag u de kandelaar laten staan en de winkel uitlopen, daar is niets mis mee.
Beste reactie.. ooit!!
Re: Leen Bakker slechte service
Geplaatst: 07 nov 2009 16:57
door quantas01
Ik snap niet dat u erover klaagt er staat duidelijk op de kassabon en ook bij de kassa ALLEEN RUILEN MET BON.
Dat ie kapot is doet daar niks aan af.
U gooit zelf de bon weg maw het bewijs dat u het daar daadwerkelijk hebt gekocht.
Je wilt niet weten hoeveel mensen bv bij een winkel iets kopen en het in een andere plaats willen ruilen zo werkt dat nu eenmaal niet.
Met bon kan men dan coulant zijn maar niet zonder bon.
Re: Leen Bakker slechte service
Geplaatst: 07 nov 2009 17:34
door zegjijhetmaar-
Re: Leen Bakker slechte service
Geplaatst: 07 nov 2009 18:03
door jeanne-veghel
Beste Peggy,
Jammer voor je dat je het zo hebt ervaren bij Leen Bakker en je helaas de kassabon niet meer had.
Wij hebben altijd zeer goede ervaringen met Leen Bakker en als er iets niet goed is, of kapot geleverd enz.enz. iets valt net buiten een aktie, altijd prima service
gehad. Wel altijd de kassabonnen bewaard, want men weet dat die altijd worden
gevraagd. Ik bewaar mijn kassabon ook altijd apart, omdat mocht je iets verliezen wat je hebt gekocht net, kan de vinder ook naar de winkel gaan en zeggen,: mag het aub terug, maar zonder kassabon kunnen de verkeerde mensen
niets beginnen. Dus er is iets voor te zeggen, dat men altijd de kassabon wil hebben, mocht er met een artikel iets aan de hand zijn. Dit is ook ter bescherming van de goede mensen.
Jammer dat u daar nu ook de dupe van bent geworden, maar eigenlijk mag u het
Leen Bakker niet kwalijk nemen. Zij kunnen niet zien dat u ter goede trouw bent.
Tegenwoordig maak je zoveel gekke dingen mee en dat bedoel ik niet ten nadele van u hoor, want ik ga er van uit dat u wel ter goede trouw bent.
Gewoon voortaan de bon bewaren.
Re: Leen Bakker slechte service
Geplaatst: 08 nov 2009 01:05
door Sala Salsa
blijdorp schreef:Juridisch gezien, mag u de kandelaar laten staan en de winkel uitlopen, daar is niets mis mee.
Alleen heb je geen recht op geld terug en is de winkelier niet verplicht om het probleem op te lossen.