Firma Renjac uit Ede
Geplaatst: 08 nov 2009 22:15
Ik heb een erg vervelende ervaring met Renjac uit Ede.
Heb daar een stofzuiger heen gebracht waarvan het snoer niet meer automatisch kon uitrollen.
Heb de betreffende medewerker gevraagd of hun dat konden nakijken.
Dat was geen probleem, moest echter wel direct 12,5 euro onderzoekskosten vooruit betalen.
Dat heb ik gedaan en gevraagd wanneer ze er aan gingen beginnen.
Als antwoord kreeg ik maandag of dinsdag (vrijdag gebracht).
Woensdag heb ik zelf maar gebeld hoe ver het stond met mijn reparatie.
Ze kon mij nog niks vertellen, maar beloofde die zelfde middag mij terug te bellen.
De volgende dag maar weer zelf gebeld en kreeg ik te horen dat er een onderdeel besteld moest worden. De kosten lagen rond de 20 euro volgens de medewerker.
Paar dagen later heb ik weer gebeld en gevraagd hoe de status was.
Kreeg te horen dat het onderdeel niet goed was en dat er een kompleet nieuwe haspel in de stofzuiger moest, kosten 99 euro.
Ik heb gezegd dat ik dat veel te duur vind voor een stofzuiger die nieuw 129 euro kost.
Dus toen heb ik gezegd dat ik dan de stofzuiger weer terug wilde en dat ik hem niet liet maken.
Uiteindelijk kreeg ik op zaterdag een telefoontje dat ik de stofzuiger kon ophalen. ze zouden mij dan laten zien wat het probleem was, want de stofzuiger lag nog helemaal uit elkaar.
Ik vertelde dat het mij niet uitmaakte wat het probleem was, want ik wilde de stofzuiger gewoon terug in de staat waarin ik hem gebracht had.
Ze vertelde tegen mij dat ze het snoer hadden doorgeknipt en dat hij het niet meer deed.
Erg verbaasd was ik toen ik dat hoorde. Heb ook gelijk gezegd dat ik hem graag weer terug wilde zoals ik hem bij hun had gebracht. Oftewel, werkend en niet zonder snoer.
Na 2 dagen heb ik nog maar een keer gebeld. Nog steeds niks aan gedaan.
De volgende dag ben ik maar direct naar de winkel gegaan, omdat het via de telefoon schijnbaar niet duidelijk was.
Daar stond de mevrouw achter de balie en die vertelde mij dat ze de stofzuiger even zou pakken.
Tegelijkertijd kwam een man mee van achter het magazijn. Die ging samen met die vrouw mij te woord staan.
De stofzuiger lag nog helemaal uit elkaar en ik vertelde dat ik dit niet zo wou.
Als antwoord kreeg ik alleen maar dat het niet anders kon, of dat ik 99 euro moest betalen om hem weer werkend te krijgen.
Ik heb zeker een kwartier daar gestaan om te proberen tot een oplossing te komen.
Helaas zijn deze mensen niet bereid om maar enigszins tot een goede oplossing te komen.
Uiteindelijk kreeg ik een los snoer mee en de nog geopende stofzuiger.
Bij deze zaak kom ik dus nooit, maar dan ook nooit meer!
Mijn ervaring wil ik delen met jullie hier op het forum.
Wat je doet, moet je zelf weten, maar voor service hoef je dus zeker niet bij Renjac op het rozenplein te Ede te zijn.
Heb daar een stofzuiger heen gebracht waarvan het snoer niet meer automatisch kon uitrollen.
Heb de betreffende medewerker gevraagd of hun dat konden nakijken.
Dat was geen probleem, moest echter wel direct 12,5 euro onderzoekskosten vooruit betalen.
Dat heb ik gedaan en gevraagd wanneer ze er aan gingen beginnen.
Als antwoord kreeg ik maandag of dinsdag (vrijdag gebracht).
Woensdag heb ik zelf maar gebeld hoe ver het stond met mijn reparatie.
Ze kon mij nog niks vertellen, maar beloofde die zelfde middag mij terug te bellen.
De volgende dag maar weer zelf gebeld en kreeg ik te horen dat er een onderdeel besteld moest worden. De kosten lagen rond de 20 euro volgens de medewerker.
Paar dagen later heb ik weer gebeld en gevraagd hoe de status was.
Kreeg te horen dat het onderdeel niet goed was en dat er een kompleet nieuwe haspel in de stofzuiger moest, kosten 99 euro.
Ik heb gezegd dat ik dat veel te duur vind voor een stofzuiger die nieuw 129 euro kost.
Dus toen heb ik gezegd dat ik dan de stofzuiger weer terug wilde en dat ik hem niet liet maken.
Uiteindelijk kreeg ik op zaterdag een telefoontje dat ik de stofzuiger kon ophalen. ze zouden mij dan laten zien wat het probleem was, want de stofzuiger lag nog helemaal uit elkaar.
Ik vertelde dat het mij niet uitmaakte wat het probleem was, want ik wilde de stofzuiger gewoon terug in de staat waarin ik hem gebracht had.
Ze vertelde tegen mij dat ze het snoer hadden doorgeknipt en dat hij het niet meer deed.
Erg verbaasd was ik toen ik dat hoorde. Heb ook gelijk gezegd dat ik hem graag weer terug wilde zoals ik hem bij hun had gebracht. Oftewel, werkend en niet zonder snoer.
Na 2 dagen heb ik nog maar een keer gebeld. Nog steeds niks aan gedaan.
De volgende dag ben ik maar direct naar de winkel gegaan, omdat het via de telefoon schijnbaar niet duidelijk was.
Daar stond de mevrouw achter de balie en die vertelde mij dat ze de stofzuiger even zou pakken.
Tegelijkertijd kwam een man mee van achter het magazijn. Die ging samen met die vrouw mij te woord staan.
De stofzuiger lag nog helemaal uit elkaar en ik vertelde dat ik dit niet zo wou.
Als antwoord kreeg ik alleen maar dat het niet anders kon, of dat ik 99 euro moest betalen om hem weer werkend te krijgen.
Ik heb zeker een kwartier daar gestaan om te proberen tot een oplossing te komen.
Helaas zijn deze mensen niet bereid om maar enigszins tot een goede oplossing te komen.
Uiteindelijk kreeg ik een los snoer mee en de nog geopende stofzuiger.
Bij deze zaak kom ik dus nooit, maar dan ook nooit meer!
Mijn ervaring wil ik delen met jullie hier op het forum.
Wat je doet, moet je zelf weten, maar voor service hoef je dus zeker niet bij Renjac op het rozenplein te Ede te zijn.