Electrabel
Geplaatst: 10 nov 2009 17:50
Geachte heer/mevrouw,
Wij zijn een klein internet reisbureau en hebben te maken met een energiebedrijf.
Het energiebedrijf Electrabel schrijft bij ons al 2 jaar lang bijna het dubbele bedrag aan energiekosten af dan wat we daadwerkelijk gebruiken.
Dit probleem hebben wij onlangs ontdekt.
Zij hebben aan ons doorgegeven dat het oplossen van dit probleem 6 tot 8 weken kan duren.
Toch hebben ze deze maand de energiekosten van onze rekening afgeboekt.
Wij zijn hier zeer ontevreden over, omdat zij nog een groot bedrag aan ons schuldig zijn.
Daarom hebben wij deze betaling stop gezet tot het probleem is opgelost.
Na meerdere malen Electrabel via de e-mail benaderd te hebben dat zij nog een groot bedrag schuldig zijn aan ons, durven zij toch aanmaningen sturen over de energiekosten.
Zij dreigen hierin zelfs de stroom af te sluiten!
Telefonisch zijn zij zeer moeilijk te bereiken. Wij moeten 12 minuten in de wacht staan om iemand van Electrabel aan de lijn te krijgen.
Daarnaast bij het doorverbinden, worden wij ook nog eens 5 minuten in de wacht gezet.
De ondertekende van de facturen en aanmaningen wil zelfs niet telefonisch in gesprek met ons gaan. Het gaat hier om de heer Marco de Graaf.
Hopelijk kunt u ons hiermee helpen.
Met vriendelijke groet,
Wij zijn een klein internet reisbureau en hebben te maken met een energiebedrijf.
Het energiebedrijf Electrabel schrijft bij ons al 2 jaar lang bijna het dubbele bedrag aan energiekosten af dan wat we daadwerkelijk gebruiken.
Dit probleem hebben wij onlangs ontdekt.
Zij hebben aan ons doorgegeven dat het oplossen van dit probleem 6 tot 8 weken kan duren.
Toch hebben ze deze maand de energiekosten van onze rekening afgeboekt.
Wij zijn hier zeer ontevreden over, omdat zij nog een groot bedrag aan ons schuldig zijn.
Daarom hebben wij deze betaling stop gezet tot het probleem is opgelost.
Na meerdere malen Electrabel via de e-mail benaderd te hebben dat zij nog een groot bedrag schuldig zijn aan ons, durven zij toch aanmaningen sturen over de energiekosten.
Zij dreigen hierin zelfs de stroom af te sluiten!
Telefonisch zijn zij zeer moeilijk te bereiken. Wij moeten 12 minuten in de wacht staan om iemand van Electrabel aan de lijn te krijgen.
Daarnaast bij het doorverbinden, worden wij ook nog eens 5 minuten in de wacht gezet.
De ondertekende van de facturen en aanmaningen wil zelfs niet telefonisch in gesprek met ons gaan. Het gaat hier om de heer Marco de Graaf.
Hopelijk kunt u ons hiermee helpen.
Met vriendelijke groet,