LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] extreem hoog gasverbruik

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
jo1
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2009 19:43

extreem hoog gasverbruik

Ongelezen bericht door jo1 »

hoi

ik heb halverwege het jaar het huis van mijn(overleden)vader overgenomen.nu kreeg ik een paar dagen geleden de jaarafrekening van essent.toen ben ik toch even moeten gaan zitten .7000 kub gas verbruikt 2100 euro nabetalen en het voorschot wordt van 420 euro (wat naar mijn mening al erg hoog is voor een 2 pers huishouden) naar 867 euro gezet. het is een gewoon halfvrijstaand huis met ongeveer 50% dubbelle beglazing en verder goed geisoleerd de cv ketel is ongeveer 20 jaar oud (een staande nefit plus vr ketel ) en een badgeiser. nu moet ik erbij zeggen dat mijn vader de verwarming wel altijd erg hoog had staan, en bovendien werdt nog regelmatig de allesbrander gestookt (meestal was het 24tot 25 graden in huis) als ik op internet kijk zou het gasverbruik van een 2 pers huishouden rond de 2000 kub max mogen liggen.ik vraag me af waar de andere 5000 kub vandaan komen. ik zal binnenkort maar eens een hr combiketel monteren dat zou al moeten schelen

handelaar
Berichten: 123
Lid geworden op: 18 jan 2008 00:40

Re: extreem hoog gasverbruik

Ongelezen bericht door handelaar »

Normaliter krijg je volgend jaar dan na de afrekening een geweldig groot bedrag teruggestort :D

forumessent
Berichten: 321
Lid geworden op: 19 nov 2008 09:26

Re: extreem hoog gasverbruik

Ongelezen bericht door forumessent »

Beste jo1,

In uw bericht van 11 novmeber op dit forum geeft u aan dat u van Essent een jaarafrekening heeft ontvangen met een hoog gasverbruik.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.

Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijk groet,

Annemarie
Essent medewerker

Tuskar
Berichten: 69
Lid geworden op: 22 jan 2007 21:00

Re: extreem hoog gasverbruik

Ongelezen bericht door Tuskar »

heb geen vertrouwen in Annemarie Essent meewerkster. Is spookreclame van Essent.
Kan het weten, daar ik geen antwoord krijg van Annemarie, daar zij een verbod heeft te mogen praten.
Annemarie, Het zou je sieren dit te vermelden.

Beste jo1,

In uw bericht van 11 novmeber op dit forum geeft u aan dat u van Essent een jaarafrekening heeft ontvangen met een hoog gasverbruik.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.

Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijk groet,

Annemarie
Essent medewerker

Tuskar
Berichten: 69
Lid geworden op: 22 jan 2007 21:00

Re: extreem hoog gasverbruik

Ongelezen bericht door Tuskar »

Annemarie, waar blijf je nu?

Gesloten