LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Misleidende actie van de Postcode Loterij
Misleidende actie van de Postcode Loterij
Mijn ouders kregen een "uitnodiging"van de postcodeloterij voor de TV Opnames van de Miljoenenjacht en een heuse uitrij-kaart voor de parkeergarage met als datum 11-12-2009. Ik ging voor ze achter de PC zitten, want het lijkt net alsof je alleen het geheel nog even moet bevestigen met een bijzondere code die in de brief staat afgedrukt. Al snel blijkt dat het een walgelijke reclamestunt is. Je moet eerst een 06 nummer opgeven voor het (betaald)ontvangen van allerlei ****. Daar kun je nog omheen komen met 0000000, maar dan het volgende scherm, of je je bankrekening even wilt invullen? Uh?..mijn ouders zijn al jaren lid en hebben toch een persoonlijke code ontvangen? en...of je dan ook maar even aan wilt vinken dat je of extra loten wilt (???) of een automatische incasso van zo'n slordige 40 euro per keer. Je moet kiezen!..anders kom je nooit op het scherm om je stoel te bevestigen. Wat laag. Mijn ouders, 79 en 81 waren al verheugd dat ze er naar toe zouden kunnen...walgelijke marketing is dit. En nog onder de vlag van goede doelen ook. Bah!
Re: Misleidende actie van de Postcode Loterij
Weet niet wat je ouders voor een brief gehad hebben maar er
klopt geen moer van wat je hier neerzet heb nml zelf ook zo'n
brief gehad.Enigste wat klopt is het tel nmr.maar daar kan je
onderuit.Heb alleen mijn code geactiveerd voor de rest niks.
Heb bericht gehad dat ik nu kans maak op een uitnodiging.Niks
geen loten of extra loten want ik ben met de postcode heel allert.
Geachte heer (naam heb ik weggehaald)
Hartelijk dank voor het activeren van uw Studiocode voor Miljoenenjacht. Er wordt voor 4 december contact met u opgenomen als u een van de studiokandidaten wordt.
Heeft u nog vragen? Ga dan naar
klopt geen moer van wat je hier neerzet heb nml zelf ook zo'n
brief gehad.Enigste wat klopt is het tel nmr.maar daar kan je
onderuit.Heb alleen mijn code geactiveerd voor de rest niks.
Heb bericht gehad dat ik nu kans maak op een uitnodiging.Niks
geen loten of extra loten want ik ben met de postcode heel allert.
Geachte heer (naam heb ik weggehaald)
Hartelijk dank voor het activeren van uw Studiocode voor Miljoenenjacht. Er wordt voor 4 december contact met u opgenomen als u een van de studiokandidaten wordt.
Heeft u nog vragen? Ga dan naar
Hier precies hetzelfde...1e bericht is onjuist.
Ik heb mijn code ook geactiveerd, wel telefoonnummer ingevuld.
Krijgt geen smsjes. En hoef ook geen extra loten te kopen.
Onzin dus!
Ik heb mijn code ook geactiveerd, wel telefoonnummer ingevuld.
Krijgt geen smsjes. En hoef ook geen extra loten te kopen.
Onzin dus!
-
Beste,
Klopt je hoeft geen extra loten te kopen.... maar maak je ook kans op een kaartje? .... ben benieuwd wie van de forumleden een echt toegangsbewijzen heeft ontvangen? ...
Klopt je hoeft geen extra loten te kopen.... maar maak je ook kans op een kaartje? .... ben benieuwd wie van de forumleden een echt toegangsbewijzen heeft ontvangen? ...
Wij hebben de brief ook ontvangen met de uitrijkaart. Ik ben naar de site gegaan om even te kijken. Er staan daar ook actievoorwaarden bij.
Als je naar de actievoorwaarden kijkt die op de aanmeldsite staan, dan staat er, om u LOT te activeren dient u te beschikken over een geldig bank- of girorekeningnummer. Om u LOT te activeren. Ik dacht dat ik naar de show mocht.
Als je naar de actievoorwaarden kijkt die op de aanmeldsite staan, dan staat er, om u LOT te activeren dient u te beschikken over een geldig bank- of girorekeningnummer. Om u LOT te activeren. Ik dacht dat ik naar de show mocht.
Toch maar eens heel goed lezen want je hoeft helemaal geenzanzi schreef:Wij hebben de brief ook ontvangen met de uitrijkaart. Ik ben naar de site gegaan om even te kijken. Er staan daar ook actievoorwaarden bij.
lot te activeren.Enigste wat ze vragen is tel nmr. om mede te
delen of je bij de gelukkige hoort.Staan ook geen actievoorwaarde bij.
Vind het ook vreemd van de Postcode maar het is werkelijk zo.
Zo te lezen zal ik wel niet bij de gelukkige zitten.
http://www.reclamecode.nl/consument/def ... oenenjacht
Uitspraak van al weer 2 jaar geleden .
Als je gaat kijken is er nog steeds niets veranderen .
Om het maar niet over alle andere dubieuze acties in het verleden te hebben
En die uitrijkaart krijgt natuurlijk iedereen .
Maar ook de Lotto misleid weer eens de boel .
http://www.reclamecode.nl/consument/def ... euwsID=386
Uitspraak van al weer 2 jaar geleden .
Als je gaat kijken is er nog steeds niets veranderen .
Om het maar niet over alle andere dubieuze acties in het verleden te hebben
En die uitrijkaart krijgt natuurlijk iedereen .
Maar ook de Lotto misleid weer eens de boel .
http://www.reclamecode.nl/consument/def ... euwsID=386