Pagina 1 van 1
Lokkertje Sponsor Bingo Loterij
Geplaatst: 18 nov 2009 10:24
door Corinne_23
Begin oktober ontvingen we een actie van de Sponsor Bingo Loterij. Normaal verdwijnen deze brieven ongelezen bij oud papier. Deze keer werd mijn aandacht getrokken door het sympatieke aanbod: koop een lot van 8,50, en ontvang gratis 2 toegangskaarten van een pretpark naar keuze (4 parken). Na de brief (namens Paul de Leeuw geschreven...) 10x gelezen te hebben (waar zit de adder...), besloot ik de gok te wagen. Inmiddels zijn we 6 weken verder. Het bedrag van het lot is afgeschreven en u raadt het al, de kaarten nog steeds niet ontvangen. Emails naar de organisatie worden niet beantwoord. De opzegbrief gaat deze week de deur uit, anders zit ik nog langer aan die loten vast.
Kortom: spijt spijt spijt
Is dit een gebruikelijke gang van zaken? Beloftes doen en niet nakomen?
Re: Lokkertje Sponsor Bingo Loterij
Geplaatst: 11 dec 2009 20:55
door Leefje
Hallo,
Bij mij hetzelfde verhaal. Uit mijn hoofd was het eind oktober dat ik lid werd om dezelfde reden.
Nu is het de 2e week van december en nog steeds heb ik de kaartjes niet van ze ontvangen. Twee weken terug heb ik naar ze gebeld voor opheldering. De telefoniste vertelde me dat ik ze begin december wel kan verwachten. Ze wilden eerst afwachten of ze bij iedereen wel het bedrag van het lot van de rekening af konden schrijven. Ook wel begrijpelijk. Alleen zou het wel handig zijn als ze van te voren gelijk een indicatie geven van hun levering. Ik heb een dagje op 21-12 als verrassing voor iemand gepland en ik hoop toch wel heel erg dat dat door kan gaan.
Het is al bijna halverwege december, dus ik denk dat ik ze morgen (als ze zaterdag te bereiken zijn) nogmaals bel.
Dit mag toch geen lokkertje zijn? Wat belooft wordt, horen ze ook na te komen! Mijn brief van opzegging gaat denk ik ook binnenkort de deur uit.
Groetjes!
Re: Lokkertje Sponsor Bingo Loterij
Geplaatst: 11 dec 2009 21:34
door Corinne_23
Dag Leefje,
Het laatste nieuws: vorige week vielen de 2 kaarten in de bus...! Gelukkig komen ze toch na wat ze beloofden, Dan zal jij het ook zeer binnenkort krijgen denk ik.
Veel plezier ervan!
Groetjes, Corinne
Re: Lokkertje Sponsor Bingo Loterij
Geplaatst: 14 dec 2009 19:31
door Corinne_23
O ja, nog een instinkertje: nadat je de afmelding hebt verzonden per post, duurt het officieel 7 werkdagen voordat je hiervan een bevestiging ontvangt. Die heb ik na 2 weken nog niet binnen, en er is gewoon weer 8,50 euro geincasseerd. Als je een mail stuurt, krijg je een automatisch bericht terug,waarin staat dat je mail NIET wordt gelezen!! Je moet dan maar bellen, naar een betaald nummer. Dit is dus echt heel slecht en klantonvriendelijk.
Re: Lokkertje Sponsor Bingo Loterij
Geplaatst: 15 dec 2009 12:36
door Leefje
Hey!
In het verleden ben ik ook wel eens een keer lid van ze geweest. Ik was toen net 18 of 19 geloof ik. Na een paar maanden vond ik het toen ook wel welletjes en heb een brief geschreven met een beetje dwingende toon. Voor zover ik me kon herinneren ging dat wel goed. Het was stop gezet binnen de tijd die ik vereiste. Was best redelijk hoor. Maarja, we zullen zien.
Net heb ik met ze gebeld. .
Ik heb ze nu dus nog steeds niet. De telefoniste vond het voor mij ook wel lang duren. Toen vroeg ze welk pretpark ik had gekozen. Ik zei ' de efteling' . Oke, ja die is niet geldig in de vakantie. --------stilte--------
Dat stond geloof ik nergens bij vermeld, dacht ik. Vanaf 2 januari kan ik hem wel gebruiken. Tot aan de voorjaarsvakantie. En daarna nog een tijdje. Oke, lekker dan. Ik trap daar dus nooit meer in. Ik had een dagje in de vakantie voor iemand een leuk uitje beloofd. Maar goed, ze was heel aardig aan de telefoon verder. Ze zou het uitzoeken waarom ze nog niet waren opgestuurd. Ze had het nog even na gevraagd. Wel handig dat ze vertelde dat ze in de vakantie niet geldig zijn, want dan kan ik nog even wat anders bedenken. Als ik dat pas zag wanneer ik ze binnen kreeg voelde ik me pas echt gen***d.
Re: Lokkertje Sponsor Bingo Loterij
Geplaatst: 30 dec 2009 12:00
door Strompel
Ben dus echt niet de enigste. Ik ben ook n.a.v. dezelfde brief lid geworden en kaartjes voor de Efteling gevraagd. Deze zouden ook direct na onvangst van betaling verstuurd worden en ja... ook ik wilde deze kerstvakantie naar de Efteling. Ik heb nét weer gebeld en de jongeman kon vertellen dat de kaarten in januari verstuurd werden. Nou kun je wel kwaad worden op deze medewerker maar daar schiet je niets mee op, maar zo houden ze niet lang de nieuwe klanten vast. Na ontvangst kunnen ze van mij ook de opzegging verwachtten. Kan Radar hier geen item van maken?