Online drama, gered door XMSnet!
Geplaatst: 19 nov 2009 19:37
Wij waren al een aantal jaren klant bij Online (voorheen Wanadoo en later Orange).
Maar dit beviel steeds minder. Steeds vaker kregen wij problemen met telefonie welke men structureel niet op wilde (kon?) lossen.
Gelukkig werd er in onze wijk glasvezel aangelegd, en zouden wij per 1 december dan ook over gaan naar een nieuwe provider op glasvezel, XMSnet.
Online bevestigde schriftelijk dat dit ook per 1 december geregeld zou worden.
Vandaag viel echter onze telefonie uit, wat bij Online niet bijzonder is, maar ook ons internet, wat niet vaak voor kwam. Daarom belden we Online en tot onze grote verbazing hoorden we dat ze ons vandaag al hadden afgesloten! 2 weken te vroeg dus!
Op onze vraag wanneer ze dit zouden herstellen kwam het antwoord dat dat wel een week zou duren!!!
Nu heb ik zelf voor een ISP gewerkt en ik weet uit ervaring dat, als de administratie klopt, de benodigde configuratie op apparatuur snel te herstellen is.
Maar Online bleef vol houden dat dit echt een week zou duren.
Omdat ik mijn internet verbinding ook nodig heb voor mijn werk, hebben we met XMSnet gebeld en het verhaal uitgelegd. Zij begrepen de situatie en zouden voor ons aan de slag gaan en ons terug bellen.
En wat denk je, na 45 minuten werden we gebeld dat alles klaar was en zou moeten werken! Nadat ik thuis gekomen was van mijn werk en alles had omgestoken en geconfigureerd bleek ook inderdaad alles het te doen!
Kortom, waar Online grandioos te kort schiet met hun diensten en in hun service naar de klant toe, zo geweldig heeft XMSnet ons als nieuwe klant uit de brand geholpen!
Hulde voor XMSnet! Welke een hele warme douche verdient.
en Online... daar zijn wij in ieder geval helemaal klaar mee! en verdient een hele, HELE koude douche!
Maar dit beviel steeds minder. Steeds vaker kregen wij problemen met telefonie welke men structureel niet op wilde (kon?) lossen.
Gelukkig werd er in onze wijk glasvezel aangelegd, en zouden wij per 1 december dan ook over gaan naar een nieuwe provider op glasvezel, XMSnet.
Online bevestigde schriftelijk dat dit ook per 1 december geregeld zou worden.
Vandaag viel echter onze telefonie uit, wat bij Online niet bijzonder is, maar ook ons internet, wat niet vaak voor kwam. Daarom belden we Online en tot onze grote verbazing hoorden we dat ze ons vandaag al hadden afgesloten! 2 weken te vroeg dus!
Op onze vraag wanneer ze dit zouden herstellen kwam het antwoord dat dat wel een week zou duren!!!
Nu heb ik zelf voor een ISP gewerkt en ik weet uit ervaring dat, als de administratie klopt, de benodigde configuratie op apparatuur snel te herstellen is.
Maar Online bleef vol houden dat dit echt een week zou duren.
Omdat ik mijn internet verbinding ook nodig heb voor mijn werk, hebben we met XMSnet gebeld en het verhaal uitgelegd. Zij begrepen de situatie en zouden voor ons aan de slag gaan en ons terug bellen.
En wat denk je, na 45 minuten werden we gebeld dat alles klaar was en zou moeten werken! Nadat ik thuis gekomen was van mijn werk en alles had omgestoken en geconfigureerd bleek ook inderdaad alles het te doen!
Kortom, waar Online grandioos te kort schiet met hun diensten en in hun service naar de klant toe, zo geweldig heeft XMSnet ons als nieuwe klant uit de brand geholpen!
Hulde voor XMSnet! Welke een hele warme douche verdient.
en Online... daar zijn wij in ieder geval helemaal klaar mee! en verdient een hele, HELE koude douche!