LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] factuur ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
paula50

factuur ziggo

Ongelezen bericht door paula50 »

Hallo
Ik kwam er afgelopen maand achter dat ziggo je een mail doet dat je factuur online staat afijn dat krijg ik iedere maand niets bizonders echter las ik de betreffende factuur en data nog eens even goed door en dan blijkt dat ziggo sinds afgelopen September de factuur online zet en dan als vervaldatum dezelfde datum geeft.
Ik krijg dus herinnering en later een aanmaning, niet tijdig betaalt etc etc.
Ben ik nu gek??? Het is toch vreemd doordat ze zowel de factuurdatum ook vervaldatum maken ben ik toch altijd te laat met betalen? Ik vraag me af of dit eigenlijk wel mag zo, iemand ook deze ervaring??

marietje1

Re: factuur ziggo

Ongelezen bericht door marietje1 »

Ik heb het eens na gekeken, voor deze maand (nov.) Ik heb begin deze week mail gekregen dat de factuur online stond deze toen nagekeken ( niet op data gelet) en heb de factuur gister ook per post ontvangen.
factuurdatum 30 nov. en verval datum 30 nov. Nu is dat een datum die nog in de toekomst ligt dus hebben ze gelijk. OOk wordt volgens mij bijna alles ( internet en het bellen gedeelte) over het algemeen automatisch betaald ( zo niet krijg je automatische een acceptgiro). Ik kan niet iets zien wat niet correct is :D

Misschien moet je nog een keer goed kijken en ook even naar de datum van de mail.

Gesloten