Vodafone shop
Geplaatst: 21 nov 2009 15:13
Ik heb op 8 november mijn abonnement bij Vodafone verlengd. Onderdeel van het pakket is een nieuwe telefoon (een smart phone). Daarom heb ik er ook een internet bundel bijgenomen.
Ik kreeg netjes een bevestiging per email met een ordernummer (er volgen nog meer). Het ordernummer blijkt echter onjuist te zijn als ik mijn bestelling probeer te volgen op de Vodafone website. Op 12 november krijg ik een email met de mededeling dat mijn abonnement is opgezet. Wel een beetje vreemd, want mijn oude abonnement zou nog doorlopen tot 23 december. Bovendien had ik nog geen telefoon ontvangen en met mijn huidige telefoon wil ik niet internetten. In de mail wordt een orderreferentie vermeld, echter deze blijkt bij natrekken van mijn bestelling op de website ook niet te werken.
Afijn, ik stuur een mail via de website naar Vodafone met de vraag wanneer de telefoon komt. Als reactie krijg ik een automatisch gegenereerd mailtje terug met de mededeling dat ik binnen 5 werkdagen reactie krijg. Daar wacht ik nog steeds op.
Ik kan niet wachten, dus ik bel op maandag 16 november de klantenservice (gelukkig een gratis nummer). Meneer deelt mij mee dat de telefoons niet op voorraad waren maar inmiddels weer binnen zijn. Eind van de week moet ik hem in huis hebben.
Ik vertrouw het toch niet helemaal dus op donderdag 19 november bel ik opnieuw. Nu krijg ik de mededeling dat de telefoon de vorige dag is verstuurd. Ik krijg weer een ander ordernummer waarmee ik de status op de Vodafone website kan volgen. Echter ook bij deze krijg ik de bekende foutmelding die ook bij de andere ordernummers kreeg.
Als ik zaterdag 21 november nog steeds niets ontvangen heb, maar de postbode al wel langs is geweest, bel ik opnieuw met de klantenservice. Nu krijg ik een barcode waarmee ik bij TNT kan volgen waar mijn zending is. Als ik echter bij TNT de barcode en mijn postcode invul blijkt de combinatie niet bekend te zijn.
Wat een hopeloos verhaal dit. Als ik een advies mag geven: Koop nooit je telefoon bij de webwinkel van Vodafone.
Ik kreeg netjes een bevestiging per email met een ordernummer (er volgen nog meer). Het ordernummer blijkt echter onjuist te zijn als ik mijn bestelling probeer te volgen op de Vodafone website. Op 12 november krijg ik een email met de mededeling dat mijn abonnement is opgezet. Wel een beetje vreemd, want mijn oude abonnement zou nog doorlopen tot 23 december. Bovendien had ik nog geen telefoon ontvangen en met mijn huidige telefoon wil ik niet internetten. In de mail wordt een orderreferentie vermeld, echter deze blijkt bij natrekken van mijn bestelling op de website ook niet te werken.
Afijn, ik stuur een mail via de website naar Vodafone met de vraag wanneer de telefoon komt. Als reactie krijg ik een automatisch gegenereerd mailtje terug met de mededeling dat ik binnen 5 werkdagen reactie krijg. Daar wacht ik nog steeds op.
Ik kan niet wachten, dus ik bel op maandag 16 november de klantenservice (gelukkig een gratis nummer). Meneer deelt mij mee dat de telefoons niet op voorraad waren maar inmiddels weer binnen zijn. Eind van de week moet ik hem in huis hebben.
Ik vertrouw het toch niet helemaal dus op donderdag 19 november bel ik opnieuw. Nu krijg ik de mededeling dat de telefoon de vorige dag is verstuurd. Ik krijg weer een ander ordernummer waarmee ik de status op de Vodafone website kan volgen. Echter ook bij deze krijg ik de bekende foutmelding die ook bij de andere ordernummers kreeg.
Als ik zaterdag 21 november nog steeds niets ontvangen heb, maar de postbode al wel langs is geweest, bel ik opnieuw met de klantenservice. Nu krijg ik een barcode waarmee ik bij TNT kan volgen waar mijn zending is. Als ik echter bij TNT de barcode en mijn postcode invul blijkt de combinatie niet bekend te zijn.
Wat een hopeloos verhaal dit. Als ik een advies mag geven: Koop nooit je telefoon bij de webwinkel van Vodafone.