| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzeg service van glasvezel is een zootje
Opzeg service van glasvezel is een zootje
17 oktober zijn wij overgestapt op glasvezel en aangezien wij internet van hetnet hadden zou dit opgezegt worden zo snel het abonnement in zou gaan.
op zaterdag geprobeerd te bellen en 20 minuten in de wacht en niemand aan de telefoon
maar een mail gestuurd en zelfs daar moet nog een reactie op komen.
de eerste 2 maand is gratis van glasvezel en das ook maar goed ook want ik betaal nu al straks 3 maand dubbel want inplaats dat hetnet is opgezegt betaal ik daar nu nog gewoon voor het bellen en surfen 39,95 en zelfs voor het bellen naar een mobienummer l krijg ik nu nog een rekening voor.
ik wil jullie ervaring weten
op zaterdag geprobeerd te bellen en 20 minuten in de wacht en niemand aan de telefoon
maar een mail gestuurd en zelfs daar moet nog een reactie op komen.
de eerste 2 maand is gratis van glasvezel en das ook maar goed ook want ik betaal nu al straks 3 maand dubbel want inplaats dat hetnet is opgezegt betaal ik daar nu nog gewoon voor het bellen en surfen 39,95 en zelfs voor het bellen naar een mobienummer l krijg ik nu nog een rekening voor.
ik wil jullie ervaring weten
Re: Opzeg service van glasvezel is een zootje
Vind je je reactie zelf ook niet een beetje voorbarig? Wie weet ligt het helemaal niet aan je glasvezel provider (wie dit ook moge zijn, want dit zie ik niet terug in je openingspost), maar heeft Hetnet de opzegging administratief niet goed verwerkt of een of andere fout. Het is flauw om nu al je nieuwe provider op dit forum aan de schandpaal te nagelen, terwijl je niet eens weet wat er precies aan de hand is. Het enige waar ik je gelijk in kan geven, is dat ze telefonisch (en elektronisch) wel erg moeilijk te bereiken zijn en da's inderdaad een minpunt, maar dit is tevens een minpunt van 9 van de 10 providers
.
Kortom, zie zelf eerst te achterhalen wat (en waar) hier mis is gegaan, voordat je je gram haalt via een forum als deze.
Kortom, zie zelf eerst te achterhalen wat (en waar) hier mis is gegaan, voordat je je gram haalt via een forum als deze.