Oxxio
Geplaatst: 23 nov 2009 19:03
hallo,
Helaas heb ook ik mij laten ompraten door de deur aan deur verkoper van Oxxio.
Ik heb aan die meneer gevraagd of ik het nog wel kon af zeggen. Ja dat was geen probleem binnen 7 dagen nadat ik de bevestigsbrief had gekregen kon ik het nog af zeggen. Ik 's avonds met mijn vriend overlegt en hij wou liever toch niet naar Oxxio. Ik dacht is prima dan bel ik het wel af. Ik gewacht op de bevestiging brief en ik netjes gebelt dat ik het wou af zeggen.
Aan de telefoon een mevrouw die mij wel 20 x om een verklaring vraagt waarom wij het dan niet willen. Ik zeg mijn vriend wil het niet klaar. Nou dat was dan eindelijk goed.
2 weken later krijg ik een meterstandkaart van Oxxio in de brievenbus. Ik oxxio opgebelt waarom ik die kreeg zeiden ze aan de telefoon, omdat u klant bent bij oxxio
. zeg ik nee ben geen klant ik het toen en toen gebelt zeggen ze tegen mij nee mevrouw u heeft niet gebelt er staat niks in het systeem. (dan breekt bij mij echt de klomp) Heeft u niet iemand anders gebelt??? (volgens mij is er maar 1 oxxio in NL dus...)
Ik dus meteen gezegd dan wil ik dat het per direct opgezged word. Dat kon dan niet ik moest 3 november maar terug bellen wand dat stonden we pas in het systeem.
Ik 3 november terug gebelt om het op te zeggen. Krijg ik de bevestigs brief van Oxxio dat het op 3 november is opgezegd. ( in tussen al wel 150 euro lichter) Krijg ik op 5 en 12 november een brief bevestiging aanmelding bij Oxxio. (Dit terwijl ik mij op 6 november aan gemelt heb bij Nuon, ook daar de bevestigingbrieven van)
Nu zegd Oxxio vandaag dat ze geen aanmelding hebben gekregen van een andere leveranciers en dat zij ons nog steeds leveren. ( terwijl dit op 6 november al gedaan is door Nuon)
Bel ik nog een keer om de meterstanden door te geven. Dit kon dan niet telefonisch dus ik vraag om een meterstandenkaart nee die kreeg ik niet want er wat nog geen nieuwe leverancier.
Ik was op dit moment helemaal over de **** en heb de telefoon maar op gehangen. Mijn moeder later terug bellen. Zeggen ze tegen haar u kunt de meterstanden op een briefje schrijven en dan op sturen en dan krijg u de eindafrekening.
Na de tijd Nuon opgebelt en gevraagd waarom ik nog niet aangmeld ben. Nuon zegd dat ze nog geen bericht hebben gehad van Oxxio zodat ze het nog niet officeel kunnen.
Kortom ik word genaaid waar ik bij sta. Aangezien ik student ben is 150 euro in de maand die er worden afgehaald door Oxxio veel geld.
zo langzaam weet ik ook niet meer wat ik moet doen wand ik word door Oxxio van het kastje naar de muur gestuurd.
Laat dit een goede les zijn voor iemand anders.
groetjes,
Monique
Helaas heb ook ik mij laten ompraten door de deur aan deur verkoper van Oxxio.
Ik heb aan die meneer gevraagd of ik het nog wel kon af zeggen. Ja dat was geen probleem binnen 7 dagen nadat ik de bevestigsbrief had gekregen kon ik het nog af zeggen. Ik 's avonds met mijn vriend overlegt en hij wou liever toch niet naar Oxxio. Ik dacht is prima dan bel ik het wel af. Ik gewacht op de bevestiging brief en ik netjes gebelt dat ik het wou af zeggen.
Aan de telefoon een mevrouw die mij wel 20 x om een verklaring vraagt waarom wij het dan niet willen. Ik zeg mijn vriend wil het niet klaar. Nou dat was dan eindelijk goed.
2 weken later krijg ik een meterstandkaart van Oxxio in de brievenbus. Ik oxxio opgebelt waarom ik die kreeg zeiden ze aan de telefoon, omdat u klant bent bij oxxio
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
Ik dus meteen gezegd dan wil ik dat het per direct opgezged word. Dat kon dan niet ik moest 3 november maar terug bellen wand dat stonden we pas in het systeem.
Ik 3 november terug gebelt om het op te zeggen. Krijg ik de bevestigs brief van Oxxio dat het op 3 november is opgezegd. ( in tussen al wel 150 euro lichter) Krijg ik op 5 en 12 november een brief bevestiging aanmelding bij Oxxio. (Dit terwijl ik mij op 6 november aan gemelt heb bij Nuon, ook daar de bevestigingbrieven van)
Nu zegd Oxxio vandaag dat ze geen aanmelding hebben gekregen van een andere leveranciers en dat zij ons nog steeds leveren. ( terwijl dit op 6 november al gedaan is door Nuon)
Bel ik nog een keer om de meterstanden door te geven. Dit kon dan niet telefonisch dus ik vraag om een meterstandenkaart nee die kreeg ik niet want er wat nog geen nieuwe leverancier.
Ik was op dit moment helemaal over de **** en heb de telefoon maar op gehangen. Mijn moeder later terug bellen. Zeggen ze tegen haar u kunt de meterstanden op een briefje schrijven en dan op sturen en dan krijg u de eindafrekening.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Na de tijd Nuon opgebelt en gevraagd waarom ik nog niet aangmeld ben. Nuon zegd dat ze nog geen bericht hebben gehad van Oxxio zodat ze het nog niet officeel kunnen.
Kortom ik word genaaid waar ik bij sta. Aangezien ik student ben is 150 euro in de maand die er worden afgehaald door Oxxio veel geld.
zo langzaam weet ik ook niet meer wat ik moet doen wand ik word door Oxxio van het kastje naar de muur gestuurd.
Laat dit een goede les zijn voor iemand anders.
groetjes,
Monique