Problemen laptop: Acer Aspire 5535
Geplaatst: 23 nov 2009 20:09
Ik heb wat problemen met mijn laptop.
(Acer Aspire 5535 LX.AUA0X.031)
Ik kocht hem in januari,een grote uitgave maar zeer nodig voor mijn opleiding.
Niet lang daarna ging hij plots niet meer aan,dus ter reparatie aangeboden.
Gelukkig in de vakantie dus ik kon hem een paar weken missen.
Ik kreeg hem terug,hij ging weer aan.
Kort daarna zit het toetsenbord los en hij ratelt en maakt een lawaai...niet normaal.
Nu zit ik midden in mijn examentijd en moet vele verslagen en presentaties maken,ik kan hem niet weer een paar weken missen,nog geen paar dagen!
Hij valt nog binnen de garantie maar doordat deze laptop binnen het jaar 2x kapot gaat en dat terwijl hij gewoon thuis op tafel staat en nooit meegenomen wordt,heb ik ook in dit product totaal geen vertrouwen meer.
Ik mag toch verwachten dat dit soort spullen niet binnen het jaar kapot gaan,laat staan 2x?
Het lijkt erop alsof ze tegenwoordig alleen nog maar troep verkopen en slechte service leveren.
Maar wat zijn hierin mijn rechten?
De winkel kan mij geen vervangende laptop aanbieden terwijl de laptop weg is maar ik kan niet zonder.
School is ver weg dus daar kan ik niet heen en ik doe werkend leren,ik werk in de thuiszorg met wisselende diensten.
Ook voor mijn werk heb ik hem nodig.
Dus ik kan hem laten repareren en weer weken zonder gaan zitten.
Maar dan kan ik mijn examens en huiswerk niet maken.
Heb ik hier andere rechten?
Kan ik mijn geld niet terug eisen omdat dit een ondeugdelijk product is?
heb ik eventueel recht op een andere laptop van dezelfde prijsklasse?
Ik weet niet echt hoe het zit maar het is wel zwaar frustrerend.
Zeker omdat ik met mijn mobiele telefoon ookal steeds tegen problemen aanloop en hem niet kan gebruiken steeds
(Acer Aspire 5535 LX.AUA0X.031)
Ik kocht hem in januari,een grote uitgave maar zeer nodig voor mijn opleiding.
Niet lang daarna ging hij plots niet meer aan,dus ter reparatie aangeboden.
Gelukkig in de vakantie dus ik kon hem een paar weken missen.
Ik kreeg hem terug,hij ging weer aan.
Kort daarna zit het toetsenbord los en hij ratelt en maakt een lawaai...niet normaal.
Nu zit ik midden in mijn examentijd en moet vele verslagen en presentaties maken,ik kan hem niet weer een paar weken missen,nog geen paar dagen!
Hij valt nog binnen de garantie maar doordat deze laptop binnen het jaar 2x kapot gaat en dat terwijl hij gewoon thuis op tafel staat en nooit meegenomen wordt,heb ik ook in dit product totaal geen vertrouwen meer.
Ik mag toch verwachten dat dit soort spullen niet binnen het jaar kapot gaan,laat staan 2x?
Het lijkt erop alsof ze tegenwoordig alleen nog maar troep verkopen en slechte service leveren.
Maar wat zijn hierin mijn rechten?
De winkel kan mij geen vervangende laptop aanbieden terwijl de laptop weg is maar ik kan niet zonder.
School is ver weg dus daar kan ik niet heen en ik doe werkend leren,ik werk in de thuiszorg met wisselende diensten.
Ook voor mijn werk heb ik hem nodig.
Dus ik kan hem laten repareren en weer weken zonder gaan zitten.
Maar dan kan ik mijn examens en huiswerk niet maken.
Heb ik hier andere rechten?
Kan ik mijn geld niet terug eisen omdat dit een ondeugdelijk product is?
heb ik eventueel recht op een andere laptop van dezelfde prijsklasse?
Ik weet niet echt hoe het zit maar het is wel zwaar frustrerend.
Zeker omdat ik met mijn mobiele telefoon ookal steeds tegen problemen aanloop en hem niet kan gebruiken steeds