Online Breedband liegt en komt afspraken niet na.
Geplaatst: 24 nov 2009 13:16
Mag Online op misleidende (telefonische) wijze klanten werven?
In mijn geval betrof het een verlenging van mijn abbonnement van 2 jaar.
Ik kreeg dan geen nota's van de KPN meer en hoefde er verder niks voor te doen. Dit alles bleek dus helaas niet te kloppen. Ik heb alles voor deze omzetting zelf moeten regelen wat ik dus niet wilde want dan was ik er nooit aan begonnen. Ik ben nu 2 maanden verder en zit al een maand zonder telefoon omdat deze met Online niet meer werkt. Ook heb ik al 2 brieven gestuurd naar Online en heel veel telefoontjes naar hen gepleegd. Ze zeggen steeds sorry en dat ik geduld moet hebben maar nog steeds is er geen monteur geweest om alles in orde te maken.
Eerder kwam er wel een keer een monteur maar die heeft het niet goed gedaan. Een dag later was nl de omzetting van KPN naar Online en werkte mijn telefoon niet. Dit was op 27-10-2009 en sindsdien zit ik zonder telefoon.
Mijn 1e brief naar Online ging vnl over de misleiding daarna werd ik gebeld door Dhr xxxx van Online. Ik vertelde hem dat als ik had geweten van al de acties die ik moest gaan ondernemen ik nooit accoord was gegaan en gewoon bij KPN had gebleven. Hij verzekerde mij dat hij mij in heel dit traject van de omzetting zou bijstaan. Totaal heeft hij mij 2x gebeld en nu ik problemen heb met de niet werkende
telefoon heb ik al een maand niks meer van hem gehoord. Toen een 2e brief geschreven en toen werd ik gebeld door Dhr xxxx met weer duizend keer sorry. Na dit telefoontje is er wel een modum naar mij toegestuurd (waar het eerst volgens Online niet aan lag) maar nog steeds heeft er geen monteur gebeld voor een afspraak. En xxxx heeft mij ook niet meer teruggebeld.
De hele gang van zaken maakt mij kwaad en moedeloos.
Vooral omdat mij beloofd is mij bij te staan.
Het ergste vind ik ook de manier van lid maken(verlenging van abbonnement) onder valse voorwendselen. Ik vind dat een bedrijf zo geen leden mag werven en hoop dat jullie Radar hier wat tegen kunnen doen zodat er niet meer mensen slachtoffer worden van dit waardeloze bedrijf Online.
Ook zou ik u willen vragen om voor mij Online te willen vragen een monteur naar mij te sturen hetgeen ze me meerdere malen beloven maar niet doen.
Zo kan ik hopelijk weer gebruik maken van mijn telefoon.
Van de consumentenbond kreeg ik het advies om nogmaals een brief te sturen naar Online en Online te verzoeken om dit alles binnen 2 weken te regelen en om anders ontbinding van het contract te vragen. Dit is bij nader inzien voor mij ook niet de oplossing omdat het internet van Online wel goed werkt. Ik zou alleen willen dat ze nu eens hun afspraken na kwamen.
Ook wil ik een schadevergoeding voor alle tijd en negatieve energie die ik hier al in heb zitten. Plus de kosten van de vele keren zonder resultaat bellen naar de klantenservice. En van de nota's KPN die ik niet meer zou krijgen en helaas toch ontving.
Wie heeft tips om te zorgen dat de monteur van Online nu echt eens komt
en wie weet hoeveel schadevergoeding ik kan vragen??
Alvast Bedankt.
In mijn geval betrof het een verlenging van mijn abbonnement van 2 jaar.
Ik kreeg dan geen nota's van de KPN meer en hoefde er verder niks voor te doen. Dit alles bleek dus helaas niet te kloppen. Ik heb alles voor deze omzetting zelf moeten regelen wat ik dus niet wilde want dan was ik er nooit aan begonnen. Ik ben nu 2 maanden verder en zit al een maand zonder telefoon omdat deze met Online niet meer werkt. Ook heb ik al 2 brieven gestuurd naar Online en heel veel telefoontjes naar hen gepleegd. Ze zeggen steeds sorry en dat ik geduld moet hebben maar nog steeds is er geen monteur geweest om alles in orde te maken.
Eerder kwam er wel een keer een monteur maar die heeft het niet goed gedaan. Een dag later was nl de omzetting van KPN naar Online en werkte mijn telefoon niet. Dit was op 27-10-2009 en sindsdien zit ik zonder telefoon.
Mijn 1e brief naar Online ging vnl over de misleiding daarna werd ik gebeld door Dhr xxxx van Online. Ik vertelde hem dat als ik had geweten van al de acties die ik moest gaan ondernemen ik nooit accoord was gegaan en gewoon bij KPN had gebleven. Hij verzekerde mij dat hij mij in heel dit traject van de omzetting zou bijstaan. Totaal heeft hij mij 2x gebeld en nu ik problemen heb met de niet werkende
telefoon heb ik al een maand niks meer van hem gehoord. Toen een 2e brief geschreven en toen werd ik gebeld door Dhr xxxx met weer duizend keer sorry. Na dit telefoontje is er wel een modum naar mij toegestuurd (waar het eerst volgens Online niet aan lag) maar nog steeds heeft er geen monteur gebeld voor een afspraak. En xxxx heeft mij ook niet meer teruggebeld.
De hele gang van zaken maakt mij kwaad en moedeloos.
Vooral omdat mij beloofd is mij bij te staan.
Het ergste vind ik ook de manier van lid maken(verlenging van abbonnement) onder valse voorwendselen. Ik vind dat een bedrijf zo geen leden mag werven en hoop dat jullie Radar hier wat tegen kunnen doen zodat er niet meer mensen slachtoffer worden van dit waardeloze bedrijf Online.
Ook zou ik u willen vragen om voor mij Online te willen vragen een monteur naar mij te sturen hetgeen ze me meerdere malen beloven maar niet doen.
Zo kan ik hopelijk weer gebruik maken van mijn telefoon.
Van de consumentenbond kreeg ik het advies om nogmaals een brief te sturen naar Online en Online te verzoeken om dit alles binnen 2 weken te regelen en om anders ontbinding van het contract te vragen. Dit is bij nader inzien voor mij ook niet de oplossing omdat het internet van Online wel goed werkt. Ik zou alleen willen dat ze nu eens hun afspraken na kwamen.
Ook wil ik een schadevergoeding voor alle tijd en negatieve energie die ik hier al in heb zitten. Plus de kosten van de vele keren zonder resultaat bellen naar de klantenservice. En van de nota's KPN die ik niet meer zou krijgen en helaas toch ontving.
Wie heeft tips om te zorgen dat de monteur van Online nu echt eens komt
en wie weet hoeveel schadevergoeding ik kan vragen??
Alvast Bedankt.