Pagina 1 van 1

UPC is onbeschoft bezig!!!

Geplaatst: 24 nov 2009 19:28
door pstrooy
Ik heb per 24 augustus een UPC 3 in 1 TOTAAL-PAKKET aangeschaft: Internet (60mb), telefonie (onbeperkt + Europa) en TV (Royaal DVR + HD TV). Niets aan de hand, zou allemaal zo geregeld zijn. Ik had inderdaad binnen een paar dagen twee dozen per post binnen gekregen met daarin twee modems. Ik ahd namelij gekozen voor zelf montage van het geheel. Mijn zoon is IT-er en die had het inderdaad binnen een half uur allemaal perfect draaiende,
Daarvoor had ik internet en telefonie van Telfort en in de begeleidende welkomstmail van UPC stond nadrukkelijk dat, als ik mijn toenmalige nummer wilde behouden (het zgn. nummerporteren), ik NIET zelf mijn abonnement bij Telfort moest opzeggen, dat zou UPC doen anders zou het nooit lukken. OK, dat heb ik dus wijselijk niet gedaan.
Na een tijdkje ontving ik wel een factuur van de firma Telfort voor een hele maand abbonnemenstkosten. Ik heb direct contact opgenomen met Telfort en hen om uitleg gevraagd. Zij zeiden mij dat UPC nooit het contract had opgezegd.
Direct daarna UPC gebeld en daar wisten ze van niets (uiteraard niet) en kreeg ik vervolgens van een zeer geirriteerde werknemer te horen dat ze het dan alsnog zouden opzeggen en dat ik maar mijn klacht moest mailen naar de afdeling Klanteservice, hij ging niet over dat soort zaken! Direct een mailtje met dit verhaal opgestuurd, en kreeg een hele rare, maar vooral foute reactie, hier het citaat:
"Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden. Mocht u gebruik hebben gemaakt met de overstapservice van UPC Nederland dan zal u contract worden beeindigd. U dient er wel rekening mee te houden dat de vorige provider een maand opzegtermijn kan hanteren. Wij verzoeken u om bij uw oude provider na te gaan of het contract inmiddels definitief is beeindigd. Onze excuses voor de onduidelijkheid.

Ik dus behoorlijk boos, want aan dubbel betalen heb ik een hekel en zeker als het andermans fout is. Ze komen in deze mail helemaal niet tot de kern van de fout maar generaliseren het gemakshalve maar.
Nu probeer ik al vanaf 13 november met hen ik contact te komen maar nu reageren ze helemaal niet meer op mijn mail, schandalig gewoon. Als er geld te halen valt zijn ze er als de kippen bij en bij problemen of uoten van hun kant krijg je geen enekel reactie maar, ronduit schofterig.
Zijn er nog meer mensen die dit probleem kennen? En hoe is het hen vergaan? Ik hoor het graag, bij voorbaat mijn dank.
Greetz
Peter

Re: UPC is onbeschoft bezig!!!

Geplaatst: 24 nov 2009 20:28
door Smitsmannetje
Werkt alles wel naar behoren?

Re: UPC is onbeschoft bezig!!!

Geplaatst: 24 nov 2009 20:38
door pstrooy
Ja, tot mijn verbazing werkte alles wel in één keer goed. Echter heb ik wel problemen met enkele HD-zenders.
De meeste ontvang ik vlekkeloos en absoluut storingsvrij, maar Ned 3 HD blijft heel vaak van die zgn. freeze-frame storingen vertonen. Ik dacht eerst dat het aan apparatuur in de directe omgeving lag maar dan zouden de andere zenders daar ook last van moeten hebben en die zijn prima kwaliteit. Dit probleem voorgelegd aan UPC uiteraard. Ook op die vraag heb ik nog steeds geen antwoord gekregen.

Re: UPC is onbeschoft bezig!!!

Geplaatst: 30 nov 2009 23:18
door Hasjroker1
UPC verkoopt graag producten, maar service leveren homaar. Daar hebben ze nooit van gehoord. Ik hoop dat je niet meer problemen krijgt en je je probleem met je oude ISP weet op te lossen. UPC is geen gemakkelijk bedrijf om de juiste man aan de telefoon te krijgen. Vaak weten ze niets af van hun eigen bedrijfs structuur waardoor dingen aan de lopende band mis gaan. Sterkte ermee..

Re: UPC is onbeschoft bezig!!!

Geplaatst: 01 dec 2009 09:40
door Henri42
UPC is envoudig per mail bereikbaar: [email protected] Succes :D

Re: UPC is onbeschoft bezig!!!

Geplaatst: 05 dec 2009 13:10
door Triskele
Ik wacht al 6 maanden op mijn draadloze modem! tot 2 keer aan toe activatiekosten betaald maar nog steeds geen draadloos modem.....

Re: UPC is onbeschoft bezig!!!

Geplaatst: 05 dec 2009 14:45
door Henri42
Triskele schreef:Ik wacht al 6 maanden op mijn draadloze modem! tot 2 keer aan toe activatiekosten betaald maar nog steeds geen draadloos modem.....

Schrijf een mailtje aan [email protected]

Waarom betaal je 2* activatiekosten als er niets te activeren valt ?

Re: UPC is onbeschoft bezig!!!

Geplaatst: 05 dec 2009 16:11
door agro
Triskele schreef:Ik wacht al 6 maanden op mijn draadloze modem! tot 2 keer aan toe activatiekosten betaald maar nog steeds geen draadloos modem.....
Wil je echt verlost worden van alle ellende zoek dan een andere provider, zit je eenmaal in de verkeerde molen bij de firma list en bedrog kan het jaren duren eer de problemen opgelost worden als ze al ooit worden opgelost.
Alles is beter dan hetgeen je nu hebt.
Henri42 schreef:UPC is envoudig per mail bereikbaar: [email protected]
Henri42 schreef:Schrijf een mailtje aan [email protected]
Ken je ook nog andere liedjes :?:

Re: UPC is onbeschoft bezig!!!

Geplaatst: 05 dec 2009 16:19
door jor
agro schreef: Ken je ook nog andere liedjes :?:
En dat moet jij zeggen met je 1750+ dezelfde anti-UPC meldingen?
Dat houd niet in dat ik altijd tevreden ben over UPC maar overdrijven is ook een vak.Gezien het feit dat het topic vol staat met de andere grote internetproviders schijnen er overal wel flinke steken te vallen.

Re: UPC is onbeschoft bezig!!!

Geplaatst: 06 dec 2009 14:25
door Henri42
Gezien het feit dat het topic vol staat met de andere grote internetproviders schijnen er overal wel flinke steken te vallen.[/quote Jor]

Tja Jor vandaar dat ik graag de huidige provider bij Agro wil losweken, een provider waar Agro vermoedelijk tevreden over is en waar wij misschien gebruik van kunnen maken,dus Agro kom uit je hok :?: :idea: :|