UPC is onbeschoft bezig!!!
Geplaatst: 24 nov 2009 19:28
Ik heb per 24 augustus een UPC 3 in 1 TOTAAL-PAKKET aangeschaft: Internet (60mb), telefonie (onbeperkt + Europa) en TV (Royaal DVR + HD TV). Niets aan de hand, zou allemaal zo geregeld zijn. Ik had inderdaad binnen een paar dagen twee dozen per post binnen gekregen met daarin twee modems. Ik ahd namelij gekozen voor zelf montage van het geheel. Mijn zoon is IT-er en die had het inderdaad binnen een half uur allemaal perfect draaiende,
Daarvoor had ik internet en telefonie van Telfort en in de begeleidende welkomstmail van UPC stond nadrukkelijk dat, als ik mijn toenmalige nummer wilde behouden (het zgn. nummerporteren), ik NIET zelf mijn abonnement bij Telfort moest opzeggen, dat zou UPC doen anders zou het nooit lukken. OK, dat heb ik dus wijselijk niet gedaan.
Na een tijdkje ontving ik wel een factuur van de firma Telfort voor een hele maand abbonnemenstkosten. Ik heb direct contact opgenomen met Telfort en hen om uitleg gevraagd. Zij zeiden mij dat UPC nooit het contract had opgezegd.
Direct daarna UPC gebeld en daar wisten ze van niets (uiteraard niet) en kreeg ik vervolgens van een zeer geirriteerde werknemer te horen dat ze het dan alsnog zouden opzeggen en dat ik maar mijn klacht moest mailen naar de afdeling Klanteservice, hij ging niet over dat soort zaken! Direct een mailtje met dit verhaal opgestuurd, en kreeg een hele rare, maar vooral foute reactie, hier het citaat:
"Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden. Mocht u gebruik hebben gemaakt met de overstapservice van UPC Nederland dan zal u contract worden beeindigd. U dient er wel rekening mee te houden dat de vorige provider een maand opzegtermijn kan hanteren. Wij verzoeken u om bij uw oude provider na te gaan of het contract inmiddels definitief is beeindigd. Onze excuses voor de onduidelijkheid.
Ik dus behoorlijk boos, want aan dubbel betalen heb ik een hekel en zeker als het andermans fout is. Ze komen in deze mail helemaal niet tot de kern van de fout maar generaliseren het gemakshalve maar.
Nu probeer ik al vanaf 13 november met hen ik contact te komen maar nu reageren ze helemaal niet meer op mijn mail, schandalig gewoon. Als er geld te halen valt zijn ze er als de kippen bij en bij problemen of uoten van hun kant krijg je geen enekel reactie maar, ronduit schofterig.
Zijn er nog meer mensen die dit probleem kennen? En hoe is het hen vergaan? Ik hoor het graag, bij voorbaat mijn dank.
Greetz
Peter
Daarvoor had ik internet en telefonie van Telfort en in de begeleidende welkomstmail van UPC stond nadrukkelijk dat, als ik mijn toenmalige nummer wilde behouden (het zgn. nummerporteren), ik NIET zelf mijn abonnement bij Telfort moest opzeggen, dat zou UPC doen anders zou het nooit lukken. OK, dat heb ik dus wijselijk niet gedaan.
Na een tijdkje ontving ik wel een factuur van de firma Telfort voor een hele maand abbonnemenstkosten. Ik heb direct contact opgenomen met Telfort en hen om uitleg gevraagd. Zij zeiden mij dat UPC nooit het contract had opgezegd.
Direct daarna UPC gebeld en daar wisten ze van niets (uiteraard niet) en kreeg ik vervolgens van een zeer geirriteerde werknemer te horen dat ze het dan alsnog zouden opzeggen en dat ik maar mijn klacht moest mailen naar de afdeling Klanteservice, hij ging niet over dat soort zaken! Direct een mailtje met dit verhaal opgestuurd, en kreeg een hele rare, maar vooral foute reactie, hier het citaat:
"Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden. Mocht u gebruik hebben gemaakt met de overstapservice van UPC Nederland dan zal u contract worden beeindigd. U dient er wel rekening mee te houden dat de vorige provider een maand opzegtermijn kan hanteren. Wij verzoeken u om bij uw oude provider na te gaan of het contract inmiddels definitief is beeindigd. Onze excuses voor de onduidelijkheid.
Ik dus behoorlijk boos, want aan dubbel betalen heb ik een hekel en zeker als het andermans fout is. Ze komen in deze mail helemaal niet tot de kern van de fout maar generaliseren het gemakshalve maar.
Nu probeer ik al vanaf 13 november met hen ik contact te komen maar nu reageren ze helemaal niet meer op mijn mail, schandalig gewoon. Als er geld te halen valt zijn ze er als de kippen bij en bij problemen of uoten van hun kant krijg je geen enekel reactie maar, ronduit schofterig.
Zijn er nog meer mensen die dit probleem kennen? En hoe is het hen vergaan? Ik hoor het graag, bij voorbaat mijn dank.
Greetz
Peter