T-Mobile levertijd bij online verlenging 1 maand
Geplaatst: 25 nov 2009 20:07
Ik heb gisteren online mijn contract verlengd en pas bij ontvangst van de mail waarin de bestelling wordt bevestigd, blijkt T-Mobile een levertijd te hebben van schrik niet 1 maand. De klantenservice vindt dit vervelend, men had dit moeten weten sinds een week, maar kan verder niets doen en zelfs niet aangeven wat de reden is. Ik heb gevraagd of ze soms slechts 1 persoon op een fiets hebben die de telefoons door heel Nederland moet rondbrengen en die nu tijdelijk in dienst is bij Sinterklaas, maar het antwoord op die vraag was dat daar geen mededelingen over gedaan werden. Kortom, dit is blijkbaar zo......
Op de website staat dat er binnen 24 uur door de koeriersdienst contact wordt opgenomen over de uitlevering. Er is sinds vandaag in het forum wel een melding van de moderator over dit fenomeen. Maar bij in het verkoopgesprek, ho maar!
Dus kijk uit! Verleng niet online, maar ga naar de winkel. Twintig euro duurder, maar dan kan je de telefoon tenminste direct mee krijgen.
T-Mobile ga je zitten schamen voor deze misleiding van de klant, communiceer helder waar het probleem zit en doe er iets aan.
Op de website staat dat er binnen 24 uur door de koeriersdienst contact wordt opgenomen over de uitlevering. Er is sinds vandaag in het forum wel een melding van de moderator over dit fenomeen. Maar bij in het verkoopgesprek, ho maar!
Dus kijk uit! Verleng niet online, maar ga naar de winkel. Twintig euro duurder, maar dan kan je de telefoon tenminste direct mee krijgen.
T-Mobile ga je zitten schamen voor deze misleiding van de klant, communiceer helder waar het probleem zit en doe er iets aan.