Pagina 1 van 1
Dell Upgrade windows 7
Geplaatst: 26 nov 2009 00:35
door jannesxl
Zijn er meer mensen die problemen ondervinden met Dell ivm upgrade nr windows 7.De registratie via hun site loopt steeds vast, en de Emails die ik van hen terug krijg verwijzen steeds weer nr de deze site die juist het probleem vormt Als saillant detail de laatste mail was gemakshalve in het Engels alsof een ieder dat beheerst. Op een brief wordt gemakshalve niet gereageerd.
Hetzelfde ondervonden en eventueel opgelost??
Bvd Jannes
Re: Dell Upgrade windows 7
Geplaatst: 29 nov 2009 13:38
door Inter
De eerste keer zegt die dat ik hiervoor helemaal niet in aanmerking komt .
Service tag gestuurd en daarover geklaagd en toch in orde gemaakt /
Na eindelijk een maand kreeg ik een woensdag een mail dat ik deze kon bestellen Maar kan nu helemaal niet inloggen .
Vraag ik een nieuw password (forgotten password) aan Doet die het gewoon niet .
Het domme van alles is dat de webformulieren en mail allemaal in het NL zijn maar alle antwoorden die je terug krijgt in het Engels .
Zo ook mijn laatste mail weer .
Until then, please check the answers below for some of the Top Frequently Asked Questions:
Q: How do I get the free WIN7 Upgrade?
A: Purchase an eligible Dell? system between June 26, 2009 and December 31, 2009 and visit the Dell? Windows. 7 Upgrade Option program website at http://www.dell.com/windows7upgrade to register your system and set up your account. When registering, please use a valid email address and choose a password which you can use to login into your account after registration
Registration deadline is January 31, 2010. Customers who register will receive an email notifying them when the upgrade is available. At that time, customers outside of the USA will be required to enter their credit card information to pay tax, shipping and handling charges. The upgrade kit will ship after payment is received (ship times will be quoted at the time of order).
Q: How do I check my shipping status?
A: Log in to the Windows. 7 Upgrade website at http://www.dell.com/windows7upgrade and log into your account using the email address and password that you entered when you registered your system. Click on the "Order Status" link on the right. The order status, shipping, and tracking information will be displayed.
Q; Forgot Password
A: We do not manage password information. Please visit https://win7.dell.com/Default.aspx
and choose the account login tab located at the upper right hand corner of your screen. You may then click the ?Forgot Password? link and a new password will be emailed to you.
Q: Need Product key
A: The key is provided in the WIN7 welcome kit which is shipped. The product key is generally located on the back of the case of the installation CD. Our apologies this key is not kept on file with Dell.
Customer Support
If you have questions about your order, please visit the Contact Us page at http://www.dell.com/contactdell
Re: Dell Upgrade windows 7
Geplaatst: 29 nov 2009 23:48
door jannesxl
Heel herkenbaar Inter zelfde mail ontvangen .Koop je in Nederland een PC!! Ook een paar keer op support een aantal totaal onverschillige gastjes aan de lijn gehad dat ik de haak maar op de telefoon gooide .Een keer slechts een iemand a/d lijn dat ik dacht het komt wel goed : nee dus. Mijn nieuwe pc liep totaal niet helemaal vast . Iemand erbij gehaald Hd stuk sturen ze een nieuwe op die niet past en moet je NB zelf de kapotte Hd verwisselen en de hele instelling zelf doen Voor sommigen waarschijnlijk een makkie maar niet voor mij. Nieuwe auto waterpomp werkt niet geeft de dealer je een nieuwe nou de demonteer en monteer maar. Service met een zeer kleine letter of beter totaal niet.
Uiteindelijk is de Pc weer begonnen te draaien(Hoe????) en tot dusver stabiel Was dat niet het geval geweest had ik naar ik inschat van Dell totaal niks te verwachten gehad.Dus nooit weer op deze manier Volgende keer face to face alhoewel dat ook niet altijd goed uitpakt maar dan kun je evt. iemand over de toonbank trekken bij wijze van spreken dan....
Re: Dell Upgrade windows 7
Geplaatst: 03 dec 2009 13:14
door Inter
Krijg je weer een mailtje uit z`n vertaalmachine hoe je een nieuw password moet aanvragen .
Daar gaat het nu net om deze werken allemaal gewoon niet .
Microsoft zegt dan dat OEM`s voor de fabrikant is .
Kan ik wel begrijpen maar zo geven ze mij geen andere keus om het maar niet legaal te doen .
Met andere woorden :
Windows met SLP staan er genoeg in de Newsgroepen ben ik van al dat gezeur af .
Voortaan nooit meer een Dell .
Re: Dell Upgrade windows 7
Geplaatst: 05 dec 2009 21:30
door Inter
OEM gevonden .
Werkt fantastisch en dat zonder adm. kosten .
Re: Dell Upgrade windows 7
Geplaatst: 10 dec 2009 22:20
door geldkwijt
Wij hadden een pc besteld bij dell en in onze dell-folder werd een gratis update naar windows 7 beloofd! Tevens de verzendkosten van de pc waren gratis. Vervolgens de pc thuis ontvangen.
Echter nu windows 7 er eenmaal is blijkt ineens dat dell daar 20 euro voor wil ontvangen voor de verzendkosten.
Vervolgens via een nederlandstalig mailtje contact opgenomen met dell hierover. Na een week antwoord gekregen via engelstalige mail van ene Rupa K met de mededeling dat je een order moet plaatsen op de site van dell om de upgrade te bestellen. Alsof wij dat al niet wisten.
Er wordt voorbij gegaan aan de extra 20 euro.
Vroeger was de service van dell best goed, maar daar blijkt totaal niets meer van over te zijn!
Marcel
Re: Dell Upgrade windows 7
Geplaatst: 11 dec 2009 02:16
door Inter
Bij het bestellen stond wel dat er adm. kosten zijn Toen stond er niet bij dat € 20 was .Iets wat bij het eerste keer aanmelden ook nog steeds niet wordt vermeld .
Vroeger was de service van dell best goed, maar daar blijkt totaal niets meer van over te zijn!
Dat is dan wel 10 jaar geleden .
Toen via mijn werkgever met een PC Prive project .
Overigens nu eindelijk weer een mail in het Engels gehad .
Wel met excuses .
Daar staat in dat ik binnenkort weer mail kan verwachten dat die klaar staat .
Dat is snel zeg .
Mijn eigen oplossing is dan toch wel sneller en nog goedkoper ook .
Heeft overigens niks met online bestellen te maken .Genoeg bedrijven die het wel begrijpen hoe service werkt .
Re: Dell Upgrade windows 7
Geplaatst: 28 dec 2009 20:22
door TheViperMan
Beste,
Ik ben benieuwd hoe het u is gelukt om deze email te ontvangen. Ik heb een dergelijk email gestuurd maar het is net of ik alleen gekopieerde regels terug krijg.
Laat u mij het weten aub.
Met vriendelijke groet,
Martijn V
Re: Dell Upgrade windows 7
Geplaatst: 29 dec 2009 01:14
door Inter
Heb naderhand niks meer gehad .Wel beloven maar weer niks mee doen .
De vertaalcomputer is zeker nu echt kapot .
Of iemand kan
http://translate.google.com/# niet meer vinden .
Maar spaar je de moeite download de DVD in een nieuwsgroep .
FTD (Koala) ,Grabit (zoek op Google ) .Neem een Pay server voor 48 uur gratis op proef (BV Hitnews is echt vrijblijvend )Maar blijf weg bij Usenext .
Kan ook zonder (helaas niet bij UPC ) .Gaat dan wel wat trager .
Re: Dell Upgrade windows 7
Geplaatst: 24 jan 2010 02:27
door Inter
Ik heb weer een automatisch bericht (zie hieronder) gekregen .
Problemen 0 Wij zijn er om u te helpen! Staat er . ze begrijpen het wel .
En o ja je kan nog een formulier sturen over de k-u-t service .
Deze nu weer in het NL .
Je blijft lachen met dit bedrijf .
Dell™ Windows® 7 Upgrade Option programma
*********Herinnering voor registratie en plaatsing van bestelling*******
U hebt deze e-mail ontvangen omdat u zich hebt geregistreerd voor een Dell Windows® 7 Upgrade-kit, maar nog geen bestelling hebt geplaatst.
Ter herinnering, u moet een bestelling plaatsen om uw kit te ontvangen, zelfs wanneer u het serviceplaatje hebt geregistreerd. Ga naar http://www.dell.com/windows7upgrade om uw bestelling te plaatsen en meld u aan op uw account.
De deadline voor het plaatsen van een bestelling voor uw Dell Windows® 7 upgradekit is 31 januari 2010.
Bedankt voor uw interesse in het Dell™ Windows® 7 Upgrade Option programma
Windows 7, Problemen 0 Wij zijn er om u te helpen!