LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ACN MLM

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Martin

ACN MLM

Ongelezen bericht door Martin »

Ik ben op zoek naar reacties van mensen die mee hebben gedaan of nog doen aan het MLM marketingsysteem waarmee ANC werkt. Gaarne zowel positieve als negatieve reacties. Maar voornamelijk willen we met gedupeerde in contact komen.

Bedrijven die de werving doen zijn cmi, cmi-network, img, imgnetwork, tele energie, moerstaal en soortgelijken. Vaak word er geheimzinnig gedaan door middel van bepaalde inlogcodes op internetpagina's. Gaarne zo snel mogelijk reactie.

Met vriendelijke groet,

Martin

Richard

Re: ACN MLM

Ongelezen bericht door Richard »

ik zelf ben ACN vertegenwoordiger en het is jammer om deze verhalen te horen.
Wij werken op een hele andere manier wij overtuigen nooit iemand, wij laten alleen het ACN concept zien en dan is het aan die persoon zelf om te beslissen wat hij/zij ermee doet.

En het zou knap zijn van ACN die nu al weer 10 jaar bestaat als zij iligaal zouden zijn dat zij in 11 landen van elke regering een telecomlicentie hebben gekregen, en dat zij met de Zweedse KPN namelijk Telia mobiele telefonie aanbieden.
Maar zoals jullie al zeggen is het een grote oplichterij
Succes in jullie falen

Ellen

Ongelezen bericht door Ellen »

Beste lezers, ik word zo verdrietig als ik al die negativiteit lees over MLM systemen.
Als je besluit in wat voor MLM systeem te stappen, laat je dan terdege voorlichten, desnoods door meerdere personen. zie het als opstarten van je eigen bedrijf, als je voor een "baas" werkt sta je ook in een piramide, denk je nu echt dat je achter een kassa net zo veel recht hebt op het salaris als de bedrijfsleider of degene die daar weer boven staat etc. etc. Heineken maakt winst over de"ruggen" van zijn medewerkers denken jullie dan Freddie daar wakker van ligt?
MLM werkt prima, als je er achter staat en je er ook helemaal voor gaat.
Echter iedere MLM organisatie heeft zijn eigen structuur van opbouw, bij enkelen heb je aan bepaalde verplichtingen te voldoen, bij anderen komt het evengoed wel, het zal dan alleen wel wat langer duren.
Zelf heb ik gewerkt met Herbalife (5 jaar) leuk extra inkomen, omdat HBL al meer dan 20 jaar bestaat inmiddels ongeveer 9 jaar in nederland raakt de markt verzadigd enkel de echt gemotiveerde mensen halen hier een vette boterham uit.
Het is beter om bij de opstart aanwezig te zijn van een nieuw bedrijf(mijns inziens)en tot nu toe ga ik toegeven werkt dat voor ons perfect, we zijn heel nauw betrokken bij de ontwikkelingen, krijgen direct real time on line alles via de computer.
Ik wens Martin heel veel succes, en al die negatievelingen
volgens mij zijn die alleen geschikt om voor iemand te werken waardoor eigen initiatief niet noodzakelijk is.

met vriendelijke groet,

Vitality

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Freddie kan niet wakker liggen, hij slaapt voorgoed inmiddels.

.........

Ongelezen bericht door ......... »

het is echt *** wat ze over mlm zeggen het altijd negatitiev wat ze zeggen maar daar moet je niet naar luisteren want het is toch niet waar wat ze zeggen je moet het zien en dan kan je er wat over zeggen en zo denk ik er over .

Humm

Ongelezen bericht door Humm »

Wat mij opvalt is dat je je moet inkopen.

Iets wat mij erg tegen de borst stuit, ik heb ook een verhaal te horen gekregen van 2 mensen die beweerden dit jaar 0,5 miljoen euro te verdienen en een hoop bla bla,..
Ik wil best ook dat verdienen, maar niet door bij vrienden 600 euro te komen incasseren,..

En pas breakeven te komen als ik 3 verkopers en tig gebuikers heb binnengehaald.
Laat mij dan maar tot ik dat nivo niet bereikt heb niks verdienen en dan erna pas verdienen,...

Ook de geheimzinnigheid en informatie voorziening bij mij was slecht, geen folders of website waar ik meer info kon vinden,.. En het is allemaal fantastisch, je kan rijk worden, etc etc, Maar wel over de ruggen van anderen, en kom niet met die argumenten van dan moeten ze ook maar hun best doen, het is en blijft gewoon in mijn ogen een ordinair piramidespel, en tuurlijk er zullen mensen zijn die suc6 hebben, alleen vraag ik me wel af hoeveel vrienden je nog over hebt.

Ad S.

Ongelezen bericht door Ad S. »

Elke goede business kost geld. Iedereen kan een McDonalds of een Bruna beginnen. Echter niet iedereen doet dat, omdat je eerst hun succesformule (ook wel franchise genoemd) moet kopen.

Hoe verdien je de investering terug? Door hard te werken!

Albert

Ongelezen bericht door Albert »

Hard werken oke, maar niet over de ruggen van mijn vrienden!

Annie

Ongelezen bericht door Annie »

ACN is mijn inziens geen goede zaken partner. Zoals iemand anders als schreef, je moet geld inleggen (ik heb nog nooit geld hoeven betalen als ik aan een job begon) en je moet het via vrienden en familie doen (zijn er problemen met ACN, dan krijg je dus je vrienden en fam. over je heen) Kort geleden heeft er een artikel op de voorpagina van de krant(dagblad v-h Noorden) gestaan, helaas voor de positievelingen, het was nogal negatief!
Het is en blijft een pyramide gebeuren en daar wordt m.n. de bedenker rijk van (en een enkeling die graag van z´n vrienden af wil...)Ook de ombursman reageert negatief t.o.v. ACN. Mijn advies is dan ook om een baan te zoeken, waar je geen inleg hoeft te betalen!!
Martin, er wordt inderdaad erg geheimzinnig gedaan over de info, geen folders alleen een inschrijfformulier en gelijk machtiging ondertekenen. Een telefoonnummer van een klantenservice en een postbus nummer....en de verkoper zelf heeft niet meer dan dat en ook zijn contactpersoon heeft alleen dat....het zegt genoeg.
Vr. gr. Annie

rob

Ongelezen bericht door rob »

Wat moet ik altijd lachen wanneer er mensen zijn
die denken hoe het echt zit,maar in het praktijk geen kloten verstand van hebben.

Ik kan er een lange verhaal hier neer zetten wat networkmarketing is maar dat is voor de meeste mensen hier op de forum niet te begrijpen (wil je het wel weten neem dan contact op via mijn e-mail adres)

tip een goed networkmarketing bedrijf is lid van
de branche vereniging directe verkoop

www.directeverkoop.nl

ten tweede waarom is een multinational als Numico (bekend van nutricia) begonnen met networkmarketing? voor de lol.
nee hun zien wat er in de toekomst gaat gebeuren.

kijk naar hun website:www.united-world-team.com

ten derde;

u verzekeringsagent zit ook in een pyramide van de verzekeringskantoren (elk organisatie is een pyramide)

In dit geval stel de verzekeringskantoor de agenten aan.
(dealer worden)
networkmarketing wordt jij daar voor betaald.

wie zijn de eerste klanten van de verzekeringsagent?
vrienden en kennissen!

geld verdienen over ruggen van anderen ? ga nooit in business zal ik zeggen!!

veel succes
Rob

prodi

Ongelezen bericht door prodi »

Een aantal vrienden van me zijn onlangs gestart bij ACN en hebben ook het geldbedrag van 653 Euro geinvesteerd. Ik zelf heb ook ervaring met mlm activiteiten en ben van plan om binnenkort te beginnen bij ACN. ACN is in Nederland nog niet zo lang bekend en het zal wel effe duren voordat de markt verzadigd, ik zie het dus als een enorme kans.

Voordat ik lid wordt, wil ik eerst informatie over ACN vergaren. Daarom ben ik op zoek naar personen die ook bij ACN werken en hun ervaringen met mij willen delen. Ik wil graag weten hoe diegene het heeft aangepakt en hoe lang het duurde voordat ie groot geld ging maken.

MAIL ME AUB

afz. geinteresseerde ([email protected])

SP

Ongelezen bericht door SP »

Ik ben gebruiker en vertegenwoordiger van ACN en heb hier heel goede ervaringen mee.
Ik kan mensen die goedkoper willen bellen ACN in ieder geval als een van de betere adviseren.

Ook is het werk als vertegenwoordiger geen piramidespel.
Je begint je EIGEN bedrijf.

Ga maar eens naar McDonalds en vraag wat het kost om een eigen bedrijf te beginnen.

Vraag eens bij je eigen organisatie na hoe het daar is begonnen.

Wil je meer informatie omtrent deze reactie mail me dan.

Koos

Ongelezen bericht door Koos »

Dit alles is het zelfde als Euphony,alleen die begon op 31 maart 2001 in Nederland...

Hans

Ongelezen bericht door Hans »

Ook ik ben benaderd door een vage kennis om mee te doen, geld verdienen door mensen telefoonabbonnementen te verkopen.
Ze vertelde mij niet dat ik geld moet betalen om verkoper te worden, ze vertelde mij niet dat ik dat kwijt ben als ik niet binnen een paar weken een aantal mensen aanbreng, ze vertelde mij niet dat het meeste geld bij acn achterblijft, ze vertelde mij niet dat degene die mij lid maakt hiervoor geld krijgt.
Als ze open kaart spelen dan weten ze dat iedereen meteen de hoorn op de haak gooit daarom vertellen ze je een leuk verhaal, veel geld verdienen, de markt is nog lang niet verzadigd, iedereen heeft toch kennissen die geld willen verdienen of die goedkoper willen bellen.
onzin laat ze heerlijk zijn.
Gelukkig ben ik er niet in getrapt, gelukkig is er veel eerlijke informatie op internet te vinden.

rob

Dag Hans,

ik schat je wel wat hoger in.
Er bestaat nog een hoofdkantoor in Amsterdam om alles
te bekijken en te vragen
gek he,dat we naar 10 jaar ervaring meer dan 5 miljoen klanten hebben.

als je alleen de roddelblad prive leest zal je ook naar leven.

Rob

Albert

Ongelezen bericht door Albert »

Rob, Toch jammer bij mij beweerder de mensen van ACN dat er in Amsterdam wel degelijk een kantoor zou zitten.

En dat argument van begin je eigen mac is groote kolder, dat is appels met peren vergelijken, ik vergelijk toch ook niet een Shell met Campina?
Als is een bedrijf begin ben je voor een eenmanszaak 40 euro maximaal kwijt, meer niet, dus geen + 600 euro,..
En zeggen dat elk bedrijf een pyramide is is ook onzin, je hebt het dan over een functie en daarboven baas boven baas.

Als alles eerlijk zou verlopen en bij alles openheid van zaken gegeven wordt, dan zou er hier minder commentaar zijn van mij!

En zeg eens eerlijk heb jij nou nog vrienden, of wil je familie je ook al niet meer zien?

rob

dag Albert

Veel succes met je 40 euro?

met zo'n opmerking dan weet ik genoeg.
ga eerst meer lezen zoals boeken vakbaderen.

rob

rob

Dag albert

Ik zag mijn familie nooit , nu zijn ze klant en ik zie ze vaker. Als ze mij niet willen zien dat is hun probleem.

niet de mijne.

ik doe wat ik wil.

Rob

alle info die je nodig he

Ongelezen bericht door alle info die je nodig he »

In amsterdam kun je op al je vragen antwoord krijgen, ze staan gewoon in de telefoongids, het adres kun je dus zelf wel opzoeken.

suc6

hans

Ongelezen bericht door hans »

Rob toch, je staat blijkbaar voor je zaak. Dat er vijf miljoen mensen ingetrapt zijn is zielig. Dat hun hoofdkantoor in amsterdam zit had ik allang achterhaald via internet net als al die andere belastende informatie.

Sterkte zal je nodig hebben

Gesloten