Pagina 1 van 1

Online breedband wat kan ik doen !!!!

Geplaatst: 27 nov 2009 15:19
door stapzak1703
Hallo,Wie kan me helpen.

Ik heb meer dan een half jaar geleden online aangevraagd. Dit tot mijn spijt.
Het volgende is mij ook overkomen. Na de aanvraag ging het al gelijk niet goed met het versturen van modem. De modem was op een ander adres afgeleverd. Gelukkig hebben die mensen het terug gestuurd. Nadat ik gebeld heb hoorde ik dat het verkeerd in de gegevens stond allemaal. Hun oplossing een tweede contract afsluiten en dan zouden hun er voor zorgen dat die andere zou vervallen. ik was er eigenlijk niet mee eens want had immers op de eerste modem en levering al meer dan zes weken moeten wachten. Maar goed fouten zijn menselijk dat was de oplossing heb ik dus gedaan. Weer zes weken moeten wachten en toen kwam de modem aan en zou ik internet hebben. Maar alles wat ik had gedaan wel een modem maar geen internet. Ik weer bellen voor de zoveelste keer en kreeg te horen mevr. er komt een monteur bij u langs, maar hij kan pas over drie weken. Ik accoord mee gegaan en monteur kwam en ik had internet. Dacht eindelijk MAAR toen kwamen de rekeningen. en die klopte van geen meter. Ik weer bellen overleggen afspraken maken en hoopte dat het goed zou komen. Maar nee hoor kreeg rekening na rekening maar alle bedragen klopte niet. Toen weer bellen en bellen
wat er gebeurd is en hoe dit zo kan. En eigenlijk gezegt te hebben regel het of ik ga naar een ander ben het zat. Ik zou bericht krijgen per post met de juiste betaling die ik moest doen. Kreeg brief na brief en het klopte elke keer weer niet. Maar ondertussen was ik natuurlijk wel afgesloten. Weer gebeld en gevraagd voor een juiste acceptgiro en een juist bedrag werd netjes hun excusses aangeboden en ze zouden het op sturen. Maar nooit meer iets gehoord tot een paar weken geleden dat online me een bericht stuurde dat ik even ruim 500 euro moest storten en dat het contract beeindigd werd. Ik schrok en er stond in dat ik binnen 7 dagen kon reageren. ik volgende dag gelijk gebeld en kreeg als bericht. Mevrouw kunnen niks meer voor u doen ligt al bij de deurwaarde. Dit was de eerste dag nadat ik de brief had ontvangen waarin stond u kunt binnen 7 dagen reageren. Ik gewacht op intrum justitia en kreeg een rekening van 770 euro of ik dat even wilde betalen. Ik heb alles in totaal 6 weken internet gehad van online.

Wie kan mij hier in helpen en wat moet ik nu doen. En laat dit onderwerp eens verschijnen op tv dit kan toch niet !!!

Re: Online breedband wat kan ik doen !!!!

Geplaatst: 27 nov 2009 15:54
door Online Service Team
Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben uw klacht gelezen en willen dit vanuit Online graag voor u oplossen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om via een persoonlijk bericht uw klantnummer kenbaar te maken, zodat wij contact met u kunnen opnemen?
U kunt uw klantnummer mailen naar [email protected].
Zou u tevens aan willen geven op welk (mobiel) nummer u overdag bereikbaar bent?

Met vriendelijke groet,
Het Online Service Team

Re: Online breedband wat kan ik doen !!!!

Geplaatst: 28 nov 2009 12:59
door rene117
tja nog steeds het zelfde dus online voor heen orange en nu een onderdeel van t-mobile
ook van die oplichters ze beloven van alles maar komen het niet naar
had een modem van hun 20 keer perdag steker er in en er uit
telefoon werkt voor geen meter dus zo kan ik nog wel door gaan ze beloven je de snelheid maar niets is waar

Re: Online breedband wat kan ik doen !!!!

Geplaatst: 16 dec 2009 23:36
door linda345
Ik mag me nog gelukkig prijzen als ik dit lees.
Ik heb ruim 2 weken zonder telefoon en internet gezeten. Het was een hele klus om Online ervan te overtuigen dat het toch echt het modem was. Op een gegeven moment had ik een medewerker van de "klantenservice" ervan overtuigt dat het toch echt het modem was en niet mijn bekabeling zoals mij keer op keer werd verteld. Ik zou een nieuwe krijgen.
Word ik 3 dagen later opgebeld door Online. Ze hadden bericht terug gehad van de technische dienst. Ze konden mijn probleem niet oplossen. Ik kon wel een monteur krijgen. Op mijn vraag hoe het zat met het mij beloofde modem was de reactie: tsja, er stond niets hierover in het systeem!
Duurde het nog 3 dagen voor ik door het (externe) monteursbedrijf gebeld werd. Afspraak kon pas (weer) 3 dagen later.
Ik heb toen maar mijn computerwizz broer ingeschakeld. Die wist ze ervan te overtuigen,door ze met een aantal technische details om de oren te slaan, dat het toch echt het modem was dat kaduuk was.
Zoals je ziet doet alles het inmiddels weer maar alles heeft wel veel langer geduurd dan nodig was.
Ruim 2 weken zonder telefoon en internet en kosten moeten maken door steeds weer met die geweldige klantenservice te bellen. Om van de immateriële schade nog maar te zwijgen.
Vergoeding van Online: 2 weken abonnementskosten retour (15 euro en een paar centen)! Belkosten en immateriële schade wordt niet vergoed onder de algemene voorwaarden! Belachelijk. En dan te bedenken dat ik ze ook nog de kosten van de monteur heb uitgespaard. Als het probleem bij Online lag hadden die nl. de kosten voor de monteur moeten betalen.
Het verschuilen achter de algemene voorwaarden vind ik zo goedkoop. Je hebt als bedrijf je verantwoording te nemen. Natuurlijk kan er iets stukgaan, maar reageer daar dan adequaat op. Dit had met 3-4 dagen geregeld kunnen zijn!

Re: Online breedband wat kan ik doen !!!!

Geplaatst: 16 dec 2009 23:48
door stofzuigertje
Nooit een duur 0900 nummer bellen als je ook gratis kunt mailen zoals het hier genoemde adres.
Als zij antwoorden heb je bewijs dat je tijdig klaagde en alle antwoorden staan dan vast en ze kunnen nooit dingen verdraaien.

Bij meerdere providers gaat het vaak fout door verkeerde toezeggingen van helpdesk medewerkers die fouten maken en zelf de regels slechts ongeveer weten.

Dus niet bellen maar mailen want hun antwoord bewaren is goed om de rechtszaak van €500,- te winnen....
Ook krijg je via mail meestal betere antwoorden omdat ze het dan uitzoeken als het rustig is....