Online breedband wat kan ik doen !!!!
Geplaatst: 27 nov 2009 15:19
Hallo,Wie kan me helpen.
Ik heb meer dan een half jaar geleden online aangevraagd. Dit tot mijn spijt.
Het volgende is mij ook overkomen. Na de aanvraag ging het al gelijk niet goed met het versturen van modem. De modem was op een ander adres afgeleverd. Gelukkig hebben die mensen het terug gestuurd. Nadat ik gebeld heb hoorde ik dat het verkeerd in de gegevens stond allemaal. Hun oplossing een tweede contract afsluiten en dan zouden hun er voor zorgen dat die andere zou vervallen. ik was er eigenlijk niet mee eens want had immers op de eerste modem en levering al meer dan zes weken moeten wachten. Maar goed fouten zijn menselijk dat was de oplossing heb ik dus gedaan. Weer zes weken moeten wachten en toen kwam de modem aan en zou ik internet hebben. Maar alles wat ik had gedaan wel een modem maar geen internet. Ik weer bellen voor de zoveelste keer en kreeg te horen mevr. er komt een monteur bij u langs, maar hij kan pas over drie weken. Ik accoord mee gegaan en monteur kwam en ik had internet. Dacht eindelijk MAAR toen kwamen de rekeningen. en die klopte van geen meter. Ik weer bellen overleggen afspraken maken en hoopte dat het goed zou komen. Maar nee hoor kreeg rekening na rekening maar alle bedragen klopte niet. Toen weer bellen en bellen
wat er gebeurd is en hoe dit zo kan. En eigenlijk gezegt te hebben regel het of ik ga naar een ander ben het zat. Ik zou bericht krijgen per post met de juiste betaling die ik moest doen. Kreeg brief na brief en het klopte elke keer weer niet. Maar ondertussen was ik natuurlijk wel afgesloten. Weer gebeld en gevraagd voor een juiste acceptgiro en een juist bedrag werd netjes hun excusses aangeboden en ze zouden het op sturen. Maar nooit meer iets gehoord tot een paar weken geleden dat online me een bericht stuurde dat ik even ruim 500 euro moest storten en dat het contract beeindigd werd. Ik schrok en er stond in dat ik binnen 7 dagen kon reageren. ik volgende dag gelijk gebeld en kreeg als bericht. Mevrouw kunnen niks meer voor u doen ligt al bij de deurwaarde. Dit was de eerste dag nadat ik de brief had ontvangen waarin stond u kunt binnen 7 dagen reageren. Ik gewacht op intrum justitia en kreeg een rekening van 770 euro of ik dat even wilde betalen. Ik heb alles in totaal 6 weken internet gehad van online.
Wie kan mij hier in helpen en wat moet ik nu doen. En laat dit onderwerp eens verschijnen op tv dit kan toch niet !!!
Ik heb meer dan een half jaar geleden online aangevraagd. Dit tot mijn spijt.
Het volgende is mij ook overkomen. Na de aanvraag ging het al gelijk niet goed met het versturen van modem. De modem was op een ander adres afgeleverd. Gelukkig hebben die mensen het terug gestuurd. Nadat ik gebeld heb hoorde ik dat het verkeerd in de gegevens stond allemaal. Hun oplossing een tweede contract afsluiten en dan zouden hun er voor zorgen dat die andere zou vervallen. ik was er eigenlijk niet mee eens want had immers op de eerste modem en levering al meer dan zes weken moeten wachten. Maar goed fouten zijn menselijk dat was de oplossing heb ik dus gedaan. Weer zes weken moeten wachten en toen kwam de modem aan en zou ik internet hebben. Maar alles wat ik had gedaan wel een modem maar geen internet. Ik weer bellen voor de zoveelste keer en kreeg te horen mevr. er komt een monteur bij u langs, maar hij kan pas over drie weken. Ik accoord mee gegaan en monteur kwam en ik had internet. Dacht eindelijk MAAR toen kwamen de rekeningen. en die klopte van geen meter. Ik weer bellen overleggen afspraken maken en hoopte dat het goed zou komen. Maar nee hoor kreeg rekening na rekening maar alle bedragen klopte niet. Toen weer bellen en bellen
wat er gebeurd is en hoe dit zo kan. En eigenlijk gezegt te hebben regel het of ik ga naar een ander ben het zat. Ik zou bericht krijgen per post met de juiste betaling die ik moest doen. Kreeg brief na brief en het klopte elke keer weer niet. Maar ondertussen was ik natuurlijk wel afgesloten. Weer gebeld en gevraagd voor een juiste acceptgiro en een juist bedrag werd netjes hun excusses aangeboden en ze zouden het op sturen. Maar nooit meer iets gehoord tot een paar weken geleden dat online me een bericht stuurde dat ik even ruim 500 euro moest storten en dat het contract beeindigd werd. Ik schrok en er stond in dat ik binnen 7 dagen kon reageren. ik volgende dag gelijk gebeld en kreeg als bericht. Mevrouw kunnen niks meer voor u doen ligt al bij de deurwaarde. Dit was de eerste dag nadat ik de brief had ontvangen waarin stond u kunt binnen 7 dagen reageren. Ik gewacht op intrum justitia en kreeg een rekening van 770 euro of ik dat even wilde betalen. Ik heb alles in totaal 6 weken internet gehad van online.
Wie kan mij hier in helpen en wat moet ik nu doen. En laat dit onderwerp eens verschijnen op tv dit kan toch niet !!!