Pagina 1 van 1

Nano Interieur heropent haar deuren per 28 november 2009

Geplaatst: 27 nov 2009 15:23
door Nano Interieur
Goed nieuws over Nano.

De nieuwe eigenaar van Nano zal alles in werking stellen om uw lopende zaken met zorg en op een correcte wijze af te handelen .Ter informatie willen wij u er op wijzen dat er geen leveringsplicht is,wij zijn echter bereid in goed overleg tot een oplossing te komen.

Richelle Hoefakker

Re: Nano Interieur heropent haar deuren per 28 november 2009

Geplaatst: 27 nov 2009 16:33
door Bart50
Beste Frank van Nano,

Dat is een goed bericht, maar hoe gaat nu het verder in zijn werk?
Moeten wij ons melden in de zaak in Amsterdam, of krijgen wij vanzelf bericht?

Wij hebben onze bank op 29 Augustus 2009 besteld met bonnummer #802559

mvgr

Familie Beukers
Beverwijk

Re: Nano Interieur heropent haar deuren per 28 november 2009

Geplaatst: 27 nov 2009 16:48
door sjoegel
Nou berg je dan maar. Frank slot is de directeur van Rofra. Rofra is zeer bekend, lees berucht op dit forum :(

Re: Nano Interieur heropent haar deuren per 28 november 2009

Geplaatst: 01 dec 2009 16:45
door Nano Interieur
Beste forum-leden.

Bij deze treed ik naar voren als woordvoorder van Nano Interieur.

Ik ben hier om uw problemen bespreekbaar te maken, en nodig u allen uit langs een van onze filialen te komen.
Tevens kunt u telefonisch contact opnemen, via 0578-569069.
We zullen er alles aan doen om u als klant te behouden, en waar mogelijk tot levering over te gaan.

Wellicht tot snel, in onze nieuw geopende filialen!

Richelle Hoefakker.

Re: Nano Interieur heropent haar deuren per 28 november 2009

Geplaatst: 01 dec 2009 16:51
door sjoegel
De spam van uw bedrijf is beschamend. Hetzelfde bericht 4x. Voor de klanten ziet een doorstart er onder Rofra meubelen er slecht uit. Los eerst die klachten eens op voordat jullie iets nieuws beginnen :!:

Re: Nano Interieur heropent haar deuren per 28 november 2009

Geplaatst: 01 dec 2009 23:25
door crazyme
Fijn dat er een doorstart is gemaakt. Je kunt van elk nieuws wel iets negatiefs maken (sjoegel) maar voor klanten met een lopende bestelling is het gewoon goed nieuws.

Of mogen bedrijven op deze site alleen maar afgebrand worden ?

Re: Nano Interieur heropent haar deuren per 28 november 2009

Geplaatst: 02 dec 2009 12:20
door WinjeWanje
Laatste ontwikkelingen in het faillissement van Nano Interieur

Alle gedupeerde consumenten in het faillissement van Nano Interieur hebben lang moeten wachten voordat duidelijk werd dat de curator geen leveringen zou doen of aanbetalingen zou restitueren.
Vanaf het moment dat de curator dit bekend heeft gemaakt kunnen consumenten een beroep doen op de aanbetalingsgarantieregeling.
Veel consumenten wilden weten wat er zou gebeuren met de voorraden van Nano Interieur.
Per 1 december hebben wij vernomen dat alle vestigingen van Nano Interieur weer open zijn. Wanneer dit precies gebeurd is nog niet bekend.
Wij wijzen u erop dat deze vestigingen niet CBW-erkend zijn en de algemene voorwaarden, en dus ook de garanties van de CBW, niet van toepassing zijn.
Consumenten die al een vervangende koop hebben gesloten moeten deze overeenkomst nakomen.
Consumenten die wel onder de CBW-garanties willen kopen kunnen gewoon een beroep op de aanbetalingsgarantieregeling doen.