Mafiapraktijken Hostnet
Geplaatst: 27 nov 2009 16:23
Vorig jaar kreeg ik een factuur van Hostnet voor een domeinnaam die ik eerder bij hun gerigistreerd had.
Toen heb ik er heen gebeld en duidelijk aangegeven dat ik deze domeinnaam op wilde zeggen.
er werd mij toen duidelijk gemaakt dat ik dat jaar nog wel moest betalen omdat zij de domeinnaam hadden geregistreerd
Ik heb dat oten nagezocht en dat klopte en heb toen braaf betaald.
Ook heb ik de domeinnaam toen voor dit jaar opgezegd.
Maar nu kreeg ik gisteren opeens een factuur met dezelfde domeinnaam voor de registratie t/m 22-11-2010.
Vandaag lag exact dezelfde factuur weer op de mat.
Ik heb er dan dus ook gelijk achteraan gebeld en gevraagd hoe dit kon?
Zij beweren dus bij hoog en bij laag dat ik de doeminnaam niet heb opgezegd.
Dat is wel het geval.
Nu heeft die mevrouw van Hostnet mij uitgelegd hoe ik mijn domeinnaam kon opzeggen via hun website.
dat heb ik dus gedaan maar na alle stappen doorlopen te hebben staat de domeinnaam nog steeds in mijn klantoverzicht.
Dus volgend jaar krijg ik waarschijnlijk weer een rekening.
Ik heb de mevrouw duidelijk gemaakt dat ik dit geld door de bank terug laat storten.
Ze zei dat ik dat zelf moest weten maar dat als ik dat deed dat ze een incasso bureau zouden inschakelen.
Nu lijkt het erop dt ik ieder jaar vast zit aan een contract van 28,44
Vorig jaar was het mijn fout en daarvoor heb ik betaald.
Ook heb ik het opgezegd, net zoals ik nu weer gedaan heb.
Alleen heeft dat geen enkele invloed op mijn dienstenoverzicht van Hostnet.
Ik ben nu echt niet van plan weer te betalen.
Ik ben woedend op Hostnet en vraag bij deze advies wat ik nu moet doen.
1 ding staat vast ik weiger te betalen en ik laat het zeker terug storten.
de manier hoe ze mij te woord staan en gelijk dreigen met een incasso vind ik wel heel erg ver staan.
En dat terwijl de eerste factuur gisteren pas is binnen gekomen.
Toen heb ik er heen gebeld en duidelijk aangegeven dat ik deze domeinnaam op wilde zeggen.
er werd mij toen duidelijk gemaakt dat ik dat jaar nog wel moest betalen omdat zij de domeinnaam hadden geregistreerd
Ik heb dat oten nagezocht en dat klopte en heb toen braaf betaald.
Ook heb ik de domeinnaam toen voor dit jaar opgezegd.
Maar nu kreeg ik gisteren opeens een factuur met dezelfde domeinnaam voor de registratie t/m 22-11-2010.
Vandaag lag exact dezelfde factuur weer op de mat.
Ik heb er dan dus ook gelijk achteraan gebeld en gevraagd hoe dit kon?
Zij beweren dus bij hoog en bij laag dat ik de doeminnaam niet heb opgezegd.
Dat is wel het geval.
Nu heeft die mevrouw van Hostnet mij uitgelegd hoe ik mijn domeinnaam kon opzeggen via hun website.
dat heb ik dus gedaan maar na alle stappen doorlopen te hebben staat de domeinnaam nog steeds in mijn klantoverzicht.
Dus volgend jaar krijg ik waarschijnlijk weer een rekening.
Ik heb de mevrouw duidelijk gemaakt dat ik dit geld door de bank terug laat storten.
Ze zei dat ik dat zelf moest weten maar dat als ik dat deed dat ze een incasso bureau zouden inschakelen.
Nu lijkt het erop dt ik ieder jaar vast zit aan een contract van 28,44
Vorig jaar was het mijn fout en daarvoor heb ik betaald.
Ook heb ik het opgezegd, net zoals ik nu weer gedaan heb.
Alleen heeft dat geen enkele invloed op mijn dienstenoverzicht van Hostnet.
Ik ben nu echt niet van plan weer te betalen.
Ik ben woedend op Hostnet en vraag bij deze advies wat ik nu moet doen.
1 ding staat vast ik weiger te betalen en ik laat het zeker terug storten.
de manier hoe ze mij te woord staan en gelijk dreigen met een incasso vind ik wel heel erg ver staan.
En dat terwijl de eerste factuur gisteren pas is binnen gekomen.