LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Amway

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Oh, juist..., dus geen "buurtsuper"omzetje meer???

Zie je wel dat het geen zeer doet...! :)

Je gaat steeds meer je dwalingen inzien.....

Misschien maken we ooit nog eens een eerlijke mlm-er van je..... :roll:

SBI

(Zo..., waren dat weer de intelli-opmerkingen.....? 8) )

mrtelecom

Re: Amway

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Tja Jan, als het er wel tussen stond zou je het soort reacties krijgen dat Maarschalk op Euphony geeft. Je kunt het van hem niet winnen omdat hij simpelweg niet kan toegeven het fout te hebben. Hij is allang overtuigt van MLM maar heeft zich inmiddels zo ingegraven in zijn loopgraaf bij de tegenstanders dat hij wel een zeer grote persoonlijkheid moet zijn om dat toe te geven.
Dat blijkt wel uit zijn gebrek op reacties op mijn postings over het aanbod en de verdienste bij ons. Dan past hij zijn standaardtruuk weer toe: Negeren, dan gaat het wel weg. Daarom heeft hij ook zo'n bloedhekel aan mij, die truuk werkt bij mij namelijk niet.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Tja...., Hans....., we zijn niet allemáál zo bijdehand..... 8)

So be it

mrtelecom

Re: Amway

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Herbalife is een van de hoofdsponsor. Dan is 25 miljoen dus een superdeal. En tja, misschien zijn mannetjes zoals M wel de oorzaak dat er wel geadverteerd moet worden. Juist om de argumenten waar ze steeds mee aankomen (het is een flutbedrijf, het zijn prutsmiddelen) te ontzenuwen. Niet dat ze echt ontzenuwd worden natuurlijk, daar heb je FEITEN voor nodig, maar ja, er zoijn nou eenmaal veel mensen die zo dom zijn te geloven wat degene die het hardst schreeuwt te geloven, ook al wat dat geschreeuw niet door feiten onderbouwt. En reklame is heel hard schreeuwen dus een heel goed middel tegen mensen zoals maarschalk. En tja, 25 miljoen kunnen uitgeven betekend wel dat het argument van de tegenstanders dat er niks verdient wordt onderuit gehaald wordt.
Dus komt meteen het volgende argument dat dit over de ruggen van de distributeurs gaat, een opmerking van iemand die duidelijk niet erg hoog is opgeleid want die persoon snapt niet dat hij daarmee zijn eigen glazen ingooit want wie betaalt er dan voor de reklame bij reguliere bedrijven?!

Ach ach, het is wel heerlijk om een discussie aan te gaan met iemand die zo weinig werkelijke argumenten heeft.

remco28
Berichten: 40
Lid geworden op: 23 aug 2006 19:14

Re: Amway

Ongelezen bericht door remco28 »

hoeken van de kamer laten zien,doneen gefustreerd verkopertje die met zijn verhalen iedereen wil oveWat een irrant ventje die be it.Zeker engels op school gehad?Vast zeker rhalen om iets te kopen.Ik heb weleens zo'n irritant kutventje inelkaar gestampt,wou maar niet opzouten.Amway is alleen winstgevend voor de figuren die aan de top staan.
Waarom zelf inversteren?ik neem toch ook geen zakgeld mee naar mijn baas?90% van de mensen kappen ermee.
Gewoon een oplichters zooitje,als het echt een succes zou zijn had ik wel iemand gekend die veel zou moeten verdienen met dit gezeik.
Mensen kopen geen duurder produkt wat zichzelf niet heeft bewezen.
Ik las zelfs dat een allesreiniger niet onderdoet voor de goedkopere uit de winkel.
Hekel aan oplichters,we hadden een keer prijs gewonnen(dachten we),was het een presentatieverkoop.We wilden weg meneer deed agressief.Alle derstraal op!!

remco28
Berichten: 40
Lid geworden op: 23 aug 2006 19:14

Re: Amway

Ongelezen bericht door remco28 »

Bovenste reactie hoort hier niet,kon niet weghalen tekst viel buiten scherm dus ook optie:bewerken.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Dank je wel voor je mooie stukje proza......., Remco......

SBI
(Dáár moet op gedronken worden hi-ha-ho...., daar moet...... :roll: )

mrtelecom

Re: Amway

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Gewoon rechtermuisklik op tekst en dan slepen, dan schuif je het scherm zo naar de rechterkant.

Radar
Site Admin
Berichten: 5512
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Amway

Ongelezen bericht door Radar »

Beste gebruikers,

Blijf aub on-topic en handel privé-discussies ook privé af.

Met vriendelijke groet,

Moderator forum TROS Radar

mrtelecom

Re: Amway

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Hm, zijn we een keer aardig voor elkaar......

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Hmm, de redactie roert zich. laat ze zich liever eens bezig gaan houden met de webpagina's aanpassen zodat het plaatsen van een link de tekst niet vernielt.

@rene's herbalife discussie: Duidelijk is dat we de zaken anders zien. prutsbedrijfje heb ik nooit gezegd, prutsmiddelen aangaande mlm wel, niet aangaande de producten.
Jij vindt het helemaal geweldig dat ze 25 miljoen kunnen uitgeven aan sponsoring, ik vind dat juist een teken van zwakte.
Hoe vaak hebben we hier niet mogenlezen dat door mlm reclame juist niet nodig was, bekenden die iets aanbevelen zijn juist effectiever dan zo'n zo'n anonieme reclame. En wat zien we nu? Bekende personen worden ingezet om mlm te promoten.
Waarom? Is mlm blijkbaar toch niet zo effectief?
Ongetwijfeld zullen veel meer mensen hbl kennen nu ze Beckham sponsoren. maar waarom doen ze dat? Zijn ze ontevreden over het effect van hun distributeurs? Of willen ze meer distributeurs werven? Of willen ze helemaal van het mlm model af en is dit een eerste stap?

Ik weet het niet. Wie het weet mag het zeggen.

Wat ik wel weet is wat ik zie. namelijk dat steeds meer mlm bedrijven gebruik maken van de reguliere kanalen. Maar niet dat reguliere bedrijven gebruik maken van mlm kanalen.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Duidelijk is dat we de zaken anders zien. prutsbedrijfje heb ik nooit gezegd, prutsmiddelen aangaande mlm wel, niet aangaande de producten.
Niet zeuren, Maarschalk.....
Wanneer je 6 miljard omzet al niks vindt, dan vind je natuurlijk één of 2 miljard al helemaal peanuts....!
Jij vindt het helemaal geweldig dat ze 25 miljoen kunnen uitgeven aan sponsoring, ik vind dat juist een teken van zwakte.
Hmmmm, dus de Shell, e.a. bedrijfjes die je nader aan het hart liggen, maken het helemáál niet zo goed.....:(
Hun advertentiebudget is ff wat groter!
En waarom? Is reguliere marketing blijkbaar toch niet zo effectief?......Hahaha.....
Hoe vaak hebben we hier niet mogenlezen dat door mlm reclame juist niet nodig was, bekenden die iets aanbevelen zijn juist effectiever dan zo'n zo'n anonieme reclame. En wat zien we nu? Bekende personen worden ingezet om mlm te promoten.
Waarom? Is mlm blijkbaar toch niet zo effectief?
Het is je al éérder vertelt, maar vooruit maar weer....

In de beginfase (eerste 10, 15 jaar of zo) heeft het geen énkel nut te adverteren, want al zóu de consument interesse hebben..., dan zouden ze niet weten waar ze terecht kunnen.
Ongetwijfeld zullen veel meer mensen hbl kennen nu ze Beckham sponsoren.

NEE..., dus!
De mensen die het reeds kenden zien een bevestiging van hun keuze!!!
maar waarom adverteren reguliere bedrijven? Zijn ze ontevreden over het effect van hun distributiekanaal? Of willen ze meer distributeurs werven? Of willen ze helemaal van het normale model af en is dit een eerste stap naar mlm?
Zie je hoe fout en insinuerend je vraagstelling is?
Ik weet het niet. Wie het weet mag het zeggen.
Dan kun je beter niks insinueren.....
"Zouden ze missschien fraude verbergen???", en zó kun je nog wel een tijd doorgaan.
Wat ik wel weet is wat ik zie. namelijk dat steeds meer mlm bedrijven gebruik maken van de reguliere kanalen. Maar niet dat reguliere bedrijven gebruik maken van mlm kanalen.
Goed....
Van de misschien 200 mlm bedrijven...., welke bedrijven ken je die overgestapt zijn naar reguliere distributie??

So be it......
Laatst gewijzigd door So be it op 08 aug 2007 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.

mrtelecom

Re: Amway

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Wow, met de advertentie uitgaven van KPN en Tele2......wat zul jij dat zwakke bedrijven vinden.... :wink:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Kijk dat nou.......!?!?

Wat er in het reguliere bedrijfsleven wel niet betaald wordt voor het mogen aanhoren van die nietsnut (in jullie ogen...) S. Covey......

Hij staat op de "loonlijst" van een mlmbedrijf en de reguliere markt aanbidt hem.....?

Tijd voor Eco en Maarschalk en achterban om een campagne te starten tegen deze oplichterspraktijken, toch???
Schrijf u vandaag nog in en neem uw relatie of collega mee voor 50% korting!

Geachte abonnee van de Sales Alert,

Als abonnee van de Sales Alert heeft u kunnen lezen dat uw vakblad Sales Management Stephen R. Covey dit najaar in Nederland zal ontvangen. Het Nationaal Sales Congres op 11 oktober rondom deze absolute managementgoeroe wordt het hoogtepunt van dit feestelijke jubileumjaar van Sales Management. Tijdens het congres brengt Covey u ‘in touch’ met zijn formules voor zakelijk succes. U wordt uitgedaagd tot anders denken en anders doen om te komen tot ongekende resultaten.

Uiteraard nodigen wij u graag uit om Stephen R. Covey te ontmoeten en dit exclusieve congres bij te wonen.

Neem deel aan dit inspirerende congres om de volgende 5 redenen:

U ontmoet Stephen R. Covey! Wereldwijd de meest gevraagde managementspreker
U stelt u zelf in staat uw performance te verbeteren
Verrijking van uw kennis en inzicht over leiderschap, management en persoonlijke effectiviteit
Strategische inhoud, boeiende best practices en de nieuwste trends
Diverse netwerkmogelijkheden (VIP-diner!)
Maar liefst € 500,- korting op deelname voor u en uw relatie of collega
Speciaal voor u als relatie van Sales Management hebben wij plaatsen gereserveerd om het congres bij te wonen. U profiteert van € 500,- korting bij een gezamenlijke inschrijving met een relatie of collega. U betaalt slechts € 746,25 excl. btw en incl. VIP-diner per toegangsbewijs. De normale....etc....
Dat is ff wat anders dan een bijdrage in de zaalhuur van 15 euri....! :twisted:

www.covey2007.nl/salesalert.
http://www.youtube.com/watch?v=f61tt1lu ... ed&search=


So be it.....
En we lachen wat af hier, af en toe..... :wink:

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Wat er in het reguliere bedrijfsleven wel niet betaald wordt voor het mogen aanhoren van die nietsnut (in jullie ogen...) S. Covey......
Wiens ogen zijn dat nu weer? of roep je weer om het roepen Jan?
Als jij zo graag wil dat mensen je niet bij je echte naam noemen, gedraag je dan zelf ook eens netjes. Ga geen leugens in de mond van anderen leggen of bewijs gelijk dat iemand dat gezegd heeft.

Voorlopig moet de hele mlm steun die Stephen Covey uitspreekt het hebben van 1 YouTube filmpje. In zijn boeken en seminars rept hij er niet over. En ook is hij nooit met mlm begonnen.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Wanneer je 6 miljard omzet al niks vindt, dan vind je natuurlijk één of 2 miljard al helemaal peanuts....!
Ook hier geldt Jan, als jij niet met je nama genoemd wil worden moet je een ander geen leugens in de mond leggen. Ik heb nooit gezegd dat 6 miljard niks is. Dat zijn JOUW woorden Jan.
Ik heb gesteld dat als amway daar 3,6 miljoen mnsen voor nodig heeft dan is het niks.
Hmmmm, dus de Shell, e.a. bedrijfjes die je nader aan het hart liggen, maken het helemáál niet zo goed.....
Hun advertentiebudget is ff wat groter
Waar je deze gedachte nu weer vandaan haalt weet ik niet, maar dit is hun enige manier van adverteren en verkopen. Zij gebruiken geen mlm als kanaal. Hoe jij er dan bij komt dat zij het helemaal niet zo goed doen snap ik niet.

Doch we gaan even verder op de rest van wat jij zegt. Als niet meer mensen hbl kennen vanwege de sponsoring van Beckham, waarom doet hbl het dan? Wat levert het hun op dat de huidige distributeurs hun keuze bevestigd zien? Hoe zien ze die dan bevestigd?

Het volgende stukje is misselijk Jan. Jij quote mij en verandert die. Bovendien geef je blijk echt te ... voor woorden te zijn. Waarom adverteren mlm bedrijven?
Een terechte vraag. Ze hebben hun distributeurs toch? Die doen toch het creeren van naamsbekendheid en verkopen van producten? Ze hebben toch geen advertenties nodig?
En daarna probeer je me weer leugens in de mond te leggen Jan.
Van de misschien 200 mlm bedrijven...., welke bedrijven ken je die overgestapt zijn naar reguliere distributie??
Opnieuw haal jij er dingen bij die ik niet zeg. waarom heb je dat toch nodig?
Ik zeg dat bedrijven gebruik maken van het reguliere kanaal. Niet dat ze volledig overstappen.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Ik heb nauwelijks tijd om je gezeur door te lezen, Piet Mosterd, dus veel tijd om er op te reageren al helemaal niet.....

Goed dat je nooit met mlm zal beginnen, Karel M, want gevoel voor humor heb je niet. :(

Je hebt duidelijk gemaakt dat je de mening van S.Covey totaal niet indrukwekkend vind dus kan ik gevoegelijk aannemen dat je hem ook een debiel vindt, want dat is jouw mening over mlm-ers.....

Je smoesjes interesseren me verder niet. Luister nog eens naar de andere zwakzinnigen in het filmpje.... :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=f61tt1lu ... ed&search=

So be it..., en jij mag me Jan noemen.... 8)

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik heb nauwelijks tijd om je gezeur door te lezen, Piet Mosterd, dus veel tijd om er op te reageren al helemaal niet.....
Maar je hebt wel tijd om anderen leugens in de mond te leggen?
Je hebt duidelijk gemaakt dat je de mening van S.Covey totaal niet indrukwekkend vind dus kan ik gevoegelijk aannemen dat je hem ook een debiel vindt, want dat is jouw mening over mlm-ers.....
En jij moet eens leren lezen. Want je leest van alles, maar vooral wat er niet staat lees je.

mrtelecom

Re: Amway

Ongelezen bericht door mrtelecom »

De enige echte reden om af en toe te adverteren is omdat klanten toch graag de naam kennen en als er niet geadverteerd wordt en ze toch zoeken tegen de leugens van die enkele tegenstander aanlopen.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

De enige echte reden om af en toe te adverteren is omdat klanten toch graag de naam kennen en als er niet geadverteerd wordt en ze toch zoeken tegen de leugens van die enkele tegenstander aanlopen.
Dit volg ik niet.
We hebben schijnbaar 1 tegenstander, deze vertelt leugens (welke dan?) en die ene persoon heeft zoveel effect dat alle distributeurs tezamen daar niet tegenop kunnen?

Gesloten