LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Amway

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

AU????
Natuurlijk doen ze zaken met Amway./Quixtar. ALS LEVERANCIER.
Een dollar is een dollar, van wie die komt.
Vraag ff of ze jou ook willen leveren....., een dollar is een dollar, toch?
En misschien zou je eens op kunnen houden met dat gel*l over samenzwering. Dat zijn JOUW woorden en pogingen mensen valselijk te overtuigen.
Heeft geen zin.....

Heb ik je toch al eens uitgelegd? Niet begrijpen????

Opnieuw.....:
Jij verkoopt een tandenborstel voor honderd euri.......
Jij geeft ook de schriftelijke verklaring dat ze zelfs een tandborstel na 2 maanden nog mogen teruggeven..., gebruikt en al!!!!

Heeft het dan nut om mensen "valselijk te overtuigen"???
Jij begrijpen??? :?

Dus er is niks mis met mlm...., behalve dan dat het niks voor jou is???
Of schrijf je gelijk bij alle mlm in, nu?? :wink:

SBI
Zal nog ff een paar leuke dingen bij elkaar zoeken.... :lol:

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Econometrist »

Jij geeft ook de schriftelijke verklaring dat ze zelfs een tandborstel na 2 maanden nog mogen teruggeven..., gebruikt en al!!!!
Dat is een oude truc inderdaad. Je ziet hem ook op de home-shop tv met de messensets van geslepen blik met levenslange garantie. Op eerste aanschrijven stuur je onmiddellijk een tweede messenset, waarover echter geen enkele afspraak over garantie bestaat en dus NIET vervangen wordt als het mis gaat. De prijs is 3 keer te hoog, je calculeert 2 sets, die je aanbiedt als 1, en tel uit je winst.

Wat kost nou bij jullie zo'n tandenborstel? Zit ik er ver naast als mijn inschatting is in de buurt van de 3 keer 1,15 die hij bij de appie kost?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Óók "AU!" hè???

Je geeft wéér blijk van je gebrek aan zelfvertrouwen.....

Staat met deze onzin óók het internet vol, jongen???
Gaat je duim niet zeer doen???
Van het "zuigen" en "de plank misslaan"???

"No hard feelings", had ik toch gezegd???

Fijne dag verder...
(Had je vandaag een sickie??)

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Speciaal voor Eco:

http://www.mlmwatchdog.com/MLM_DUE_DILIGENCE.html

Lees eens goed door, jongen... en kom dán nog maar eens zeuren.....

SBI
En jij met je achterdocht..., kijk ff naar punt 4........
Je kunt ook volhouden GEEN onderzoek te plegen.....
Dat wordt je geweten niet bezwaard met je eigen onzin... :wink:

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Econometrist »

Kan je het voor me samenvatten? Ik heb het een beetje gehad met al die links die verwijzen naar sites met tekst in het formaat torenflat in alle kleuren van de regenboog en waar dan ook nog eens allemaal javascript aan het werk gaat. Ik waardeer je goede bedoelingen, maar de tijd die IK aan mlm wil besteden heeft toch zo zijn beperkingen...

Maar wat kost bij jullie nou die tandenborstel die ik na twee maanden gebruik mag inruilen?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Kan je het voor me samenvatten? Ik heb het een beetje gehad met al die links die verwijzen naar sites met tekst in het formaat torenflat in alle kleuren van de regenboog en waar dan ook nog eens allemaal javascript aan het werk gaat. Ik waardeer je goede bedoelingen, maar de tijd die IK aan mlm wil besteden heeft toch zo zijn beperkingen...

Maar wat kost bij jullie nou die tandenborstel die ik na twee maanden gebruik mag inruilen?
Beetje lui???
Je verveelt ons met éllelange epistels en dan heb je moeite met een beetje Engelse tekst???
de tijd die IK aan mlm wil besteden heeft toch zo zijn beperkingen...
Nou, nou.... aan een uur of 5 per weekm kom je al snel, want het duurt altijd vrij lang voor je weer eens wat verzint.....

SBI
Oh..., de prijs van de TB mag je zelf opzoeken.......
Denk iets van 2 euro..... (Is wél een TURBO, hè!!!! :lol:
Heb er echt geen idee van.
Weet wel dat mensen maar wát graag de tandpasta willen..., maar hoe zou jij dat moeten weten dan???
Of ben je stiekem ook distributeur???
En probeer je alleen je gram t.o. mij te halen???
Hoeft niet hoor..., ik ben erg vergevingsgezind...

Maar jij bent er zo een die zijn zwager de fietsenmaker de ****** scheld omdat hij een keer tegen je zei dat hij een mooie aanbieding had voor een driewieler voor je???
Je verdacht hem ervan dat hij geld wilde verdienen over jouw rug???:shock:

En jij geeft hem tóch niet terug, want daar heb je zelfvertrouwen voor nodig......
Jij jammert alleen maar op forumpjes... :oops: :wink:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Schiet me weer te binnen.....
"jaaromzet van een buurtsuper.... 6.000.000.000 euro...!"
:) :D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Als je baas het zou kunnen betalen, zou hij je het liefst met vakantie sturen met 6 miljard.... als je belóóft dat je minstens élk jaar één miljoen euri ópmaakt.... en je belooft dat je pas terugkomt als de zes miljard óp is!!!!

Je bent niet zo best in rekenen, maar ik kan je verttellen dat hij je dan 6 duizend jaar wég wil hebben...! :lol: 6.000 JAAR!!!... :wink:

SBI
Jaaromzet van een buurtsuper...., gniffelgniffelgniffel...... :P

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Econometrist »

Schiet me weer te binnen.....
"jaaromzet van een buurtsuper.... 6.000.000.000 euro...!"
De overdrachtelijkheid van deze woorden is blijkbaar aan je voorbij gegaan. Nou weet je wat? Ik kom je hierin tegemoet. Ik zal je aanbevelen aan alle vrienden en kennissen. Amway stelt écht wel wat voor; het heeft nog méér omzet dan de buurtsuper!!
Tsjonge, wat een indruk zal dat maken. Stel je voor: AL die inkomsten, Covey over de vloer, 4 tientjes inkomen elke maand weer...
Jaja, dat amway stelt écht wel wat voor! Komt natuurlijk door dat geweldige mlm-concept dat al 50 jaar zulke successen bewerkstelligt...

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

"AU!" hè?????

Truste straks, jongen.....

Niet meer boos zijn....

"Laat de zon niet ondergaan over uw gramschap"......., zei mijn vrome moeder altijd...! :lol:
Wanneer je in je bedje boos in slaap valt.... wordt je ook boos wakker... en dat vind je knuffel niet fijn!!!:oops:

So be it
En bedankt voor de belofe dat je ons gaat aanbevelen....!
Mario zal je ook nog wel op gepaste wijze bedanken!!..... :lol:

(Koest!! Mario!!! AF!!!!!!..AF!!!! :twisted: )

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Schiet me weer te binnen.....
"jaaromzet van een buurtsuper.... 6.000.000.000 euro...!"
Krijgen we deze weer. Zulle we de omzet per medewerker bij de buurtsuper eens gaan vergelijken? of het aantal klanten per medewerker?
Of het assortiment per medewerker?

Opnieuw zal dan blijken dat mlm (medewerkers van de moederbedrijven plus de distributeurs) niet heel erg efficient werken. Zelfs de overheid werkt dan efficienter.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Als je baas het zou kunnen betalen, zou hij je het liefst met vakantie sturen met 6 miljard.... als je belóóft dat je minstens élk jaar één miljoen euri ópmaakt.... en je belooft dat je pas terugkomt als de zes miljard óp is!!!!

Je bent niet zo best in rekenen, maar ik kan je verttellen dat hij je dan 6 duizend jaar wég wil hebben...! 6.000 JAAR!!!...
Schijnbaar duizelen de getallen je wat. Ik heb dat geld binnen een jaar opgemaakt.
Ik stel voor dat we de uitdaging aangaan. Jij regelt dat Amway mij zes miljard geeft, ik maak het in 1 jaar op.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Ik stel voor dat we de uitdaging aangaan. Jij regelt dat Amway mij zes miljard geeft, ik maak het in 1 jaar op.
Lefgozer!!! :lol:

Krijgen we deze weer. Zulle we de omzet per medewerker bij de buurtsuper eens gaan vergelijken? of het aantal klanten per medewerker?
Of het assortiment per medewerker?

Opnieuw zal dan blijken dat mlm (medewerkers van de moederbedrijven plus de distributeurs) niet heel erg efficient werken. Zelfs de overheid werkt dan efficienter.
Wat IS dat met jou???
Eco kan de gróotste onzin uitkramen... en je BLIJFT hem ONVOORWAARDELIJK steunen in die ongein!!!

Is het je baas, of zo???
Hij heeft het over de omzet!!! DE OMZET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is dat de omzet van een buurtsuper????

Je begint me de keel uit te hangen.

SBI
Begin ook bij jou steeds meer de indeuk te krijgen dat de waarheid niet zo erg belangrijk is....

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Begin ook bij jou steeds meer de indeuk te krijgen dat de waarheid niet zo erg belangrijk is....
De vraag is wat je hiermee bedoelt. Zaten er onjuistheden in mijn laatste post? Loop ik ergens te liegen? Of gaat het gewoon jou allemaal boven je pet?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

als je het voorgaande al niet hebt begrepen waag ik me maar niet meer aan verdere uitleg.....

SBI

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Laat ik de vraag omdraaien. Snap JIJ de posts van mij en econometrist wel?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Laat ik de vraag omdraaien. Snap JIJ de posts van mij en econometrist wel?
Wat IK er uit begrijp is dat het bij jullie ZELDEN gaat over mlm, maar steeds over persoonlijke aanvallen.
Jullie kunnen niks vinden wat "niet klopt" in mlm...., dus probeer je personen belachelijk te maken.

SBI

mrtelecom

Re: Amway

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ach Maarschalk, snap jij eigenlijk zelf je eigen posts wel? Want ik moet je er steeds op wijzen dat het gros van je reacties op anderen zeer zeker ook en in vele gevallen meer op je zelf van toepassing zijn.

Deze post van jou is wederom een bevestiging hiervan.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Wat IK er uit begrijp is dat het bij jullie ZELDEN gaat over mlm, maar steeds over persoonlijke aanvallen.
Jullie kunnen niks vinden wat "niet klopt" in mlm...., dus probeer je personen belachelijk te maken
Weet je wel heel zeker dat jij ze snapt?
Zowrel econometrist als ik posten continu over mlm.
En een van de dingen die ik aanhaalde is het gebrek aan efficiency in mlm. Verder heb ik meer dan voldoende aangegeven wat er mis is in de mlm. Maar jij doet alle kritiek af als geen echte kritiek, ja, dan kunnen we bezig blijven.

Maar het ging over de waarheid. Waar is deze nu precies schade aangedaan?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

En een van de dingen die ik aanhaalde is het gebrek aan efficiency in mlm.

Dat is je mening....Dat mag....!

Ik vind niks aan tuinieren! Dat is mijn mening.
Maar ik begrijp dat dat niet mag????

Verder heb ik meer dan voldoende aangegeven wat er mis is in de mlm.

Nee. Wat jij vindt, beter nog, hebt gevonden bij E, over mlm aan kritiek is te verwaarlozen.
Je hebt niks van je sprookjes aangetoond.
Maar jij doet alle kritiek af als geen echte kritiek, ja, dan kunnen we bezig blijven.
Je mag je mening hebben.
En ik mag het nonsens vinden.
Maar het ging over de waarheid. Waar is deze nu precies schade aangedaan?
Aha! Meetbaar wil je het hebben?? In Eurootjes???
Jullie betogen zijn één groot verzinsel.
In mijn optiek liegen, dus.

SBI

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Dat is je mening....Dat mag....!
Nee, dat is nu juist een feit. Dat er geen echte argumenten tegen mlm zijn is een mening. De jouwe om precies te zijn.

Gesloten