LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DIRECTEUR UNICEF NL KRIJGT 350.000 EURO VERTREKPREMIE MEE !
DIRECTEUR UNICEF NL KRIJGT 350.000 EURO VERTREKPREMIE MEE !
Nu op txt....vertrekkende directeur nederland van Unicef...krijgt 350.000 EURO mee ...mensen, hoe moet je dit verkopen aan de rest...hier moet een overheid toch iets aan doen...walgelijk !!!!!
Dat je met 350.000 euro mogelijk duizenden mensen hun handje rijst kan geven interesseert de verantwoordelijken blijkbaar geen moer...!!
Staat op teletext.
Dat je met 350.000 euro mogelijk duizenden mensen hun handje rijst kan geven interesseert de verantwoordelijken blijkbaar geen moer...!!
Staat op teletext.
Re: DIRECTEUR UNICEF NL KRIJGT 350.000 EURO VERTREKPREMIE MEE !
Mijn antwoord daarop is heel eenvoudig,ik heb de giften aan Unicef gewoon stop gezet. Opmaken aan dit soort ongein kan ik zelf ook wel.
Dat vindt ik een HELE VERKEERDE insteek om dan simpel je giften stop te zetten, dat is te eenvoudig...en opmaken aan ONGEIN, U bedoeld waarschijnlijk de 350.000 euro en toch niet dde ONGEIN van de stervenden een paar uur vliegen verderop hoop ik.
Aan dit soort asociale vertreksommen moet de overheid toch keihard ingrijpen mensen, onacceptabel asociaal gedrag.....en nu ben ik nog lief.
Aan dit soort asociale vertreksommen moet de overheid toch keihard ingrijpen mensen, onacceptabel asociaal gedrag.....en nu ben ik nog lief.
Nee hoor, natuurlijk zijn de mensen die aan de andere kant van de wereld sterven geen ongein! Maar er zijn wel meer organisaties waar je kan schenken aan goede doelen en ( dat hoop ik dan maar ) het ingezamelde geld op een verantwoorde manier word verdeelt aan diegene die het hard nodig hebben, de kinderen die doodgaan van de honger zal ik altijd blijven steunen.Ik blijf dus geven maar Unicef is (voor nu ) uit beeld.ron1 schreef:Dat vindt ik een HELE VERKEERDE insteek om dan simpel je giften stop te zetten, dat is te eenvoudig...en opmaken aan ONGEIN, U bedoeld waarschijnlijk de 350.000 euro en toch niet dde ONGEIN van de stervenden een paar uur vliegen verderop hoop ik.
-
Beste,
Het is van belang dat ook liefdadigheidsinstanties een goede leiding hebben. Daar hoort een goede directeur bij.
Een goede directeur komt alleen als er goede arbeidsvoorwaarden worden afgesproken, waarbij eventueel een adequate vertrekregeling hoort.
Het is wel heel simpel om nu moord en brand te schreeuwen (en nu ben ik nog lief), maar een slechte leiding is veel meer desastreus voor een liefdadigheidsinstelling dan een dure directeur.
Het is van belang dat ook liefdadigheidsinstanties een goede leiding hebben. Daar hoort een goede directeur bij.
Een goede directeur komt alleen als er goede arbeidsvoorwaarden worden afgesproken, waarbij eventueel een adequate vertrekregeling hoort.
Het is wel heel simpel om nu moord en brand te schreeuwen (en nu ben ik nog lief), maar een slechte leiding is veel meer desastreus voor een liefdadigheidsinstelling dan een dure directeur.
Hmmm, ze moeten wel erg blij zijn van hem af te zijn als hij zoveel geld meekrijgt....
-
ook een directeur heeft een maandsalaris, ik denk dat dat goed genoeg betaald is, hiervan kan hij lang na teren, maar 350000 vind ik gewoonweg teveel!!
en het wordt uit de kas betaald waar mensen hun geld in steken voor goede doelen, en niet oprot premies.
en het wordt uit de kas betaald waar mensen hun geld in steken voor goede doelen, en niet oprot premies.
Bij Kassa was er recent een uitzending over al die goede doelen instanties die miljoenen verloren hebben op de beurs. Waarom moet zo'n zakkenvuller 350.000 euro verdienen terwijl ' De zogeheten Balkenende-norm van nu 181.000 euro bedraagt'
Voor € 350.000,- kunnen heel wat kindermondjes gevuld worden,
Als directeur zijnde zou ik dit bedrag niet eens aannemen!, het is notabene bijelkaar geschooit geld!,
Mensen met goede bedoelingen gaan er niet van uit dat deze giften in de pong van de directeur verdwijnen en daardoor zijn villa en Mercedes sponsoren!,
Als deze directeur slim is geeft hij het geld terug aan daar waar het hoort!, de arme mensen waarvoo het geld bedoelt is.
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Als directeur zijnde zou ik dit bedrag niet eens aannemen!, het is notabene bijelkaar geschooit geld!,
Mensen met goede bedoelingen gaan er niet van uit dat deze giften in de pong van de directeur verdwijnen en daardoor zijn villa en Mercedes sponsoren!,
Als deze directeur slim is geeft hij het geld terug aan daar waar het hoort!, de arme mensen waarvoo het geld bedoelt is.
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Ja en nu......wat is de oplossing...seagoing racer2 schreef:Beste,
-
Beste,
Er is nu geen oplossing meer want de gedanen zaken nemen geen keer.
Echter je zult moeten accepteren dat een deel van de bijeengebrachte gelden gebruikt worden voor het managment.
En als er een conflict in de top ontstaat heeft dat financiele consequenties.
(Hiermee zeg ik niet dat ik 350.000 euro ook een normaal bedrag vindt)
Er is nu geen oplossing meer want de gedanen zaken nemen geen keer.
Echter je zult moeten accepteren dat een deel van de bijeengebrachte gelden gebruikt worden voor het managment.
En als er een conflict in de top ontstaat heeft dat financiele consequenties.
(Hiermee zeg ik niet dat ik 350.000 euro ook een normaal bedrag vindt)
Leuke discussie .....
maar trap er NIET in dat die kindjes doodgaan is de schuld van unicef en niet van ons.... dus wij hoeven die virtuele mondjes geen geld te geven... laat ze lekker werken bouw iets op ipv als een rand de biel in een tentje te zitten ze maken ook nog eens veel kindjes etc... ik geloof in evolutie en ik geloof ook in een hogere macht dan ons die de beslissing heeft genomen om deze mensen spontaan uit te laten sterven...
geen goed woord meer over voor die zielige afrikaantjes.... ze plukken al minstens 25 jaar ons kaal en wat hebben zij gedaan om hun situatie te verbeteren ???
Er hadden een hele hoop nederlander's geholpen kunnen worden met dat geld....
Eigen volk eerst/wat er over blijft mogen ze om vechten....
maar trap er NIET in dat die kindjes doodgaan is de schuld van unicef en niet van ons.... dus wij hoeven die virtuele mondjes geen geld te geven... laat ze lekker werken bouw iets op ipv als een rand de biel in een tentje te zitten ze maken ook nog eens veel kindjes etc... ik geloof in evolutie en ik geloof ook in een hogere macht dan ons die de beslissing heeft genomen om deze mensen spontaan uit te laten sterven...
geen goed woord meer over voor die zielige afrikaantjes.... ze plukken al minstens 25 jaar ons kaal en wat hebben zij gedaan om hun situatie te verbeteren ???
Er hadden een hele hoop nederlander's geholpen kunnen worden met dat geld....
Eigen volk eerst/wat er over blijft mogen ze om vechten....
als we de rollen om zouden draaien zou afrika ons nederlanders ook geen geld geven....
geef je geld voortaan maar lekker aan bijv jantje beton en het kanker fonds....
dat is in mijn ogen een beter doel dan unicef.....
geef je geld voortaan maar lekker aan bijv jantje beton en het kanker fonds....
dat is in mijn ogen een beter doel dan unicef.....
Directeur van het Kanker fonds en de hartstichting verdienen elk tonnen. De laatse kreeg zelfs een vertrekpremie van 750.000 euro. Ik geef geen cent meer. Vind het wel zielig voor die collectanten. Gewoonweg onbeschoft van die directies om goedwillende collectanten voor hen te laten schooien.
die lui zijn bezig onze mensen levens te verlengen het kan me niks schelen over de rest van de directeurs... hart,nier,lever,kanker vind ik belangrijker dan zown afrikaantje dat sterft... als we namelijk geen geld hadden gegeven van af 1984 was dat ras lekker uitgestorven zo als god dat wou... evolutie noemen ze da ook wel
ik vind medisch onderzoek nou eenmaal belangrijker dat is voor ons zelf slimmerd... inversteren in een afrikaans kindje levert niks op check maar eens of ze wel echt zijn....
zoals ik al eerder herhaald heb als je al 25 jaar loopt te wippen en je houd telkens je hand op voor eten en geld maar je doet verder geen flikker om je situatie te verbeteren dan ben je het simpel weg niet waard geholpen te worden........
ik vind medisch onderzoek nou eenmaal belangrijker dat is voor ons zelf slimmerd... inversteren in een afrikaans kindje levert niks op check maar eens of ze wel echt zijn....
zoals ik al eerder herhaald heb als je al 25 jaar loopt te wippen en je houd telkens je hand op voor eten en geld maar je doet verder geen flikker om je situatie te verbeteren dan ben je het simpel weg niet waard geholpen te worden........
... ach, en inmiddels heeft u in de krant kunnen lezen dat de hartstichting ook € 700.000 kwijt was aan het vertrek van de directeur.hart,nier,lever,kanker vind ik belangrijker dan zown afrikaantje dat sterft
http://www.ad.nl/ad/nl/1015/Gezondheid- ... -ton.dhtml
Concreet gezien kan je het beste dit doen.....een aantal kados kopen voor de collectanten die bij nacht en ontij voor KIKA en Unicef langs de deuren gaan, kados zelf langs brengen in een behandelcentrum, en mensen zoals nr.40, zie topic hondenbelasting, een cheque gaan brengen....das nog het beste...en met
de uitspraak gedane zaken nemen geen keer neem ik dan geen genoegen, als wij 5 euro teveel aan belastinggeld hebben gekregen over 2009, mag je diezelfde 5 eurootjes terugstorten in de staatsklas, dit hele beleid klopt niet.
de uitspraak gedane zaken nemen geen keer neem ik dan geen genoegen, als wij 5 euro teveel aan belastinggeld hebben gekregen over 2009, mag je diezelfde 5 eurootjes terugstorten in de staatsklas, dit hele beleid klopt niet.
als je in evolutie geloofd geloof je ook in uitsterven van de zwakke soort.....
wie zijn wij om de natuur de baas te zijn... ga jij die 1,5 biljoen afrikaantjes voeden ik niet..... ik moet zelf ook voor mijn eigen centjes aan de slag dus hun ook....
ze doen niks ander dan op hun reet zitten en elkaar dood maken met ziektes zoals aids goh waar kwam dat vandaan afrika ja.... door die zogenaamde goede hulp is die nare ziekte ook hier gekomen..... en dankzij die hulp zijn er nog meer schooiers bij gekomen......
[Bericht aangepast door Moderator (agressief, bedreigend taalgebruik verwijderd)]
wie zijn wij om de natuur de baas te zijn... ga jij die 1,5 biljoen afrikaantjes voeden ik niet..... ik moet zelf ook voor mijn eigen centjes aan de slag dus hun ook....
ze doen niks ander dan op hun reet zitten en elkaar dood maken met ziektes zoals aids goh waar kwam dat vandaan afrika ja.... door die zogenaamde goede hulp is die nare ziekte ook hier gekomen..... en dankzij die hulp zijn er nog meer schooiers bij gekomen......
[Bericht aangepast door Moderator (agressief, bedreigend taalgebruik verwijderd)]
Laatst gewijzigd door poisonic op 08 dec 2009 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
En wat denken jullie van HET GLAZEN HUIS,,dik 7 ton bij elkaar geschooid,,,wie z,n zakken worden hier weer mee gevuld,,je denkt toch niet dat ze daar echt malaria netjes voor kopen,?
Ik vind dit soort akties een grote ergenis,
ik geef geen cent aan wat dan ook.
En de zogenaamde ressecie?? de overheid deed er fff 3 ton bij,
Terwijl hier een grote armoe is,,maar niemand die het wil weten.
GGRR
Ik vind dit soort akties een grote ergenis,
ik geef geen cent aan wat dan ook.
En de zogenaamde ressecie?? de overheid deed er fff 3 ton bij,
Terwijl hier een grote armoe is,,maar niemand die het wil weten.
GGRR
-
Ik heb letterlijk geen geld om wat te geven dus ik kan en mag me niet met deze discussie bemoeien...