Pagina 1 van 1

Goede internetprovider verdwijnt...

Geplaatst: 28 nov 2009 14:17
door diquydiq
Goede internetprovider, 'CompuServe', verdwijnt... :cry:

http://klantenservice.internet.telfort. ... lfort.aspx

Re: Goede internetprovider verdwijnt...

Geplaatst: 30 nov 2009 11:48
door Ron58
Het zoveelste bedrijf wat overgaat naar KPN, met de daarbij behorende waardeloze (beter gezegd géén) service.

Re: Goede internetprovider verdwijnt...

Geplaatst: 02 dec 2009 21:49
door Hasjroker1
Ik heb zelf XS4ALL en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Ondanks KPN er ook in zit behoud XS4ALL zijn eigen identiteit. Dat was de afspraak die ze met de KPN gemaakt hebben. Dat is te merken. XS4ALL is echt grote klasse. Kan ik echt adviseren.

Gr. A.

Re: Goede internetprovider verdwijnt...

Geplaatst: 03 dec 2009 23:48
door L.Rozenwater
2 kleine providers waar ik persoonlijk zeer goede ervaringen mee heb (en waar je hier eigenlijk nooit iets negatiefs over leest) ziijn SpeedXS en Concepts ICT
Vooral ideaal voor degenen die niet te ver van een grotere centrale afzitten. Zij kunnen via het BBNed netwerk veelal zeer voordelig internetten.
Kijk eens op www.internetten.nl van Ben Woldring voor de eventuele aktie's

Re: Goede internetprovider verdwijnt...

Geplaatst: 04 dec 2009 09:18
door Ron58
2 kleine providers
Kwestie van tijd voor ze ook naar KPN verdwijnen :lol:

Re: Goede internetprovider verdwijnt...

Geplaatst: 04 dec 2009 16:12
door L.Rozenwater
SpeedXS is eigendom van CAI (Noord Holland). Bij de overname enkele jaren terug is min of meer dezelfde constructie van toepassing geworden als tussen kpn en xs4all. SpeedXS heeft de eigen identiteit behouden.

Concepts ICT: Gelet aktivitieiten naast het internet provider zijn verwacht ik echt niet op (korte) termijn dat er overnames komen. Natuurlijk: je weet maar nooit.

Re: Goede internetprovider verdwijnt...

Geplaatst: 12 dec 2009 20:57
door stofzuigertje
Ik zag als ook Compuserve klant dat zelf aanmelden van Telfort als de aanbieding na 6 maanden duurder.

Ook het gratis modem hoef ik niet, liever snel in winkel nieuwe kopen dan week wachten op ruil van defecte huur modem.

Ook de 2 telefoon lijnen ontbreken of kosten extra.....

Dus ik ben tevreden en de overstap ging foutloos.

Re: Goede internetprovider verdwijnt...

Geplaatst: 13 dec 2009 12:15
door zuiderster
IK ben ook overgegaan van CS naar Telfort. Twijfelde om niet gelijk een opzegbrief te sturen. Heb nu al spijt...nog geen twee weken over en jahoor de narigheid begint al. Drie dagen niet gebeld kunnen worden, gisteren brief gehad met inloggegevens wat natuurlijk niet werkt omdat de combinatie niet klopt. Gelukkig had ik wel mijn mobiel direct overgezet naar Vodafone toen bekend werd dat Debitel ook over ging naar deze rampenprovider. Zag dat Vodafone ook vast bellen en internet aanbied dus het is voor mij wel duidelijk ik ben helemaal weg bij Telfort. Geen zin om met onwetende scholieren van de klantendesk te gaan discussiëren.

Re: Goede internetprovider verdwijnt...

Geplaatst: 13 dec 2009 12:26
door zuiderster
Bij Compuserve betaalde je niet voor de gesprekskosten (naar vaste nummers.)
In de brief van Telfort heb je het idee dat dat in de nieuwe situatie ook zo is. Schijn bedriegt want het blijk alleen dat je niet betaald voor de vaste lijn (yeah right) maar je gaat wel degelijk gesprekskosten betalen. Dus ex Compuservers.....kijk eens rond (bv Vodafone internet en vast bellen)

Re: Goede internetprovider verdwijnt...

Geplaatst: 13 dec 2009 13:04
door pepie2
Moest ook van CS naar telfort. Loopt niet echt soepel. 20MB = 8-11MB
Kan regelmatig niet bellen. En internetten veel storing, geen verbinding.
Klacht ingediend. Telfort beweerd dat het NU in orde is, want er was een storing.

Nu weer klacht ingediend.Over de 20MB. Dus weer ff afwachten op antwoord.

Geachte Telfort,

Hier heb ik een voorbeeld van de download snelheid. (Bijlage meegestuurd van nog minder dan MBs. .in Speedtest getetst.)
Ik heb zo het gevoel dat het beslist geen 20MB isOok op uw site kom in niet verder dan 8-11 MB. Kijk en daar betaal ik dus niet voor maar wel voor 20MB!!!
Dus ik verwacht net zoals vele andere klanten die 20MB beloofd is, gewoon 20MB te ontvangen.
Of kan ik i.p.v. € 30..- p.m. te betalen voor wat ik niet krijg, ook de helft, dus € 15.-betalen?
Daar ga ik dus wel vanuit want u maakt beslist niet waar ik voor betaal, en dat is dus op zijn minst misleiding, of wanprestatie!
Gelukkig dat er Radar en Kassa bestaan, want die deden laats een oproep waar ik zelf al een tijdje mee bezig was, maar nog even eerst wat verdere naslagwerk, ervaringen wilde onderzoeken.
Het is de overeenkomst van Telfort, waar telfort zich niet aan houdt!

m.vr.groet,

Peter Hemelrijk