betaling KPN
Geplaatst: 29 nov 2009 15:41
Op 12 augustus spreek ik op verzoek van mijn moeder met de hr. Ahmaldi van K.P.N. Na een 3 maanden durend gevecht met Radar tegen Pretium heeft mijn 77 jarige moeder alleen nog vertrouwen in K.P.N. Met de hr. Ahmaldi maakt ik de afspraak dat mijn moeder een InternetPlusBellen en Interactieve TV abonnement zal nemen.
Het pakket,de monteur en installatie zouden gratis zijn ze moest alleen € 8,95 verzendkosten betalen. Ik heb dit ( na mijn ervaring met Pretium) wel 3x nagevraagd. U kunt dit op het bandje van het gesprek naluisteren. Er zouden verder geen andere kosten bijkomen behalve de € 8,95 verzendkosten.
Op 31 oktober heb ik een huilende moeder aan de telefoon. Er is 14 oktober een bedrag van €9,33 en 15 oktober een bedrag van €257,96 afgeschreven. Ze snapt er niets van.
Ik ga bellen met de factuur afdeling. Krijg Saffa aan de telefoon die mij weet te vertellen dat de factuur naar g.wiggers is gestuurd en zij er verder niets aan kan doen. Met mijn vraag of ze de factuur nog een keer naar mijn moeders e-mailadres kan sturen. Krijg ik een negatief antwoord. Ze kan mij wel sturen naar de klachtenlijn. Daar krijg ik Sellie Stams aan de lijn zij maakt een klacht aan. Na het veranderen van het e-mailadres kom ik er achter dat de factuur naar [email protected] is gestuurd. Dit adres ken ik niet. Ik mail zelf maar naar deze persoon en krijg door dat dit e-mailadres niet bestaat. Dit moet K.P.N. toch ook weten, ze krijgen het mailtje toch ook terug? Ik heb die zaterdag van 10.00 uur tot 12.30 uur aan de telefoon gehangen á €0,10 per minuut. Dit heeft mijn moeder dus ook het nodige al gekost.
We gaan verder met het verhaal want jammer genoeg is het nog steeds niet opgelost.
Op 2 november belt de hr. Stams mij, na aanleiding van de klacht die is aangemaakt.
Ik zit midden in een lezing en kan hem niet lang te woord staan. Ik spreek af dat ik woensdagmiddag terug bel. Wel kon hij mij al vertellen, dat er teveel van mijn moeders rekening was afgeschreven.
Op woensdag 4 november krijg ik Coen van de afdeling factuur aan de lijn. Hij weet mij te vertellen dat hij niet meer dan €50,- van de rekening af mag trekken en ik maar een brief moet sturen. Ook al heb ik zwart op wit staan dat de enige kosten die er eenmalig bijkomen de verzendkosten zijn.
Nu bijna 2 maanden verder wordt een diep bedroefde moeder die al het vertrouwen in K.P.N. heeft verloren gebeld op dinsdag 24 nov. met de mededeling dat alles klopt ze geen brief of e-mail meer krijgt en de zaak zo is afgehandeld! .
Kan dit zo maar springt KPN zo met zijn klanten om?
Het pakket,de monteur en installatie zouden gratis zijn ze moest alleen € 8,95 verzendkosten betalen. Ik heb dit ( na mijn ervaring met Pretium) wel 3x nagevraagd. U kunt dit op het bandje van het gesprek naluisteren. Er zouden verder geen andere kosten bijkomen behalve de € 8,95 verzendkosten.
Op 31 oktober heb ik een huilende moeder aan de telefoon. Er is 14 oktober een bedrag van €9,33 en 15 oktober een bedrag van €257,96 afgeschreven. Ze snapt er niets van.
Ik ga bellen met de factuur afdeling. Krijg Saffa aan de telefoon die mij weet te vertellen dat de factuur naar g.wiggers is gestuurd en zij er verder niets aan kan doen. Met mijn vraag of ze de factuur nog een keer naar mijn moeders e-mailadres kan sturen. Krijg ik een negatief antwoord. Ze kan mij wel sturen naar de klachtenlijn. Daar krijg ik Sellie Stams aan de lijn zij maakt een klacht aan. Na het veranderen van het e-mailadres kom ik er achter dat de factuur naar [email protected] is gestuurd. Dit adres ken ik niet. Ik mail zelf maar naar deze persoon en krijg door dat dit e-mailadres niet bestaat. Dit moet K.P.N. toch ook weten, ze krijgen het mailtje toch ook terug? Ik heb die zaterdag van 10.00 uur tot 12.30 uur aan de telefoon gehangen á €0,10 per minuut. Dit heeft mijn moeder dus ook het nodige al gekost.
We gaan verder met het verhaal want jammer genoeg is het nog steeds niet opgelost.
Op 2 november belt de hr. Stams mij, na aanleiding van de klacht die is aangemaakt.
Ik zit midden in een lezing en kan hem niet lang te woord staan. Ik spreek af dat ik woensdagmiddag terug bel. Wel kon hij mij al vertellen, dat er teveel van mijn moeders rekening was afgeschreven.
Op woensdag 4 november krijg ik Coen van de afdeling factuur aan de lijn. Hij weet mij te vertellen dat hij niet meer dan €50,- van de rekening af mag trekken en ik maar een brief moet sturen. Ook al heb ik zwart op wit staan dat de enige kosten die er eenmalig bijkomen de verzendkosten zijn.
Nu bijna 2 maanden verder wordt een diep bedroefde moeder die al het vertrouwen in K.P.N. heeft verloren gebeld op dinsdag 24 nov. met de mededeling dat alles klopt ze geen brief of e-mail meer krijgt en de zaak zo is afgehandeld! .
Kan dit zo maar springt KPN zo met zijn klanten om?