| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De juiste keuken kiezen!!!!
-
JR-zundapp
De juiste keuken kiezen!!!!
Ben nu al een tijd bezig met een nieuwe keuken en blijf het merk verhaal een niet transperant verhaal vinden.
Ik zou wel eens willen weten of iemand al een paar jaar een beckermann keuken heeft staan en wat zijn ervaring is.
Heb nu 2 offertes liggen de 1 is beckermann en de andere cityline van Tielemans.
Moet zeggen dat Tielemans een erg goede naam heeft maar ik zie dit niet altijd terug in de manier van helpen en advies.
Volgens mij moet de keuze van onderstaande punten afhangen:
* De keukenzaak en de monteur die de keuken plaatst
* Het merk van de keuken en dus het kwaliteit van het product
* De prijs van de offerte
Uiteraard zijn er nog een paar randvoorwaarden om de juiste keuken uit te zoeken maar ik denk dat dit de belangrijkste punten zijn.
De 2 laatste punten vind ik het moeilijkst omdat er zoveel merken zijn en toch de prijzen zo ver uit elkaar liggen. Heb verschillen in offertes van duizenden euro's terwijl ontwerp, apparatuur en graniet precies hetzelfde is.
Wat ik ook vaag vind is dat de meeste keukenzaken geen prijs willen geven voor het installatie werk zoals leidingwerk en electro.
Wie kan mij wat tips geven??

Ik zou wel eens willen weten of iemand al een paar jaar een beckermann keuken heeft staan en wat zijn ervaring is.
Heb nu 2 offertes liggen de 1 is beckermann en de andere cityline van Tielemans.
Moet zeggen dat Tielemans een erg goede naam heeft maar ik zie dit niet altijd terug in de manier van helpen en advies.
Volgens mij moet de keuze van onderstaande punten afhangen:
* De keukenzaak en de monteur die de keuken plaatst
* Het merk van de keuken en dus het kwaliteit van het product
* De prijs van de offerte
Uiteraard zijn er nog een paar randvoorwaarden om de juiste keuken uit te zoeken maar ik denk dat dit de belangrijkste punten zijn.
De 2 laatste punten vind ik het moeilijkst omdat er zoveel merken zijn en toch de prijzen zo ver uit elkaar liggen. Heb verschillen in offertes van duizenden euro's terwijl ontwerp, apparatuur en graniet precies hetzelfde is.
Wat ik ook vaag vind is dat de meeste keukenzaken geen prijs willen geven voor het installatie werk zoals leidingwerk en electro.
Wie kan mij wat tips geven??
Re: De juiste keuken kiezen!!!!
Dat zullen ze u graag geven, na een huisbezoek en orderopdracht.Wat ik ook vaag vind is dat de meeste keukenzaken geen prijs willen geven voor het installatie werk zoals leidingwerk en electro.
De meeste keukenzaken ?? Ik las dat er net 2 offertes zijn ?
Laat ze eens 1 op 1 vergelijken, zoek de verschillen, er zijn er zat en het prijsverschil zal verklaarbaar zijn.Heb verschillen in offertes van duizenden euro's terwijl ontwerp, apparatuur en graniet precies hetzelfde is.
-
JR-zundapp
Re: De juiste keuken kiezen!!!!
Sorry heb 3 offertes die 1 op 1 vergelijkbaar zijn als het gaat om apparatuur, opstelling en graniet.
Bij alle 3 is er 1 verschil ze werken met een ander merk of dit beter of slechter is vind ik moeilijk in te schatten, maar verder is het echt appels met appels vergelijken.
Heb wel meerdere zaken bezocht maar deze zijn redelijk snel afgevallen. Zo heeft Engelen keukens niet eens een vergelijkende offerte op papier willen zetten. Wilden alleen maar uit gaan van een eigen de hun gemaakte ontwerp. Dus heb ik deze keuken zaak laten vallen.
Bij alle 3 is er 1 verschil ze werken met een ander merk of dit beter of slechter is vind ik moeilijk in te schatten, maar verder is het echt appels met appels vergelijken.
Heb wel meerdere zaken bezocht maar deze zijn redelijk snel afgevallen. Zo heeft Engelen keukens niet eens een vergelijkende offerte op papier willen zetten. Wilden alleen maar uit gaan van een eigen de hun gemaakte ontwerp. Dus heb ik deze keuken zaak laten vallen.