LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht: rentevoucher ING rentepunten i.c.m. vroegboekkorting

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
keimpe
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2004 18:30

Klacht: rentevoucher ING rentepunten i.c.m. vroegboekkorting

Ongelezen bericht door keimpe »

Bij het telefonisch boeken van een centerparcs-huisje blijkt, dat de ING-rentepuntenvoucher van €150, - wordt afgetrokken voordat de vroegboekkorting wordt berekend. In mijn geval komt er het erop neer, dat ik geen €150 maar €135 voor mijn zelf bij elkaar gespaarde voucher krijg.

Toen ik dit aan de dame van de telefooncentrale probeerde uit te leggen, bleek dat ze het niet begreep of wilde begrijpen. Ze kon er in elk geval niets aan doen. In discussie gaan voor 50 cent per minuut leek me ook niet zinvol.

Persoonlijk vind ik dit een vorm van diefstal van het eigen geld. Aangezien ik de voucher al had, en al alles heb geregeld voor die vakantie heb ik toch maar geboekt.

Zijn er meer mensen met deze ervaring?

Heinz
Berichten: 64
Lid geworden op: 09 nov 2004 08:27

Re: Klacht: rentevoucher ING rentepunten i.c.m. vroegboekkorting

Ongelezen bericht door Heinz »

Ik heb de ING-voucher tenslotte niet besteld, want mij is gebleken dat deze niet met andere kortingen van Centre Parcs gecombineerd mag worden. De gebruikelijke kortingen zoals senioren-, gezins- , last minute- of vroegboekkortingen zijn meestal voordeliger, waarbij de laatstgenoemde ook met een van de 2 eerstgenoemden gecombineerd mag worden. De ING-voucher is alleen nuttig voor degenen die helemaal niet voor kortingen in aanmerking komen en het volle pond moeten betalen. Dus eigenlijk een beetje een wassen neus.

Zplus14
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 feb 2010 21:17

Re: Klacht: rentevoucher ING rentepunten i.c.m. vroegboekkorting

Ongelezen bericht door Zplus14 »

Als je de berekening kijk op de website dan zie je dat ze een korting inhouden van 150,- op het totaal bedrag. Wat ze wel vergeten te vermelden is dat je 75,- euro moet betalen voor de voucher je hebt dus geen 150,- korting maar 75,-. Als je dan ook nog de andere kortingen niet krijg dan ben je duurder uit. Iedereen komt in aanmerking voor korting. Geef gewoon op dat er iemand ouder is dan 55 jaar en bij inchecken is die persoon ziek geworden. Heel Nederland doet dit volgens mij.

Gesloten