Tsja zie het nu ook staan maar wat moet ik ervan zeggen, ik heb toch echt de aankoopbon hier voor me liggen... Er staat overigens nergens dat ze het niet leveren, alleen niet of niet meer via de webshop.
Kun je de bon even scannen en op het forum plaatsen? AEP geeft aan dat dit niet kan namelijk. Ben erg benieuwd.
Mag van mij zelf nog wat meer zijn tenslotte is de inkoop op apparatuur of beter gezegd de marge 60%.
Waar haal je die informatie toch vandaan? ALs je voor Etna gaat dan zal dat misschien opgaan met een kernassortimentartikel. Quooker 60% korting, tuurlijk, mag ik dan even 500 stuks bij je bestellen? Op het internet lopen de kortingen op Quooker ook niet verder dan 15% en die winkels zijn toch betrouwbaar?!
Vorige keer weer een mooi voorbeeld wat er nog aan service overblijft met die internetprijsvechters: Klant koopt keuken bij ons en keukenapparatuur bij Keukenloods. Geen probleem, als het maar op tijd is dan zetten wij de apparatuur in de keuken. WIj zijn dan niet aansprakelijk voor beschadigingen etc. balablabla.
Ten eerste kon de afgesproken dag van levering niet worden nagekomen, wat raar is als alles op voorraad is. Jammer, dat betekend dus vertraging met keukenmontage, het is niet anders.
Toen kwamen de heren prinsheerlijk om 13.00u aanschuiven. Ondanks dat het miezerde werd de bestelling niet binnen gezet maar gewoon in de voortuin, geen discussie mogelijk. Wel even tekenen voor goede ontvangst terwijl alles de eerste drempel niet had gepasseerd. In de verhitte discussie vertrok de vrachtwagen en "vergat" de oude apparatuur mee te nemen.
Besparing klant was €200,= voordeliger uit wat weer om zeep werd geholpen met alle bijkomende kosten van het afvoeren van de oude apparatuur, extra montage-uren etc. Om van de ergernis maar niet te spreken. Om het leed te verzachten hebben wij de dozen en piepschuim van de apparatuur maar afgevoerd.
Tja, dit staat niet op die mooie websites maar gebeurd wel in de praktijk. De prijs is zover uitgekleed dat service niet meer mogelijk is. Waarom een keukenwinkel wel die extra marge nodig heeft?
Omdat van ons wel wordt verwacht dat we de levering op tijd garanderen,
wij aansprakelijk zijn bij beschadiging,
wij wel drie verdiepingen hoog moeten bezorgen,
wij geacht worden langs te komen bij problemen na de installatie,
wij een gedegen advies moeten kunnen geven,
wij de apparatuur moeten aanschaffen om te kunnen tonen in de winkel,
wij de verpakkingen etc mee moeten nemen na de installatie.
en dat alles voor €200,= korting.
Ach, klein lichtpuntje in de situatie, ik begreep dat de 7 grote webwinkelmannen steen en been klagen dat er te weinig verdiend kon worden op apparatuur. Tja, als je eerst het ezeltje de poten breekt dan kun je naderhand niet verwachten dat het nog een marathon kan lopen.
Maakt niet uit, maak wel even ruimte tussen Hortensias als ze bezorgen
MVG