Zeer veel problemen met Concepts ICT
Geplaatst: 03 dec 2009 13:50
Hoi,
Ik heb 21 september (week 39) met Concepts gebeld en een triple abonnement aangevraagd, de levertijd zou ongeveer 2-6 weken zijn. Heb netjes een bevestiging binnen gekregen, waarop staat dat de firma Hako/Siers contact met mij opneemt voor het afmonteren van het modem. Na plaatsing van het modem krijg ik een schriftelijke bevestiging over een definitieve datum. Verder staat er in hun brief dat als ik geen wensdatum op geef, de diensten binnen 10 werkdagen geactiveerd worden na plaatsing van het modem.
In week 42 heb ik contact opgenomen met Concepts omdat ik benieuwd was of er al een datum bekend werd. Het eerste wat mij gevraagd werd, was of Hako al geweest was voor het plaatsen van het modem. Dit was niet zo, ook hadden ze nog geen contact met mij opgenomen, wat volgens Concepts een beetje vreemd was. Ik kon zelf met Hako een afspraak maken, dit heb ik ook gedaan. Een week later is bij mij het modem geplaatst, de monteur bevestigde mij dat ik binnen enkele dagen een bevestiging zou krijgen.
Een week later weer contact opgenomen, nogmaals van Concepts uit de vraag of Hako al geweest was. Deze vraag verbaasde mij, maar wat mij nog meer verbaasde was dat het zeker nog 3-4 weken ging duren omdat er vanuit Hako nog geen bevestiging was.
In week 46 weer gebeld, toen wist de dame aan de telefoon mij te vertellen dat het modem het niet juist deed en of ik zelf niet even contact op kon nemen met Hako. Heb uiteindelijk met die dame afgesproken dat ik diezelfde dag teruggebeld zou worden.
Uiteraard ben ik niet teruggebeld en na weer een telefoontje heb ik de dame gevraagd hoe ik dit kon annuleren. Zij vertelde mij dat er niet meer nodig was dan een fax met handtekening. Hier heb ik nog een week meegewacht, ik dacht je weet maar nooit.
Gisteren heb ik een bevestiging gekregen dat het contract zou worden ontbonden en mij € 75 in rekening werd gebracht voor annulering. Uiteraard heb ik hierover gebeld en werd zowaar teruggebeld. Ze konden me de dienst wel leveren alleen hebben ze geen goedkeuring van Hako. Maar zij kunnen Hako niet bellen, dat is tegen de afspraken, ik kan daarintegen wel Hako bellen??!!! Bovendien gaf zij aan dat dit bedrag in de Algemene voorwaarden vermeldt stond en dat ik een handtekening heb gezet. Dit contract met mijn handtekening zou ze me toefaxen (ik wacht nog steeds hoor). Ook wist deze dame me nog iets bozer te krijgen door te zeggen dat ik maar 1x gebeld heb volgens hun digitale systeem.
Ik heb de Algemene voorwaarden doorgelezen, zie nergens een bedrag van € 75 euro staan. Wel zie ik dat de overeenkomst slechts bindend is indien eerste factuur voor dienst door klant is voldaan en ook dat de dienst in werking treedt op de dag dat waarop de dienst wordt aangesloten.
Kan iemand mij zeggen wat ik hier nog aan kan doen??
Sorry lang verhaal geworden
Ik heb 21 september (week 39) met Concepts gebeld en een triple abonnement aangevraagd, de levertijd zou ongeveer 2-6 weken zijn. Heb netjes een bevestiging binnen gekregen, waarop staat dat de firma Hako/Siers contact met mij opneemt voor het afmonteren van het modem. Na plaatsing van het modem krijg ik een schriftelijke bevestiging over een definitieve datum. Verder staat er in hun brief dat als ik geen wensdatum op geef, de diensten binnen 10 werkdagen geactiveerd worden na plaatsing van het modem.
In week 42 heb ik contact opgenomen met Concepts omdat ik benieuwd was of er al een datum bekend werd. Het eerste wat mij gevraagd werd, was of Hako al geweest was voor het plaatsen van het modem. Dit was niet zo, ook hadden ze nog geen contact met mij opgenomen, wat volgens Concepts een beetje vreemd was. Ik kon zelf met Hako een afspraak maken, dit heb ik ook gedaan. Een week later is bij mij het modem geplaatst, de monteur bevestigde mij dat ik binnen enkele dagen een bevestiging zou krijgen.
Een week later weer contact opgenomen, nogmaals van Concepts uit de vraag of Hako al geweest was. Deze vraag verbaasde mij, maar wat mij nog meer verbaasde was dat het zeker nog 3-4 weken ging duren omdat er vanuit Hako nog geen bevestiging was.
In week 46 weer gebeld, toen wist de dame aan de telefoon mij te vertellen dat het modem het niet juist deed en of ik zelf niet even contact op kon nemen met Hako. Heb uiteindelijk met die dame afgesproken dat ik diezelfde dag teruggebeld zou worden.
Uiteraard ben ik niet teruggebeld en na weer een telefoontje heb ik de dame gevraagd hoe ik dit kon annuleren. Zij vertelde mij dat er niet meer nodig was dan een fax met handtekening. Hier heb ik nog een week meegewacht, ik dacht je weet maar nooit.
Gisteren heb ik een bevestiging gekregen dat het contract zou worden ontbonden en mij € 75 in rekening werd gebracht voor annulering. Uiteraard heb ik hierover gebeld en werd zowaar teruggebeld. Ze konden me de dienst wel leveren alleen hebben ze geen goedkeuring van Hako. Maar zij kunnen Hako niet bellen, dat is tegen de afspraken, ik kan daarintegen wel Hako bellen??!!! Bovendien gaf zij aan dat dit bedrag in de Algemene voorwaarden vermeldt stond en dat ik een handtekening heb gezet. Dit contract met mijn handtekening zou ze me toefaxen (ik wacht nog steeds hoor). Ook wist deze dame me nog iets bozer te krijgen door te zeggen dat ik maar 1x gebeld heb volgens hun digitale systeem.
Ik heb de Algemene voorwaarden doorgelezen, zie nergens een bedrag van € 75 euro staan. Wel zie ik dat de overeenkomst slechts bindend is indien eerste factuur voor dienst door klant is voldaan en ook dat de dienst in werking treedt op de dag dat waarop de dienst wordt aangesloten.
Kan iemand mij zeggen wat ik hier nog aan kan doen??
Sorry lang verhaal geworden