Pagina 1 van 1

Geen mobiel factuur Ziggo

Geplaatst: 03 dec 2009 14:49
door cmoo
Mijn vriendin is bij me komen wonen een jaar terug en zij heeft Ziggo mobiel. Nu heeft zij haar abonnement verhuist naar mijn adres. Ik heb een alles in 1 pakket, telefonie, internet en tv, en daarbij is nu dan ook mobiel gekomen. We zijn er al een tijdje achter, maar op onze specificaties staat geen kosten van mobiel of abonnement. Ik heb 2x contact gehad met Ziggo, maar zij geven aan dat er geen betalingsachterstand is. De 2x ging zouden ze het intern gaan opnemen, maar tot nu toe weet ik niet waar ik aan toe ben. Mijn vriendin beld gratis met haar mobiel. Nu zou je zeggen maak je niet druk , dit wil iedereen. Maar kan Ziggo nog komen met een factuur? na hoeveel jaar? Is het slim op het nu op te zeggen. Zo zijn er een legio aan vragen te bedenken. Wat is jullie advies?

Alvast bedankt. Cor

Re: Geen mobiel factuur Ziggo

Geplaatst: 03 dec 2009 16:14
door quantas01
Sinds wanneer heeft Ziggo een mobiel in het pakket zitten???

Re: Geen mobiel factuur Ziggo

Geplaatst: 03 dec 2009 19:01
door ArnetteV
Eerder had je multikabel mobiele telefonie.
Aangezien multikabel Ziggo is geworden, zal dit wel zijn meegegaan.

Re: Geen mobiel factuur Ziggo

Geplaatst: 03 dec 2009 20:03
door jlthkoch
Ziggo mobiel bestaat niet.

Re: Geen mobiel factuur Ziggo

Geplaatst: 03 dec 2009 20:06
door antileugens
Is een overblijvertje van toen de kabelbedrijven nog niet samengegaan waren onder de naam Ziggo. Bestaat dus wel.

Re: Geen mobiel factuur Ziggo

Geplaatst: 03 dec 2009 21:06
door jlthkoch
Dat heb je niet goed begrepen, want Ziggo levert geen mobiel, in ieder geval niet onder de naam Ziggo.

Re: Geen mobiel factuur Ziggo

Geplaatst: 03 dec 2009 21:42
door Voisin
Mobiel bellen is voor kabelaanbieders duidelijk geen succesverhaal. Ziggo stopt er helemaal mee, terwijl branchegenoot UPC zijn aantal abonnees in een jaar tijd bijna zag halveren.

Met zijn recente besluit inzake mobiele telefonie geeft Ziggo het aanbieden van mobiele diensten niet helemaal op, zo stelt de organisatie. Het bedrijf blijft de bestaande abonnees ondersteunen en wil via de spectrumveiling van volgend jaar kijken of het een licentie kan binnenhalen om de huidige multiplay-pakketten uit te breiden met mobiele varianten. Dus naast vast internet ook mobiel internet, naast vaste televisie ook mobiele televisie.

Re: Geen mobiel factuur Ziggo

Geplaatst: 03 dec 2009 22:43
door antileugens
Dat heb je niet goed begrepen, want Ziggo levert geen mobiel, in ieder geval niet onder de naam Ziggo.
Dan heb je de TS niet goed begrepen want dat bedoelde hij.

Re: Geen mobiel factuur Ziggo

Geplaatst: 03 dec 2009 22:48
door jlthkoch
antileugens schreef:
Dat heb je niet goed begrepen, want Ziggo levert geen mobiel, in ieder geval niet onder de naam Ziggo.
Dan heb je de TS niet goed begrepen want dat bedoelde hij.
Als Ziggo geen mobiel levert kan hij ook geen Ziggo mobiel hebben dus zal Ziggo daar ook geen factuur voor sturen.

Re: Geen mobiel factuur Ziggo

Geplaatst: 03 dec 2009 23:49
door antileugens
't Is voor jou klaarblijkelijk belangrijk de woorden exact goed te hebben dan proberen te begrijpen wat er wordt bedoeld. Dat vind ik prima; mijn zoontje van 5 is die fase net ingegaan.

Re: Geen mobiel factuur Ziggo

Geplaatst: 04 dec 2009 00:22
door Voisin
Als Ziggo geen mobiel levert kan hij ook geen Ziggo mobiel hebben dus zal Ziggo daar ook geen factuur voor sturen.
Sja die meneer koch en die meneer jor hebben geen humor laat staan dat ze iets begrijpen. Ze lezen niet en zijn niet de intelligenste bewonderaars van dit forum :mrgreen: :roll:
Mobiel bellen is voor kabelaanbieders duidelijk geen succesverhaal. Ziggo stopt er helemaal mee, terwijl branchegenoot UPC zijn aantal abonnees in een jaar tijd bijna zag halveren.

Met zijn recente besluit inzake mobiele telefonie geeft Ziggo het aanbieden van mobiele diensten niet helemaal op, zo stelt de organisatie. Het bedrijf blijft de bestaande abonnees ondersteunen en wil via de spectrumveiling van volgend jaar kijken of het een licentie kan binnenhalen om de huidige multiplay-pakketten uit te breiden met mobiele varianten. Dus naast vast internet ook mobiel internet, naast vaste televisie ook mobiele televisie.

Re: Geen mobiel factuur Ziggo

Geplaatst: 04 dec 2009 00:29
door jlthkoch
antileugens schreef:'t Is voor jou klaarblijkelijk belangrijk de woorden exact goed te hebben dan proberen te begrijpen wat er wordt bedoeld. Dat vind ik prima; mijn zoontje van 5 is die fase net ingegaan.
Ik schat jou zelf op een jaar of 5.
Voor een dienst die niet bestaat kan je geen factuur krijgen slome!

Re: Geen mobiel factuur Ziggo

Geplaatst: 04 dec 2009 00:31
door jlthkoch
Voisin schreef:
Als Ziggo geen mobiel levert kan hij ook geen Ziggo mobiel hebben dus zal Ziggo daar ook geen factuur voor sturen.
Sja die meneer koch en die meneer jor hebben geen humor laat staan dat ze iets begrijpen. Ze lezen niet en zijn niet de intelligenste bewonderaars van dit forum :mrgreen: :roll:
Mobiel bellen is voor kabelaanbieders duidelijk geen succesverhaal. Ziggo stopt er helemaal mee, terwijl branchegenoot UPC zijn aantal abonnees in een jaar tijd bijna zag halveren.

Met zijn recente besluit inzake mobiele telefonie geeft Ziggo het aanbieden van mobiele diensten niet helemaal op, zo stelt de organisatie. Het bedrijf blijft de bestaande abonnees ondersteunen en wil via de spectrumveiling van volgend jaar kijken of het een licentie kan binnenhalen om de huidige multiplay-pakketten uit te breiden met mobiele varianten. Dus naast vast internet ook mobiel internet, naast vaste televisie ook mobiele televisie.
Zoals al eerder opgemerkt zit er bij jou waarschijnlijk een steekje los en maak je daarom "grappen" die je alleen zelf snapt.

Re: Geen mobiel factuur Ziggo

Geplaatst: 04 dec 2009 00:38
door Voisin
Weet jij wat de vertaling in het frans is voor een humorloos mens :wink: :wink:

Re: Geen mobiel factuur Ziggo

Geplaatst: 04 dec 2009 07:49
door antileugens
Ziggo Mobiel bestaat niet?! Dat moet je dan toch eens aan Ziggo laten weten!: https://www.ziggo.nl/#producten/ziggo-mobiel :wink:
Voor de topicstarter: Hier kun je waarschijnlijk beter terecht want er zitten niet van die muggezifters op: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=11583

Re: Geen mobiel factuur Ziggo

Geplaatst: 04 dec 2009 08:47
door jor
Eerlijk gezegd had ik gisteren ook gezocht en niet gevonden :wink:
Bedankt antileugens, het maakt alles een stuk duidelijker en de vraag van topicstarter is dus volkomen legitiem.

Re: Geen mobiel factuur Ziggo

Geplaatst: 04 dec 2009 17:47
door jlthkoch
antileugens schreef:Ziggo Mobiel bestaat niet?! Dat moet je dan toch eens aan Ziggo laten weten!: https://www.ziggo.nl/#producten/ziggo-mobiel :wink:
Voor de topicstarter: Hier kun je waarschijnlijk beter terecht want er zitten niet van die muggezifters op: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=11583
Ok mijn fout, ik moet toegeven dat het kennelijk wel bestaat, het is wel het best verborgen produkt van Ziggo moet ik zeggen, maar ook bij ZiggoMobiel kennelijk dezelfde slechte service, blijkt uit het verhaal van de topicstarter.
Men adverteert er niet mee en weet kennelijk zelf ook niet dat het bestaat, vandaar geen factuur.