ENORME Rotzooi& CHAOS Bij KPN/HETNET
Geplaatst: 03 dec 2009 20:28
Hallo dames en heren,
Ik ben Dhr. Raoof
Dit is mijn laatste middel voordat ik overga tot ene rechtzaak ik zal alles duidelijk maken:
Ik leg het probleem uit:
Ik heb abbonoment INSTAP SURFEN van HetNet op het oude adres opgezegd
En ik heb een bevestigingsmail gekregen op woensdag 12-11-2008 om 17:20
Maar ik ben om 15-01-2009 verhuist naar mijn huidige adres en zonder aanvragen heeft Het Net de adsl verhuist naar nieuwe adres
En na die tijd heb ik meerdere keren aangetekent klacht brieven gestuurd (zonder enige reactie) naar Het Net en heb ik duidelijk gemaakt dat bovenstaande abbonoment opgezegd is maar door Jullie is niets gedaan m.b.t. internet opzeggen tot en met nu. Ik heb ook aantal malen telefonisch contact met uw collega gehad en ook aantal malen met KPN, zonder resultaat. Mijn telefoonbedragen lopen inmiddels op tot welgetelt 26 euro
Daarom stel ik hier mijn ENORME teleurstelling m.b.t. KPN ter sprake en als ze niet reageren wat ik dus aanneem ben ik genoodzaakt om aangifte te doen bij de politie en een advocaat in de schakelen. zo snel mogelijk. Want in wat voor samenleving leven we in als je een maandcontract pas na 1 jaar opgezegd kan krijgen??
En ik wil nadrukkelijk op dat alle maandelijks betaalde kosten(16.70,- euro) vanaf datum van opzegging terugstorten op mijn rekening wordt gestort. Dit werd mij meerdere malen toegezegd met de standaard zin:'' Uw internet zal binnen 2 weken opgezegd zijn'' Dit was op 12.10.2009. Na meerdere keren naar de Primafoon winkel zijn geweest moest ik bellen naar 2 nummers allebei waren plotseling ''niet in gebruik''..
Ik heb al rond 11 maanden gewacht, na welgetelt 6 aangetekente brieven naar Het Net en KPN met geen reactie, kom ik naar Tros Radar om aandacht te vragen naar de wantoestanden die KPN mij heeft opgezadeld. Ik heb een datum gekregen waarop het opgezegd zou worden 12-12-2009 alleen ze beloven NIETS m.b.t. resterende bedrag ( 16.70 keer 12 = 200.4) terug te storten en Dat vind ik schande en ik zal, als ik geen bevestiging van dit bedrag krijg van KPN een rechtzaak aanspannen waarin ik natuurlijk jullie op de hoogte houd!
Iedereen die in mij schoen nu zou zitte zou deze maatregelen al in begin 2009 gedaan hebben ik had ENIGE RESPECT voor KPN om het niet zo ver te laten gaan het is allemaal zeer spijtig maar er rest mij geen andere optie
Met vriendelijke groet,
Dhr. Raoof
Ik ben Dhr. Raoof
Dit is mijn laatste middel voordat ik overga tot ene rechtzaak ik zal alles duidelijk maken:
Ik leg het probleem uit:
Ik heb abbonoment INSTAP SURFEN van HetNet op het oude adres opgezegd
En ik heb een bevestigingsmail gekregen op woensdag 12-11-2008 om 17:20
Maar ik ben om 15-01-2009 verhuist naar mijn huidige adres en zonder aanvragen heeft Het Net de adsl verhuist naar nieuwe adres
En na die tijd heb ik meerdere keren aangetekent klacht brieven gestuurd (zonder enige reactie) naar Het Net en heb ik duidelijk gemaakt dat bovenstaande abbonoment opgezegd is maar door Jullie is niets gedaan m.b.t. internet opzeggen tot en met nu. Ik heb ook aantal malen telefonisch contact met uw collega gehad en ook aantal malen met KPN, zonder resultaat. Mijn telefoonbedragen lopen inmiddels op tot welgetelt 26 euro
Daarom stel ik hier mijn ENORME teleurstelling m.b.t. KPN ter sprake en als ze niet reageren wat ik dus aanneem ben ik genoodzaakt om aangifte te doen bij de politie en een advocaat in de schakelen. zo snel mogelijk. Want in wat voor samenleving leven we in als je een maandcontract pas na 1 jaar opgezegd kan krijgen??
En ik wil nadrukkelijk op dat alle maandelijks betaalde kosten(16.70,- euro) vanaf datum van opzegging terugstorten op mijn rekening wordt gestort. Dit werd mij meerdere malen toegezegd met de standaard zin:'' Uw internet zal binnen 2 weken opgezegd zijn'' Dit was op 12.10.2009. Na meerdere keren naar de Primafoon winkel zijn geweest moest ik bellen naar 2 nummers allebei waren plotseling ''niet in gebruik''..
Ik heb al rond 11 maanden gewacht, na welgetelt 6 aangetekente brieven naar Het Net en KPN met geen reactie, kom ik naar Tros Radar om aandacht te vragen naar de wantoestanden die KPN mij heeft opgezadeld. Ik heb een datum gekregen waarop het opgezegd zou worden 12-12-2009 alleen ze beloven NIETS m.b.t. resterende bedrag ( 16.70 keer 12 = 200.4) terug te storten en Dat vind ik schande en ik zal, als ik geen bevestiging van dit bedrag krijg van KPN een rechtzaak aanspannen waarin ik natuurlijk jullie op de hoogte houd!
Iedereen die in mij schoen nu zou zitte zou deze maatregelen al in begin 2009 gedaan hebben ik had ENIGE RESPECT voor KPN om het niet zo ver te laten gaan het is allemaal zeer spijtig maar er rest mij geen andere optie
Met vriendelijke groet,
Dhr. Raoof