Sinds enige tijd zijn wij klant bij Tele2. We hebben zo'n pakketje met Digitale Televisie & Internet. Behalve een storing van bijna een week (!) afgelopen zomer geen noemenswaardige problemen gehad. Tot zover het goede nieuws...
Waar ik mij al maanden aan erger, is het commerciele beleid van Tele2. Tele2 weigert om het signaal van Eredivisie Live door te geven, tenzij ik overstap naar een duurder pakket. In dat duurdere pakket zit ook "bellen" en die dienst wil ik niet afnemen. Wij bellen alleen met onze mobiele telefoons dus een pakket afsluiten met een dienst die ik toch niet gebruik daar pas ik voor.
Wat mij nog meer irriteert, is de manier waarop dit commerciele beleid ten uitvoer wordt gebracht. De medewerkers van de Klantenservice willen mij doen laten geloven dat het voor hen technisch sowieso niet mogelijk is alleen het signaal van Eredivisie Live door te geven. Onzin van de bovenste plank! Ik heb namelijk een keer gebruik gemaakt van een actie via een supportersvereniging (welke zal ik even in het midden laten ) en toen was het ook mogelijk. Bovendien is bij wijze van compensatie voor de storing van afgelopen zomer toen onder andere ook een weekend lang het signaal doorgegeven.
Mij lijkt het heel simpel: breng mij € 10,-- a € 15,-- meer per maand in rekening, stuur het signaal naar mijn adres door en Tele2 houdt een klant. Op dit moment overweeg ik namelijk serieus om weer lekker weg te gaan en een andere aanbieder te nemen die mij wel levert wat ik wil hebben en vooral niet levert wat ik niet wil hebben.
Zijn er meerdere mensen die deze ervaring hebben?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 & Eredivisie Live
Re: Tele2 & Eredivisie Live
Kom op mensen: ben ik nu werkelijk de enige die dit als commercieel uitbuiten ervaar? Kan het me niet voorstellen...
Ik zie het probleem niet zo. Tele2 heeft een pakket waarbij je naast Eredivisie Live ook een telefoonabbonement moet nemen. De keuze is òf Eredivisie Live én telefonie òf geen van beiden. Dat zijn de opties. Als dat je niet bevalt moet je overstappen naar een andere leverancier.
Je geeft zelf al aan dat je overweegt over te stappen naar een leverancier die wel levert wat je vraagt. Doe dat dan en ga niet zeuren over opties en mogelijkheden die er niet zijn.
Dat je een commerciele onderneming te commercieel vind, is als een arts die wel erg medisch is.
Je geeft zelf al aan dat je overweegt over te stappen naar een leverancier die wel levert wat je vraagt. Doe dat dan en ga niet zeuren over opties en mogelijkheden die er niet zijn.
Dat je een commerciele onderneming te commercieel vind, is als een arts die wel erg medisch is.
Dus jij bent wel bereid te betalen voor een dienst die je niet afneemt? Als bij jou dus poliklinisch een gebroken pink gezet moet worden, wil jij gerust de kosten betalen voor een nachtje ziekenhuis erbij? Vreemde redenatie lijkt mij maar goed dat geheel terzijde...
Als je beter had gelezen, was het je opgemerkt dat het mij vooral irriteert dat men zegt bepaalde opties niet te kunnen leveren (alleen het signaal voor Eredivisie Live) terwijl ze eerder hebben bewezen dit wel degelijk te kunnen. Dat vind ik dus simpelweg niet kunnen en getuigen van een asociaal klantonvriendelijk commercieel beleid.
De vraag was dus of meerdere mensen dit probleem ervaren maar getuige jouw reactie is dat bij jou niet het geval dus je commentaar had gerust achterwege kunnen blijven.
Als je beter had gelezen, was het je opgemerkt dat het mij vooral irriteert dat men zegt bepaalde opties niet te kunnen leveren (alleen het signaal voor Eredivisie Live) terwijl ze eerder hebben bewezen dit wel degelijk te kunnen. Dat vind ik dus simpelweg niet kunnen en getuigen van een asociaal klantonvriendelijk commercieel beleid.
De vraag was dus of meerdere mensen dit probleem ervaren maar getuige jouw reactie is dat bij jou niet het geval dus je commentaar had gerust achterwege kunnen blijven.
Nou er staan al genoeg berichten op dit forum,, over tele2 ,, maar ik wil er nu nix meer over kwijt,, je moet het gewoon niet nemen,, zijn afleggers, ik had ook eredivisie live volledig pakket,, en wat denk je,, beeld stond meer stil dan dat het bewoog,, als je plaatjes wil kijken, is het wel handig maar dat was de bedoeling d8 ik niet, dus mijn mening nog eens over tele2,,,,!#@$%^&%$%#$!@