Pagina 1 van 1

allsecur

Geplaatst: 04 dec 2009 15:30
door mwaal
Beste tros

ik heb vorige maand een verzekering afgesloten bij Allsecur. Ik ben dit via internet gedaan en heb al mijn spullen netjes binnen een week gekregen, geen probleem hier. Maar toen ik op mijn afschriften keek bleek dat ik 2 keer moest betalen. Hierdoor ben ik gaan bellen met Allsecur en kreeg als antwoord dat ik zelf had ingevuld online dat ik graag de eerste van de maand mijn afrekening wou betalen. Dit heb ik toen idd ingevuld maar niet met de kennis dat dit zou betekenen dat ik dus 2 keer moest betalen de eerste maand, de eerste betaling was de 24ste de dag dat ik mijn verzekering heb afgesloten en de tweede keer de 2de van de volgende maand. Beide betalingen waren hetzelfde bedrag dus in mijn opzicht heb ik dus voor 8 dagen de volle maand betaald. Ze weigeren dit terug te storten en te veranderen omdat volgens hun het systeem dit niet herkent. Ik vind dit echter een hele rare zaak en vroeg me af of dit wel een legale actie van allsecur is?

Graag hoor ik jullie mening hierover en of er nog andere "gedupeerde"zijn die het zelfde probleem hebben!

alvast bedankt!

Re: allsecur

Geplaatst: 04 dec 2009 15:45
door Byob
En wat is de ingangsdatum van de polis?

Re: allsecur

Geplaatst: 05 dec 2009 13:48
door mwaal
de ingansdatum was de 20ste

Re: allsecur

Geplaatst: 09 dec 2009 14:12
door emtvanhal
Geachte heer, mevrouw waal,

Vervelend dat dit bij u is misgegaan. Wilt u contact met ons opnemen om e.e.a. af te wikkelen? U kunt ons bereiken via (073) 548 5000. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Alice van Hal
Allsecur

Re: allsecur

Geplaatst: 11 dec 2009 10:41
door mwaal
Ik heb inmiddels contact gehad met allsecur. Hier ben ik heel vriendelijk geholpen en er is mij uitgelegd dat ze dit probleem inmiddels verholpen hebben voor de rest van de klanten en ook voor mij. Graag wil ik daarom hierbij Allsecur bedanken voor een hele klantvriendlijke afwikkeling!

Re: allsecur

Geplaatst: 14 dec 2009 12:20
door vinyljunk
Hier word ik dus zo moe van. Neem eerst eens contact op om te kijken of het rechtgezet kan worden voordat er gelijk weer een "probleem" van gemaakt moet worden. Denk eens na voordat er weer een onzinnig topic verzonnen wordt.