Pagina 1 van 1

Waardeloze aftersales van Dell

Geplaatst: 04 dec 2009 17:55
door falconxp
3 maanden geleden een Dell Inspiron 545 gekocht. Bij binnenkomst van de Dell bleken een aantal onderdelen te missen. Dell proberen te bellen maar dat is schijnbaar verboden als je via het internet besteld hebt. Je mag alleen de telefonische helpdesk bellen als je de pc telefonisch hebt besteld. Goed dan maar via het web. De helpdesk benaderd en de situatie uitgelegd. Ze zouden de missende onderdelen zo snel mogelijk bestellen en na zenden. Tot op heden, 3 maanden na aanschaf, zijn de onderdelen nog steeds niet binnen. Het enige wat je op het internet ziet is dat de bestelling in productie is. Als de verwachte verzenddatum nadert worden er automatisch weer 9 dagen bij opgeteld. Het is schandalig dat een groot bedrijf zoals Dell totaal geen actie onderneemd om de situatie te verbeteren. Je wordt continu van het kasje naar de muur gestuurd. :evil:

Re: Waardeloze aftersales van Dell

Geplaatst: 05 dec 2009 13:26
door Inter
Al diverse keer een mail gestuurd over een upgrade dat ik niet kan inloggen .

Heb ze ook gebeld .
Zegt die persoon dat je maar een klacht via het formulier moet doen .
Iemand aan de lijn geven die het eventjes nu eindelijk kan oplossen is er niet bij .

En je raad het al op het formulier nog steeds geen reactie .

Wat een K Service .

Re: Waardeloze aftersales van Dell

Geplaatst: 08 dec 2009 08:37
door ambertje
mijn computermannetje zei es....liever een "del" in de kroeg als een Del(l) op me buro en begin hier dus extra sterk in te geloven na jouw verhaal....

Re: Waardeloze aftersales van Dell

Geplaatst: 08 dec 2009 13:06
door Guardian72
@falcon:

Werk je bij een bedrijf wat ook Dell gebruikt? Vraag dan of je IT afdeling via hun ingang even wil bellen.
Dit wil soms helpen, omdat bij bepaalde contracten ook een extra regeling voor een Dell thuis zit.