LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 05 dec 2009 19:02
KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos
Op 21 september zijn remschijven en remblokken vervangen van een Saab 9.3.
Ondanks mijn verzoek waren er geen originele Saab remschijven gemonteerd maar remschijven van een Opel Vectra. Bij navraag was het antwoord dat deze remschijven nog in voorraad waren en hetzelfde waren als de remschijven voor de Saab 9.3 Aero. “U denkt dat u een Saab heeft gekocht, maar het is gewoon een Opel”.
Na enkele dagen liepen de remmen aan en piepten ze bij het remmen. De remschijven begonnen ook te roesten. Op vrijdag 2 oktober daarover gebeld om er naar te laten kijken. Die vrijdag was er geen tijd om naar de remmen te kijken. Zaterdag kon wel, maar dat kwam mijzelf slecht uit. Het kon geen kwaad, werd mij verteld en “Als het piepend aanlopen van de remmen te hard wordt, kan u altijd de radio wat harder zetten”.
Dinsdag 6 oktober weer gebeld of er tijd was om naar de remmen te kijken want inmiddels was het aanlopen erger geworden en trilde het stuur ook bij het remmen, zeker bij een snelheid boven 80 kilometer op de snelweg. Naar mijn idee was dit niet meer onschuldig en zelfs onveilig. Ook die dag was er geen tijd om naar de remmen te kijken. Zaterdag was er meer tijd, want dan waren er geen APK keuringen.
Zaterdag 18 oktober. De remmen lopen nog steeds aan, al is het geluid iets minder en het trillen van het stuur is heftiger geworden. De remschijven roesten nog steeds. Direct om 9.00 uur naar Kwik Fit. Daar krijg ik te horen dat ze die dag geen tijd hebben om naar de auto te kijken. Er had een monteur zich ziek gemeld. Op mijn antwoord dat ik dit vreemd vond omdat juist werd gezegd dat ik zaterdag moest langskomen en dat er dan geen afspraak nodig was, kwam het antwoord dat ze het dan wel wilden proberen maar dat de kans niet groot was.
Dinsdag 20 oktober auto volgens afspraak vroeg langs gebracht. Er zou naar gekeken worden en drie dagen later kon de auto opgehaald worden.
Vrijdag 23 oktober auto opgehaald. Bij afhalen werd gezegd dat het roesten van de buitenring van de remschijven vaker voorkwam en dat de banden opnieuw waren uitgelijnd.
Maandag 26 oktober: Remmen lopen nog steeds aan en het trillen van het stuur bij het remmen was niet verminderd en bij snelheden boven 100 kilometer zelfs erger geworden.
Dinsdag 10 oktober auto naar Saab gebracht en om hun mening gevraagd. Probleem waren de remblokken. Bij twee wielen waren originele Saab remblokken gemonteerd en bij twee andere wielen niet. Dat verklaarde het aanlopen in het begin en het trillen van het stuur. Er was geen direct gevaar voor de veiligheid.
Zaterdag 14 oktober een klachtenformulier ingevuld en een brief naar de directie geschreven. Tot nu toe niets op gehoord.
Ondanks mijn verzoek waren er geen originele Saab remschijven gemonteerd maar remschijven van een Opel Vectra. Bij navraag was het antwoord dat deze remschijven nog in voorraad waren en hetzelfde waren als de remschijven voor de Saab 9.3 Aero. “U denkt dat u een Saab heeft gekocht, maar het is gewoon een Opel”.
Na enkele dagen liepen de remmen aan en piepten ze bij het remmen. De remschijven begonnen ook te roesten. Op vrijdag 2 oktober daarover gebeld om er naar te laten kijken. Die vrijdag was er geen tijd om naar de remmen te kijken. Zaterdag kon wel, maar dat kwam mijzelf slecht uit. Het kon geen kwaad, werd mij verteld en “Als het piepend aanlopen van de remmen te hard wordt, kan u altijd de radio wat harder zetten”.
Dinsdag 6 oktober weer gebeld of er tijd was om naar de remmen te kijken want inmiddels was het aanlopen erger geworden en trilde het stuur ook bij het remmen, zeker bij een snelheid boven 80 kilometer op de snelweg. Naar mijn idee was dit niet meer onschuldig en zelfs onveilig. Ook die dag was er geen tijd om naar de remmen te kijken. Zaterdag was er meer tijd, want dan waren er geen APK keuringen.
Zaterdag 18 oktober. De remmen lopen nog steeds aan, al is het geluid iets minder en het trillen van het stuur is heftiger geworden. De remschijven roesten nog steeds. Direct om 9.00 uur naar Kwik Fit. Daar krijg ik te horen dat ze die dag geen tijd hebben om naar de auto te kijken. Er had een monteur zich ziek gemeld. Op mijn antwoord dat ik dit vreemd vond omdat juist werd gezegd dat ik zaterdag moest langskomen en dat er dan geen afspraak nodig was, kwam het antwoord dat ze het dan wel wilden proberen maar dat de kans niet groot was.
Dinsdag 20 oktober auto volgens afspraak vroeg langs gebracht. Er zou naar gekeken worden en drie dagen later kon de auto opgehaald worden.
Vrijdag 23 oktober auto opgehaald. Bij afhalen werd gezegd dat het roesten van de buitenring van de remschijven vaker voorkwam en dat de banden opnieuw waren uitgelijnd.
Maandag 26 oktober: Remmen lopen nog steeds aan en het trillen van het stuur bij het remmen was niet verminderd en bij snelheden boven 100 kilometer zelfs erger geworden.
Dinsdag 10 oktober auto naar Saab gebracht en om hun mening gevraagd. Probleem waren de remblokken. Bij twee wielen waren originele Saab remblokken gemonteerd en bij twee andere wielen niet. Dat verklaarde het aanlopen in het begin en het trillen van het stuur. Er was geen direct gevaar voor de veiligheid.
Zaterdag 14 oktober een klachtenformulier ingevuld en een brief naar de directie geschreven. Tot nu toe niets op gehoord.
Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos
dus,goedkoop is duurkoop
-
- Berichten: 97
- Lid geworden op: 30 jul 2008 08:20
Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos
Een Saab 9-3 staat inderdaad op het onderstel van een Vectra, het is ook niet vreemd dat bepaalde auto's bepaalde onderdelen met elkaar delen. Er zijn remblokken die op meerdere type auto's passen. Dit heeft niets te maken met de kwaliteit hiervan, het is echt niet zo dat Opel inferieure onderdelen monteert dan Saab. Vaak monteert men op de vervangingsmarkt Brembo welke gelijk is aan origineel. Als jij als klant echt origineel Saab had willen hebben, dan had je naar de Saab dealer moeten gaan.
Het roesten van de schijven na zelfs een paar uur is geen issue, dit kan men als normaal bestempelen.
Waarschijnlijk is er wat fout gegaan tijdens montage, vermoedelijk is er een remtang vast blijven zitten, dit kan veroorzaakt zijn door niet goed passende remblokken of een vastzittende remzuiger. Het trillen van de remmen is een vreemder verhaal. Trillende remmen kan veroorzaakt worden door kromme schijven, wat gezien het aanloop verhaal niet vreemd is als er een kromme schijf ontstaan is, of de schijf is gemonteerd op vuil waarop deze niet helemaal recht zit. Trillen kan niet ontstaan door al dan niet verschillende remblokken. Mocht daar verschil in zitten resulterend dit in scheef trekken met remmen, maar niet in trillen.
Wielen kan men trouwens uit balanceren, niet uitlijnen. Maar als dat een probleem zou zijn geweest zou het stuur ook trillen met gewoon rijden en niet alleen tijdens het remmen. Trillende remmen kan ook veroorzaakt worden door bijvoorbeeld versleten fuseekogels.
Kwit fit haalt over het algemeen zijn onderdelen gewoon bij de Brezan, wellicht heeft men gekozen voor imitatie delen welke minder goed van pasvorm zijn dan "origineel". je kan evt op http://www.mijngrossier.nl/demo/ na invoer van je kenteken opzoeken welke remdelen beschikbaar zijn.
Vreemd is natuurlijk wel dat je aan de ene kant originele remblokken gemonteerd had en aan de andere kant niet. Enige verklaring die ik kan bedenken is dat na de klachten over het aanlopen geconstateerd had dat de pasvorm wellicht niet goed was en aan die kant "origineel" gemonteerd heeft. Toen ze dit deden hadden ze natuurlijk ook de andere kant gelijk moeten wisselen, uit kostenbesparing of gemakzucht heeft men dit dus blijkbaar verzuimt.
Ik zou trouwens wel even naar de data kijken die je gebruikt in je posting, het verloop hiervan klopt namelijk niet helemaal, ik denk dat je september bedoeld maar oktober heb neergeschreven.
Het roesten van de schijven na zelfs een paar uur is geen issue, dit kan men als normaal bestempelen.
Waarschijnlijk is er wat fout gegaan tijdens montage, vermoedelijk is er een remtang vast blijven zitten, dit kan veroorzaakt zijn door niet goed passende remblokken of een vastzittende remzuiger. Het trillen van de remmen is een vreemder verhaal. Trillende remmen kan veroorzaakt worden door kromme schijven, wat gezien het aanloop verhaal niet vreemd is als er een kromme schijf ontstaan is, of de schijf is gemonteerd op vuil waarop deze niet helemaal recht zit. Trillen kan niet ontstaan door al dan niet verschillende remblokken. Mocht daar verschil in zitten resulterend dit in scheef trekken met remmen, maar niet in trillen.
Wielen kan men trouwens uit balanceren, niet uitlijnen. Maar als dat een probleem zou zijn geweest zou het stuur ook trillen met gewoon rijden en niet alleen tijdens het remmen. Trillende remmen kan ook veroorzaakt worden door bijvoorbeeld versleten fuseekogels.
Kwit fit haalt over het algemeen zijn onderdelen gewoon bij de Brezan, wellicht heeft men gekozen voor imitatie delen welke minder goed van pasvorm zijn dan "origineel". je kan evt op http://www.mijngrossier.nl/demo/ na invoer van je kenteken opzoeken welke remdelen beschikbaar zijn.
Vreemd is natuurlijk wel dat je aan de ene kant originele remblokken gemonteerd had en aan de andere kant niet. Enige verklaring die ik kan bedenken is dat na de klachten over het aanlopen geconstateerd had dat de pasvorm wellicht niet goed was en aan die kant "origineel" gemonteerd heeft. Toen ze dit deden hadden ze natuurlijk ook de andere kant gelijk moeten wisselen, uit kostenbesparing of gemakzucht heeft men dit dus blijkbaar verzuimt.
Ik zou trouwens wel even naar de data kijken die je gebruikt in je posting, het verloop hiervan klopt namelijk niet helemaal, ik denk dat je september bedoeld maar oktober heb neergeschreven.
Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos
Hoi, als er een remtang vast gezeten dan was er ieder geval op die schijf geen roest ontstaan. De voering van de blokken dient aan de randen afgeschuind te worden, aan de zuigerkant hoort wat kopervet gesmeerd te worden om piepen tegen te gaan. De remmerij moet goed gangbaar zijn. kwikfit staat nu niet echt bekend om zijn deskundigheid. Als TS de vele topics hier over had gelezen was hij/zij wel naar een remmen specialist gegaan maar helaas is dat nu te laat en is overgeleverd aan de grillen van kwikfit.
-
- Berichten: 97
- Lid geworden op: 30 jul 2008 08:20
Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos
Ik neem aan dat de roest ontstond toen de auto enige tijd geparkeerd stond. Als de roest er na het rijden nog opzat zou dat er op duiden dat deze rem in het geheel niet werkte. Juist het tegenovergestelde was hier het probleem.
Het gebruik van kopervet is inderdaad correct, dit moet men doen evenals het goed schoon en gangbaar (maken) van de glijpennen.
Het piepen kan in de geval ook veroorzaakt worden door de overhitting van de remblokken, aangezien deze heel heet zijn geworden van het aanlopen. Remblokken kunnen dan ook gaan piepen.
Het gebruik van kopervet is inderdaad correct, dit moet men doen evenals het goed schoon en gangbaar (maken) van de glijpennen.
Het piepen kan in de geval ook veroorzaakt worden door de overhitting van de remblokken, aangezien deze heel heet zijn geworden van het aanlopen. Remblokken kunnen dan ook gaan piepen.
Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos
Kwikfit keurt alle onderdelen af die zij in het assortiment hebben. Remschijven hoeven niet vervangen te worden, is pas noodzakelijk bij verregaande slijtage van de blokken ijzer op ijzer dus. Kromme schijven zijn een uitzondering.
-
- Berichten: 585
- Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28
Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos
Volgens mij kunnen schijven ook rood uitslaan na oververhitting.
Als ik dit zo lees, denk ik dat er een remklauw vast zat. Kan altijd gebeuren nadat de zuiger teruggedrukt wordt. Omdat de ruimte waarin de zuiger dan komt misschien al roest bevat, kan de zuiger vastkomen te zitten met bovenstaande klachten tot gevolg. Dat is niet iets wat je gelijk kan zien.
En bij de gewone autorijder vervang je NIET bij ijzer op ijzer. Dat doe je als de voering dun begint te worden.
Overigens, welke 2 wielen hadden orgineel en welke niet?
Vaak is orgineel gewoon hetzelfde als de vervangingsmarkt.
Als ik dit zo lees, denk ik dat er een remklauw vast zat. Kan altijd gebeuren nadat de zuiger teruggedrukt wordt. Omdat de ruimte waarin de zuiger dan komt misschien al roest bevat, kan de zuiger vastkomen te zitten met bovenstaande klachten tot gevolg. Dat is niet iets wat je gelijk kan zien.
En bij de gewone autorijder vervang je NIET bij ijzer op ijzer. Dat doe je als de voering dun begint te worden.
Overigens, welke 2 wielen hadden orgineel en welke niet?
Vaak is orgineel gewoon hetzelfde als de vervangingsmarkt.
-
- Berichten: 585
- Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28
Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos
De stilte is oorverdovend.
-
- Berichten: 887
- Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40
Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos
Als je blokken gaat vervangen zul je de zuigers terug moeten duwen anders gaan de nieuwe dikkere blokken er niet tussenjeroentje271 schreef:Volgens mij kunnen schijven ook rood uitslaan na oververhitting.
Als ik dit zo lees, denk ik dat er een remklauw vast zat. Kan altijd gebeuren nadat de zuiger teruggedrukt wordt. Omdat de ruimte waarin de zuiger dan komt misschien al roest bevat, kan de zuiger vastkomen te zitten .
Een vastzittende zuiger zou bij vervangen dus los moeten komen/gemaakt moeten worden, gangbaar en dan kunnen de blokken er op
Lijkt mij dan ook onwaarschijnlijk dat er een zuiger vast heeft gezeten, tenzij men geen nieuwe blokken heeft geplaatst om die reden, of , men heeft met zeer lomp geweld de blokken erin geslagen
Bij kwik fit kun je zoiets verwachten
-
- Berichten: 585
- Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28
Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos
De zuiger druk je een gedeelte in wat onderhevig kan zijn aan roestvorming. Daar is de zuiger immers een poosje niet meer geweest.
Het kan zomaar zijn dat je hem er soepel indrukt, maar hij vervolgens toch gaat klemmen bij het bewegen tijdens het remmen. Ik kan hierover uit ervaring (geen Kwikfit) meespreken. En dan merk je nooit meteen dat dit gaat gebeuren.
Zijn klachten zouden erdoor verklaard kunnen worden.
Alleen had de Kwikfit bij terugkomst gelijk die remklauw na moeten kijken of deze gangbaar was.
Het kan zomaar zijn dat je hem er soepel indrukt, maar hij vervolgens toch gaat klemmen bij het bewegen tijdens het remmen. Ik kan hierover uit ervaring (geen Kwikfit) meespreken. En dan merk je nooit meteen dat dit gaat gebeuren.
Zijn klachten zouden erdoor verklaard kunnen worden.
Alleen had de Kwikfit bij terugkomst gelijk die remklauw na moeten kijken of deze gangbaar was.
-
- Berichten: 166
- Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58
Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos
Er is maar 1 zekerheid bij kwikfit en dat is dat je auto rotter terugkomt dan dat hij erheen ging..
-
- Berichten: 585
- Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28
Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos
Was het een gezellige verjaardag?
Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos
Topic is al wat gedateerd maar Kwikfit blinkt niet uit in deskundigheid. Begrijp zelf niet dat er tevreden klanten zijn. Als je voor nieuwe banden, uitlaat en zo meer gaat shoppen bij andere bedrijven ben je veelal goedkoper uit en worden er geen remmen, schokbrekers en banden controles aan vast geknoopt want geheid dat die bij kwikfit zo slecht zijn dat rijden levensgevaarlijk is " soms zorgen ze daar zelf wel voor ". Apk doe je of bij de dealer dan wel bij een station die enkel maar de keuring en e.v.t. kleine reparaties doet, die hebben vaak een gratis herkeuring binnen 14 dagen.
-
- Berichten: 585
- Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28
Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos
Ben ik het niet mee eens. Niet alle vestigingen zijn slecht, tuurlijk zijn er rotte appels, waar niet. Maar lang niet alle vestigingen zijn rot.
En de gratis controles, het concept is goed. Gewoon commercieel denken. Als je het eerlijk doet, kan je zo gewoon handel binnenhalen. Gewoon door te laten zien dat iets versleten is en vrijblijvend een offerte op te stellen. Ik heb een half jaar als ass. manager gewerkt en het van de andere kant gezien, klanten kunnen ook enorme hufters zijn, ze kunnen ook liegen en bedriegen. Of terechte reparaties als oplichting bestempelen. De vestiging waar ik zat was gewoon goed. Geen oplichterij, maar eerlijke handel. ik werk nu bij een dealerbedrijf, van het commerciele concept van de Kwikfit kan men daar nog wat leren.
En de gratis controles, het concept is goed. Gewoon commercieel denken. Als je het eerlijk doet, kan je zo gewoon handel binnenhalen. Gewoon door te laten zien dat iets versleten is en vrijblijvend een offerte op te stellen. Ik heb een half jaar als ass. manager gewerkt en het van de andere kant gezien, klanten kunnen ook enorme hufters zijn, ze kunnen ook liegen en bedriegen. Of terechte reparaties als oplichting bestempelen. De vestiging waar ik zat was gewoon goed. Geen oplichterij, maar eerlijke handel. ik werk nu bij een dealerbedrijf, van het commerciele concept van de Kwikfit kan men daar nog wat leren.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 28 dec 2009 11:37
Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos
Ook ik heb maar overwogen om een bericht te plaatsen hier op dit forum. Want wat ik meemaak vanaf oktober 2009 tot aan nu, is onderhand al een heel boekwerk. En dit alles bij Kwik Fit te Veghel.
Ik bracht daar mijn auto omdat mijn remmen stuk waren. De volgende dag werd ik opgebeld door een medewerker dat er nog meer dingen stuk waren aan mijn auto en zoliep de rekening al aardig op. Uiteindelijk heb ik vermeld dat als er nog meer kosten komen dit eerst in overleg met mij moet gebeuren(want ja het kan te gek worden) Ook vermeld de jonge medewerker dat ze mijn handremkabel per ongeluk doorgesneden hebben. Ik baal als een stekker, maar goed de jongeman zegt dit te maken zonder kosten(dat is logisch ook lijkt mij) Vervolgens garanderen ze mij dat de auto morgen klaar zou zijn (mijn auto staat dus 2dagen bij kwikfit) De volgende dag krijg ik een vervelend telefoontje van Kwik Fit. De Heer Lars (toendertijd leidinggevende) belt mij op met de mededeling dat ze de achterkant van mijn auto inelkaar hebben gereden, (dit gebeurde met het naar buiten rijden van mijn auto) Ze namen een tekorte bocht en daardoor zijn ze tegen een paaltje aan geklapt. (paaltje stond overigens zo'n 10 cm van de garagedeur, dus hoe stom kan je zijn)
Ik was woest!!! Het is al erg dat je zelf een deuk in je auto rijdt maar als een ander dat voor je doet, ben je onbeschrijfelijk woest!!!!
Maar Meneer Lars, GARANDEERD mij dit geheel voor de 200 procent op te lossen.
Op de dag van vandaag zijn we nog steeds bezig met de schade van mijn auto, en het is nog steeds niet opgelost.
Niks deugd aan Kwik fit en zelfs niet het hoofdkantoor.. Heb al tienduizenden excuses aangehoord en er wordt iedere keer beloofd dat ze terugbellen!! Wat overigens nog nooit is geweest want moet overal zelf achteraan..
Een paar weken terug (24december 2009) krijg ik te horen dat De Heer Lars niet meer werkzaam is bij Kwik Fit (ontslagen ofzoiets) En tevens dat het filiaal met een hele nieuwe ploeg staat!!
Nou fijn is dat want niemand weet van mijn verhaal af (terwijl dit allemaal aangetekend naar het hoofdkantoor is gegaan)
Nog steeds is er geen oplossing voor dit alles. Al vanaf eind oktober loopt dit.
Mijn auto is nog steeds niet gerepareerd (waarvoor ik hem uiteindelijk bracht)
De schade is nog niet 100 procent hersteld..
En dan durven ze ook nog een rekening op te sturen met een bedrag die nooit is afgesproken.. (want daar zou telefonisch over gesproken worden zoals eerder vermeld in dit verhaal)
Nu ik bezig ben met typen kan ik nog wel een heel boekwerk maken. Alle beloftes van filiaal Veghel en het hoofdkantoor, zijn in 3 en halve maand nog NOOIT nagekomen.. Ik accepteer dit niet meer,, hier wordt werk van gemaakt!!
Ik gun dit niemand, dus ik adviseer mocht je iets met je auto hebben, breng deze niet naar Kwik Fit!!!
Met vriendelijke groet,
Gedupeerde!!
Ik bracht daar mijn auto omdat mijn remmen stuk waren. De volgende dag werd ik opgebeld door een medewerker dat er nog meer dingen stuk waren aan mijn auto en zoliep de rekening al aardig op. Uiteindelijk heb ik vermeld dat als er nog meer kosten komen dit eerst in overleg met mij moet gebeuren(want ja het kan te gek worden) Ook vermeld de jonge medewerker dat ze mijn handremkabel per ongeluk doorgesneden hebben. Ik baal als een stekker, maar goed de jongeman zegt dit te maken zonder kosten(dat is logisch ook lijkt mij) Vervolgens garanderen ze mij dat de auto morgen klaar zou zijn (mijn auto staat dus 2dagen bij kwikfit) De volgende dag krijg ik een vervelend telefoontje van Kwik Fit. De Heer Lars (toendertijd leidinggevende) belt mij op met de mededeling dat ze de achterkant van mijn auto inelkaar hebben gereden, (dit gebeurde met het naar buiten rijden van mijn auto) Ze namen een tekorte bocht en daardoor zijn ze tegen een paaltje aan geklapt. (paaltje stond overigens zo'n 10 cm van de garagedeur, dus hoe stom kan je zijn)
Ik was woest!!! Het is al erg dat je zelf een deuk in je auto rijdt maar als een ander dat voor je doet, ben je onbeschrijfelijk woest!!!!
Maar Meneer Lars, GARANDEERD mij dit geheel voor de 200 procent op te lossen.
Op de dag van vandaag zijn we nog steeds bezig met de schade van mijn auto, en het is nog steeds niet opgelost.
Niks deugd aan Kwik fit en zelfs niet het hoofdkantoor.. Heb al tienduizenden excuses aangehoord en er wordt iedere keer beloofd dat ze terugbellen!! Wat overigens nog nooit is geweest want moet overal zelf achteraan..
Een paar weken terug (24december 2009) krijg ik te horen dat De Heer Lars niet meer werkzaam is bij Kwik Fit (ontslagen ofzoiets) En tevens dat het filiaal met een hele nieuwe ploeg staat!!
Nou fijn is dat want niemand weet van mijn verhaal af (terwijl dit allemaal aangetekend naar het hoofdkantoor is gegaan)
Nog steeds is er geen oplossing voor dit alles. Al vanaf eind oktober loopt dit.
Mijn auto is nog steeds niet gerepareerd (waarvoor ik hem uiteindelijk bracht)
De schade is nog niet 100 procent hersteld..
En dan durven ze ook nog een rekening op te sturen met een bedrag die nooit is afgesproken.. (want daar zou telefonisch over gesproken worden zoals eerder vermeld in dit verhaal)
Nu ik bezig ben met typen kan ik nog wel een heel boekwerk maken. Alle beloftes van filiaal Veghel en het hoofdkantoor, zijn in 3 en halve maand nog NOOIT nagekomen.. Ik accepteer dit niet meer,, hier wordt werk van gemaakt!!
Ik gun dit niemand, dus ik adviseer mocht je iets met je auto hebben, breng deze niet naar Kwik Fit!!!
Met vriendelijke groet,
Gedupeerde!!
-
- Berichten: 887
- Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40
Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos
probleem is een beetje dat als men bij kwikfit de rotte appels zou ontslaan er geen hond meer over blijft om dat hele bedrijf fatsoenlijk te runnen, dus blijven die zitten, met dergelijke verhalen als gevolg
ik wist ut wel...
ik wist ut wel...
Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos
Probleem is dat filiaal managers targets moeten halen qua omzet om de provisie te halen. De klant komt op de laatste plaats die worden gezien als onkundig en aansmeren van zaken is een eitje. Het hangt wel een beetje af van welke vestiging je kiest maar over het algemeen kun je voor een onderhoudsbeurt en APK beter een andere garage kiezen. Ik heb in het verleden wel vertrouwen in kwikfit gehad in mijn woonplaats, ga ik wel 16 jaar terug, zij hadden de uitlaat voor mijn Saab 900 op vrijdag niet op voorraad maar op zaterdag was die er wel, de monteur heeft zich die ochtend suf gesleuteld en toen ik hem bedankte zei hij och het hoort erbij. Paar jaar later was het filiaal gesloten en was kwikfit een omzet machine geworden die alles op één plek concentreerde, er waren zelfs folders om personeel te werven met de slogan " weet je iets van auto's! zo niet we leiden je wel op "
Onderhoudsintervallen van de moderne auto's met alle elektronica die er tegenwoordig in zit kun je het beste bij de dealer laten uitvoeren.
Onderhoudsintervallen van de moderne auto's met alle elektronica die er tegenwoordig in zit kun je het beste bij de dealer laten uitvoeren.
-
- Berichten: 166
- Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58
Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos
Ik blij ferbij je auto komt rotter terug dan dat hij erheen ging met al die immitatie troep en ondeskundigheid.
jeroentje werkt er zeker
jeroentje werkt er zeker
Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos
@ Menasor, tik op google maar eens kwikfit in, de pagina's met klachten zijn niet te tellen. Maar we trappen er nog steeds in dat blijkt wel.
-
- Berichten: 166
- Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58
Re: KWIKFIT: Zekerheden van kwikfit waardeloos
ja nou ik trap er niet in ik kom alleen bij de dealer en mn pa is 43 jaar monteur en ikzelf heb ook mn papieren voor monteur dus die kwikfit losers heb ik niet nodig