Pagina 1 van 1
telefoon TERREUR van VODAFONE!
Geplaatst: 07 dec 2009 19:43
door spoekie7
aantal maanden geleden meer dan 300 berichten van MY VODAFONE gehad in anderhalve maand tijd zelfs snachts! je komt simpelweg niet voorbij een meisje op een callcenter bij klantenservice die je nogmaals toezegt dat de storing nu toch echt verholpen is en dat er misschien nog wel wat berichten in de wachtrij staan die nog door kunnen komen.wat er dus op neer komt dat je weer de volgende dag weer een tijd aan de telefoon kan hangen en het hele verhaal weer kan uitleggen en weer afgepoeierd word met ja meer kan ik nu niet voor u doen,ik heb het net uitgezet... dit heeft anderhalve maand geduurd en vele boze emails.nu enkele maanden verder andere telefoon gekocht,stop mn simkaart over en ja hoor kkrijg meteen een berichtje zometeen ontvang je de instellingen voor internet en mms blablabla...... nu begint t dus gewoon overnieuw!!in 2 dagen tijd meer dan 30 dezelfde berichten.klantenservice inmiddels 4 keer gebeld maar word afgepoeierd nu dus maar mn abonnement afgezegt!!!
Re: telefoon TERREUR van VODAFONE!
Geplaatst: 08 dec 2009 10:57
door Siira
Al eens aan gedacht met het bewuste toestel naar één van de winkels van Vodafone te gaan en daar het probleem uit te leggen? De medewerker aldaar kan dan het bewijs in je inbox zien en een passende oplossing zoeken.
De reden van je posting ontgaat me overigens, je hebt immers al opgezegd. Forums zijn er toch om hulp te vragen?
Re: telefoon TERREUR van VODAFONE!
Geplaatst: 08 dec 2009 17:22
door spoekie7
ben 2 keer naar de vodafone winkel gegaan, heb ze inderdaad de berichten laten zien.daar krijg je te horen dat ze je daar niet kunnen helpen omdat ze alleen maar telefoons/abonnementen verkopen en het enigste wat je kunt doen is de klantenservice bellen. als je niet snapt waarom ik hier een toppic post zal ik het maar uitleggen.als niemand dit ergens laat weten word er kennelijk niets aan dit probleem gedaan,kan niet de enigste zijn met dit probleem.
vandaag weer gebeld,nu werd gelijk wel doorverbonden met afd.data daar werd verteld van dit probleem al geruime tijd te weten(vooral met nokia telfs. in combinatie met een carkit)hebben nu speciale handeling verricht waardoor het nu moet stoppen(heb alleen geen internet meer op mn telefoon)en ze zullen in dit probleem duiken.een forum is voor discussies en advies,geloof dat ik met een klacht toch wel goed zit bij RADAR.een discussie mag dan ook volgen.heb m opgezegt maar de berichten bleven nog doorkomen en ja een maand opzegtermijn.heb de vorige keer anderhalve maand lang+-300 berichten gehad, word je niet vrolijk van
Re: telefoon TERREUR van VODAFONE!
Geplaatst: 08 dec 2009 23:06
door tessa1962
Ik kreeg op 25 november ongeveer 6 ongevraagde betaalde smsberichten van 5040/Telefuture op mijn prepaid vodafone mobieltje. Via googelen zag ik dat dit dus telefuture was. Achter elkaar kwamen ze zomaar binnen zonder dat ik hiervoor iets gedaan had. Dus afgemeld via een smsfilterdienst binnen 3 dagen zou ik hiervan af zijn. Maar wat schetst mijn verbazing op 7 december. Wordt weer 4 maal 1,50 euro afgeschreven, waardoor ik maar 83 eurocent meer over heb. Ik heb het weer afgemeld van 2 filterdiensten, maar ik hou mijn hart vast. Ik zag ook ergens ondanks dat je een laag saldo heb om ongevraagd een bedrag af te schrijven dat je dan via Vodafone bericht krijg dat je wegens onvoldoende saldo toch moet betalen. Ik wil dat dit ophoudt, ik heb Telefuture ook een brief geschreven dat ik dat bedrag weer terug wil hebben en dat ik wanneer zij in gebreke blijven ik aan de bel trek van een consumentenprogramma. Maar ik hoop dat Radar er ook 's wat aan doet aan dit ongevraagde betaalde smsdiensten.
Groeten Tessa.
Re: telefoon TERREUR van VODAFONE!
Geplaatst: 05 feb 2010 15:48
door jor
Je plaatst deze opmerking nu in 21 topics, buiten dat dit tegen de regels is voegt het natuurlijk niets toe. Typische forumvervuiler.
Re: telefoon TERREUR van VODAFONE!
Geplaatst: 05 feb 2010 15:52
door cheesecurve
Re: telefoon TERREUR van VODAFONE!
Geplaatst: 06 feb 2010 18:18
door tessa1962
Ik ben, nadat bij mij aldoor bedragen afgeschreven werden, naar de winkel van Vodafone gegaan en de mijnheer daar heeft mij voortreffelijk geholpen.
Hij zei dat Vodafone niets kon doen aan de abonnementen maar als ik nu een nummer belde etc.etc. dan was ik er voor altijd van af, ook van andere telefonische terreuracties, want dit zijn organisaties die via vodafone en of T mobile je een abonnement aansmeren, nadat je zelf op iets heb gereageerd op het internet. Dat staat ook wel ergens in heeeele kleine lettertjes, want ze willen dat niemand dat opvalt, want anders verdienen ze niets aan je. Vodafone, je hebt PRIMA je werk gedaan, ik ben blij dat jullie mij geholpen hebben om van die akelige berichten en tevens van dat abonnement af te zijn.
Ik meende dat er ook een wetswijziging komt waar dat niet meer in mogelijk is, om zomaar een abonnement bij iemand af te sluiten.
Ik weet niet meer welke nummer ik moest bellen, maar nu ik dit weer ziet staan, weet ik dat ik hier ook op heb gereageerd, dus ga gewoon naar een winkel van vodafone en die helpen je wel verder, neem wel alle gegevens mee!