LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wehkamp verhoogt prijs tijdens kortingdagen
wehkamp verhoogt prijs tijdens kortingdagen
was op zoek naar een laptop,de acer aspire 7715z-433g25mn leek me wel iets.
werd ook aangeboden door wehkamp €499.00(normale prijs koste hij overal)
als wehkampklant (nu niet meer) kreeg ik op dinsdag 17 november 2009 een brief met aankondiging van de kortingdagen 19t/m 23 november 2009.
ik dacht dat komt mooi uit,dan gaat er 10% af komen er nog 24.95 bezorgkosten bij, heb ik hem voor €475.00 thuis.
meteen naar de site van wehkamp gegaan,daar viel mijn mond open van verbazing.
de laptop koste géén €499.00 maar moest nu €549.00 kosten.
terwijl ik hem minimaal 14 dagen op de site van wehkamp heb gezien voor €499.00
en tijdens de kortingsdagen moest hij €494.10 kosten (min 10%)
heb hierover wehkamp een email gestuurd.
kreeg daags na de kortingdagen op dinsdag 24 november antwoord:wehkamp heeft dag-akties en daar zal ik die prijs wel gezien hebben,want de normale prijs is €549.00
de volgende dag, woensdag toch maar weer even op de site kijken,
nu was mijn verbazing nog groter,hij koste weer €499.00
en dat kost hij nu tot vandaag (8-12-2009) nog steeds.
dus 2 dagen voor, tot 1 dag na de kortingdagen koste hij €50.00 meer.
wehkamp op 25 november via email om uitleg gevraagt,geen reaktie gehad.
op 30 november weer een email gestuurd,tot op vandaag weer geen reaktie ontvangen.
vraag me nu af of wehkamp dit bij meer atikelen doet?
gaan jullie zo met jullie klanten om?
had me na dit voorval ook afgemeld voor de emailvoordelen,
maar kreeg toch weer een email dat ik me vooral weer moest aanmelden,
anders miste ik al de KNALPRIJZEN!
nou wehkamp jullie knallen maar lekker,maar voortaan zonder mij.
ex klant
werd ook aangeboden door wehkamp €499.00(normale prijs koste hij overal)
als wehkampklant (nu niet meer) kreeg ik op dinsdag 17 november 2009 een brief met aankondiging van de kortingdagen 19t/m 23 november 2009.
ik dacht dat komt mooi uit,dan gaat er 10% af komen er nog 24.95 bezorgkosten bij, heb ik hem voor €475.00 thuis.
meteen naar de site van wehkamp gegaan,daar viel mijn mond open van verbazing.
de laptop koste géén €499.00 maar moest nu €549.00 kosten.
terwijl ik hem minimaal 14 dagen op de site van wehkamp heb gezien voor €499.00
en tijdens de kortingsdagen moest hij €494.10 kosten (min 10%)
heb hierover wehkamp een email gestuurd.
kreeg daags na de kortingdagen op dinsdag 24 november antwoord:wehkamp heeft dag-akties en daar zal ik die prijs wel gezien hebben,want de normale prijs is €549.00
de volgende dag, woensdag toch maar weer even op de site kijken,
nu was mijn verbazing nog groter,hij koste weer €499.00
en dat kost hij nu tot vandaag (8-12-2009) nog steeds.
dus 2 dagen voor, tot 1 dag na de kortingdagen koste hij €50.00 meer.
wehkamp op 25 november via email om uitleg gevraagt,geen reaktie gehad.
op 30 november weer een email gestuurd,tot op vandaag weer geen reaktie ontvangen.
vraag me nu af of wehkamp dit bij meer atikelen doet?
gaan jullie zo met jullie klanten om?
had me na dit voorval ook afgemeld voor de emailvoordelen,
maar kreeg toch weer een email dat ik me vooral weer moest aanmelden,
anders miste ik al de KNALPRIJZEN!
nou wehkamp jullie knallen maar lekker,maar voortaan zonder mij.
ex klant
-
Re: wehkamp verhoogt prijs tijdens kortingdagen
Geachte heer / mevrouw ''oeijen''
Graag bemiddel ik voor u in deze zaak. Indien u op dit aanbod wilt ingaan, dan verzoek ik u vriendelijk uw contactgegevens naar mij te mailen:
fritspieters@wehkamp.nl
Met vriendelijke groet,
Frits Pieters
wehkamp.nl
Graag bemiddel ik voor u in deze zaak. Indien u op dit aanbod wilt ingaan, dan verzoek ik u vriendelijk uw contactgegevens naar mij te mailen:
fritspieters@wehkamp.nl
Met vriendelijke groet,
Frits Pieters
wehkamp.nl
-
Ik had recent een HP printer besteld bij ze, zogenaamd een weekendaktie, bleek dat kreng al bij een ander geweest te zijn. Werkte voor geen meter en volgens de klantenservice kon ik dat kreng niet retourneren, omdat ik er mee gewerkt had uiteindelijk is de printer in de kliko verdwenen. En dat omdat je al 30 jaar klant bent bij Wehkamp.
Weer een klant minder dus voor Wehkamp
Weer een klant minder dus voor Wehkamp

wehkamp, waarom reageren jullie wel op dit forum.
en als ik om opheldering vraag in emails krijg ik géén antwoord.
en jullie willen bemiddelen waarin?
hier is geen fout gemaakt,dit was een bewuste keuze van jullie zijde om deze prijs te verhogen.
wehkamp heeft doelbewust zijn klanten benadeeld(opgelicht) en met bedrijven die dit doen wil ik nooit meer iets temaken hebben!
en als ik om opheldering vraag in emails krijg ik géén antwoord.
en jullie willen bemiddelen waarin?
hier is geen fout gemaakt,dit was een bewuste keuze van jullie zijde om deze prijs te verhogen.
wehkamp heeft doelbewust zijn klanten benadeeld(opgelicht) en met bedrijven die dit doen wil ik nooit meer iets temaken hebben!
Amen ! 100 % mee eens.
Als je ervoor kiest om op deze manier geld te verdienen moet je ook niet gaan huilen als je daardoor (ik hoop veel) klanten verliest.
Zoals TS al zei, het was een bewuste keuze...
Als je ervoor kiest om op deze manier geld te verdienen moet je ook niet gaan huilen als je daardoor (ik hoop veel) klanten verliest.
Zoals TS al zei, het was een bewuste keuze...
-
Wehkamp is heus de enige niet hoor. De spullen die je bij de Bijenkorf tijdens de dwaze dagen kunt kopen zijn speciaal ingekocht, met een speciaal van/voor kaartje met een fictieve 'van' prijs.
Piet Zoomers in Zwolle (ja, waar Wehkamp zit) idem dito. Colbertjes die zogenaamd ruim 300 euro gekost zouden hebben gingen nu voor 89 weg. Nou, die dingen waren toch echt niet meer waard dan die 89 euro, en zullen waarschijnlijk ook nooit duurder zijn geweest.
Gebruikte troep van Wehkamp? In Zwolle zat een paar jaar geleden een zaak (geen idee of die er nog zit) die de retourartikelen van Wahkamp verkocht. Zat de grootste troep tussen inderdaad.
Piet Zoomers in Zwolle (ja, waar Wehkamp zit) idem dito. Colbertjes die zogenaamd ruim 300 euro gekost zouden hebben gingen nu voor 89 weg. Nou, die dingen waren toch echt niet meer waard dan die 89 euro, en zullen waarschijnlijk ook nooit duurder zijn geweest.
Gebruikte troep van Wehkamp? In Zwolle zat een paar jaar geleden een zaak (geen idee of die er nog zit) die de retourartikelen van Wahkamp verkocht. Zat de grootste troep tussen inderdaad.
Voor die andere bedrijven geldt ook precies hetzelfde hoor !Wehkamp is heus de enige niet hoor.
Als ze dat er eerlijk bij vermelden is het een prima manier om van die artikelen af te komen. Een soort outlet store of dump store zeg maarIn Zwolle zat een paar jaar geleden een zaak (geen idee of die er nog zit) die de retourartikelen van Wahkamp verkocht. Zat de grootste troep tussen inderdaad.
-
ook wij zijn weg bij wehkamp,
wij kregen van de zomer een bericht van wehkamp dat wij nog een tegoed hadden van €106,-. mijn vrouw wilde een nieuwe digitale camera en die was €50,- duurder. wij nog om een bevestiging gevraagd of dat tegoed wel klopte. ja hoor, klopt helemaal werdt er gezegd. dus wij die camera besteld.
we hebben hem binnen gekregen en enige tijd later kregen we de rekening, of we ff € 159,- wilde betalen.
zal wel foutje zijn dus bericht gestuurd en uitleg gedaan dat wij nog een tegoed hadden en dat we dit ook bevestigd hebben gekregen.
nou mooi niet we konden gewoon betalen, er zijn diverse dure telefoontjes aan gewaagd maar het mocht gewoon niet baten. puntje bij paaltje, er is een incassobureau aan te pas gekomen, ten einde raad hebben we maar betaald en we zijn geen klant meer bij wehkamp. wij kunnen zelfs door hun toedoen nergens meer wat bestellen, niet bij neckermann, otto, en weet ik al niet meer. omdat we nu door hun geregistreert zijn,
misschien maar goed ook, maar het klopt niet wat ze doen. en na bovenstaande gelezen te hebben doe ik het dus ook nooit meer. 2de hands rotzooi? hoe durven ze het?
wij kregen van de zomer een bericht van wehkamp dat wij nog een tegoed hadden van €106,-. mijn vrouw wilde een nieuwe digitale camera en die was €50,- duurder. wij nog om een bevestiging gevraagd of dat tegoed wel klopte. ja hoor, klopt helemaal werdt er gezegd. dus wij die camera besteld.
we hebben hem binnen gekregen en enige tijd later kregen we de rekening, of we ff € 159,- wilde betalen.
zal wel foutje zijn dus bericht gestuurd en uitleg gedaan dat wij nog een tegoed hadden en dat we dit ook bevestigd hebben gekregen.
nou mooi niet we konden gewoon betalen, er zijn diverse dure telefoontjes aan gewaagd maar het mocht gewoon niet baten. puntje bij paaltje, er is een incassobureau aan te pas gekomen, ten einde raad hebben we maar betaald en we zijn geen klant meer bij wehkamp. wij kunnen zelfs door hun toedoen nergens meer wat bestellen, niet bij neckermann, otto, en weet ik al niet meer. omdat we nu door hun geregistreert zijn,
misschien maar goed ook, maar het klopt niet wat ze doen. en na bovenstaande gelezen te hebben doe ik het dus ook nooit meer. 2de hands rotzooi? hoe durven ze het?
-
Klopt, was het ook. Dat het van Wehkamp was, was trouwens een publiek geheim, het werd niet echt openlijk gezegd. Tenminste, er werd niet openlijk mee geadverteerd, laat ik het zo zeggen.Als ze dat er eerlijk bij vermelden is het een prima manier om van die artikelen af te komen. Een soort outlet store of dump store zeg maar
Ik meen dat het toen wel een keer in een plaatselijk krantje heeft gestaan. Of dat het personeel dat eerlijk zei. Maar ik ben al te lang uit Zwolle weg (6 jaar inmiddels) om dat nog zeker te weten.
Maar dat maakt niet uit, je kon alles op je gemak bekijken en zelf beslissen. En soms zaten er heus wel leuke dingen tussen, eerlijk is eerlijk.
-
Je kan beter maar niets meer bij postorden bedrijven artiekelen bestellen. Probeer zo snel mogelijk alles op tijd af te betalen want wehkamp, Nekermann,otto en nog meer vragen hoge rente. Trouwens op internet bestellen bij bol.com of Ebay moet je ook uitkijken. Paypal heb ik ook bepaalden dingen over gelezen en met iemand meegemaakt. Ik koop mijn artiekelen liever in de winkel. Dan weet je meteen wat je hebt. Wehkamp is wel heel erg bezig met dit soort praktijken. Terwijl het uit Duitsland komt en daar is alles een stuk goedkoper. Ik ga wel eens naar Duitsland om spullen te kopen. Je hebt daar ook garantie op en ik weet als iets niet goed is weer terug kan ermee.
Wat ik wilde vertellen is dat je garantie hebt ook al heb je het gebruikt. Het moet dan gemaakt worden. Zoals het hoort! Ik had ze met de garantie papieren om hun oren heen geslagen. Ze hebben aan mij echt een verkeerden dan. Ik ga door totdat het opgelost is. Desnoods een aangetekende brief met kopie van de garantie bewijs. Je heb ook de ombudsman om je te helpen en anders rechtbijstand. Het is toch een paar honderd euro wat je heb uitgegeven. Dus een rib uit je lijf! Ik reken ook nog steeds om in gulden.
Sterkte en groetjes Annemarie
Wat ik wilde vertellen is dat je garantie hebt ook al heb je het gebruikt. Het moet dan gemaakt worden. Zoals het hoort! Ik had ze met de garantie papieren om hun oren heen geslagen. Ze hebben aan mij echt een verkeerden dan. Ik ga door totdat het opgelost is. Desnoods een aangetekende brief met kopie van de garantie bewijs. Je heb ook de ombudsman om je te helpen en anders rechtbijstand. Het is toch een paar honderd euro wat je heb uitgegeven. Dus een rib uit je lijf! Ik reken ook nog steeds om in gulden.
-
Ja dat weet ik dat niet alle mensen het op afbetaling doen. Dus waarom dan niet kopen in de winkel. Als er iets is kan je er meteen mee terug. Daarom al betel ik niets bij postorde bedrijven of op internet. TNT gaat ook niet zuinig om met de leveringen. Regelmatig komt het voor dat er spullen beschadigt zijn van binnen wat je van buiten niet kan zien. Het word steeds onbetrouwbaarder is mijn mening. Kijk maar als je een computer bij Dell bestelt wat er gebeurt? Wat er nu met wehkamp aan de hand is. Van dat soort praktijken ben ik niet van gecharmeerd. Maar ik wist dit al van vrienden.
Ik moet het zien en alles nakijken voordat ik het koop. Ik heb pas nog een computer gekocht. Ze hebben alles uit de doos gehaald en laten zien.
Dat vind ik een goede service en ben daar tevreden over, lage prijs hoge service.
Groetjes Annemarie
Ik moet het zien en alles nakijken voordat ik het koop. Ik heb pas nog een computer gekocht. Ze hebben alles uit de doos gehaald en laten zien.
Dat vind ik een goede service en ben daar tevreden over, lage prijs hoge service.
Groetjes Annemarie
-
Amen.Annemarie_1967 schreef:Je kan beter maar niets meer bij postorden bedrijven artiekelen bestellen. Probeer zo snel mogelijk alles op tijd af te betalen want wehkamp, Nekermann,otto en nog meer vragen hoge rente. Trouwens op internet bestellen bij bol.com of Ebay moet je ook uitkijken. Paypal heb ik ook bepaalden dingen over gelezen en met iemand meegemaakt. Ik koop mijn artiekelen liever in de winkel. Dan weet je meteen wat je hebt. Wehkamp is wel heel erg bezig met dit soort praktijken. Terwijl het uit Duitsland komt en daar is alles een stuk goedkoper. Ik ga wel eens naar Duitsland om spullen te kopen. Je hebt daar ook garantie op en ik weet als iets niet goed is weer terug kan ermee.

-
@ Annemarie:
Schrik niet.
Witgoed, Tv's, keukenspullen, stereo's en dat soort zaken is in Kleve net zo duur als in Nederland. Exact dezelfde prijzen, voor exact dezelfde artikelen. Garantie? Jazeker, dat heb je, net zo goed als in Nederland. Maar om minimaal 2 keer naar Duitsland te rijden (een keer brengen, een keer halen) omdat er iets niet goed is?
Ik kocht mijn spullen voor hetzelfde geld dan toch liever in Nijmegen hoor.
De dagelijkse boodschappen kunnen soms inderdaad iets goedkoper zijn, maar je moet dan wel weer dat hele eind rijden om een paar centen goedkoper uit te zijn.
Ach, de rit er heen was ook mooi. En het parkeren is er gratis.
Er gaat om het uur zelfs een bus van Nijmegen naar Kleve, kost ongeveer 6,50 voor een retour meen ik, als je een strippenkaart afstempelt tenminste. Bij de chauffeur ben je aanzienlijk duurder uit.
Ik heb een tijdje in Nijmegen gewoond, oftewel vlak bij de Duitse grens. Ben verschillende keren in Kleef (Kleve) geweest, is maar 24 kilometer.Terwijl het uit Duitsland komt en daar is alles een stuk goedkoper. Ik ga wel eens naar Duitsland om spullen te kopen. Je hebt daar ook garantie op en ik weet als iets niet goed is weer terug kan ermee.
Schrik niet.

Witgoed, Tv's, keukenspullen, stereo's en dat soort zaken is in Kleve net zo duur als in Nederland. Exact dezelfde prijzen, voor exact dezelfde artikelen. Garantie? Jazeker, dat heb je, net zo goed als in Nederland. Maar om minimaal 2 keer naar Duitsland te rijden (een keer brengen, een keer halen) omdat er iets niet goed is?

Ik kocht mijn spullen voor hetzelfde geld dan toch liever in Nijmegen hoor.

De dagelijkse boodschappen kunnen soms inderdaad iets goedkoper zijn, maar je moet dan wel weer dat hele eind rijden om een paar centen goedkoper uit te zijn.
Ach, de rit er heen was ook mooi. En het parkeren is er gratis.

Er gaat om het uur zelfs een bus van Nijmegen naar Kleve, kost ongeveer 6,50 voor een retour meen ik, als je een strippenkaart afstempelt tenminste. Bij de chauffeur ben je aanzienlijk duurder uit.