LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen met UPC
Problemen met UPC
Ik heb een maand of 2 geleden al een aantal maanden problemen met me digitale televisie van upc gehad.En vanaf afgelopen zondag heb ik weer 14 zenders niet meer. En ik belde de helpdesk, maar wat ze daar neer zetten is onbegrijpelijk. Hij wilde kabeltje sturen omdat kpn zou storen, maar wij hebben een kabel van rond de 8 meter liggen, dat zou te lang zijn en dat zou al storingen op kunnen leveren. Ik zei dat dat aangelegt was door een monteur van hun en dat het dus geklets was. Vraagt die als je het dan zo goed weet waarom bel je dan. Nou ik bel omdat ik me zenders terug wil en niet voor niks wil betalen. En toen gooide hij de telefoon erop. Ik snap van zo'n bedrijf niet dat ze de helpdesk uit besteden aan een goedkoop bedrijfje dat snel winst wil maken en hun klanten afscheep met onzin en dan de verbinding ook nog eens verbreken. Ik wil na alles wat er al gebeurt is in het verleden gewoon eens goed en snel geholpen worden, dat is toch niet zoveel gevraagt. Nu moet ik maar zien hoe ik dit moet gaan oplossen. Vriendelijke groet willeke
Re: Problemen met UPC
tja das nou een typische reactie van de uitmuntente helpdesk, nog altijd even onbeschoft en arrogant, in al die jaren niks veranderd.
Schop ze helemaal de deur uit, er zijn legio aanbieders van zowel tv, internet en telefoon, elks goedkoper dan hetgeen je nu hebt, vooral voot tv zijn besparingen mogelijk van wl 50 tot 80%, en voor tv afhankelijk van hetgeen je kiest meer zenders en meer mogelijkheden, (bv meerdere tv's met digitale kwaliteit) en belangrijker nog je bent van een hoop ellende verlost.
Schop ze helemaal de deur uit, er zijn legio aanbieders van zowel tv, internet en telefoon, elks goedkoper dan hetgeen je nu hebt, vooral voot tv zijn besparingen mogelijk van wl 50 tot 80%, en voor tv afhankelijk van hetgeen je kiest meer zenders en meer mogelijkheden, (bv meerdere tv's met digitale kwaliteit) en belangrijker nog je bent van een hoop ellende verlost.
Re: Problemen met UPC
Ze zijn inderdaad niets veranderd. Beloven veel en als je ze terugbelt waar hun belofte blijft dan weten ze van niets. Heb al 3 weken geen internet en telefoon van ze dus had ze verteld ik betaald deze maand ook de rekening ook niet volledig. Was ok zou er bericht overkrijgen. Bel ze vandaag terug om ze mede te delen dat ik weer internet en telefoon heb en dat ik de rekening wil betalen minus de korting. Opeens weten ze niet waar ik het overheb. Niet te geloven!?? Ben blij dat ik er per 1 januari eindelijk vanaf ben. De vlag hang ik uit.
Stap over nu het kan er zijn zoveel goeie aanbieders. Ik bespaar volgend jaar EUR 312 per jaar t.ov. UPC. Betere service en hopelijk minder problemen erger kan bijna niet. Met de tariefsverhogingen en wijzigingen van de voorwaarden is dit mogelijk. Succes verder!
Stap over nu het kan er zijn zoveel goeie aanbieders. Ik bespaar volgend jaar EUR 312 per jaar t.ov. UPC. Betere service en hopelijk minder problemen erger kan bijna niet. Met de tariefsverhogingen en wijzigingen van de voorwaarden is dit mogelijk. Succes verder!
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 28 dec 2009 11:39
Re: Problemen met UPC
UPC is leedvermaak
Ik heb vorig jaar mei een abbo op digitale TV afgesloten, een totaal pakket, omdat ik mijn kosten wou verlagen, en omdat ik gek werd van 5x per dag gebeld te worden met de vraag of ik wou overstappen. Kabelabbo zou ik niet meer hoeven te betalen!! Heb ik nog specifiek om gevraagd tijdens mijn bestelling, nee zit bij het pakket er al in. Nou Prima, doe maar dan.
Uit eindelijk hakkelend en happerend beeld, geluid valt weg, beeld valt weg.
Na 5 brieven, een aantal e-mails, meerdere telefoongesprekken is het 1 maand voor me contracteind datum gelukt om een monteur te krijgen. En jawel,kastje is kapot. Schandalig dat het een jaar heeft moeten duren. Uiteindelijk natuurlijk opgezegd. Me abbo geld terug gekregen, grote bos bloemen gekregen, herinneringskosten die ik zou moeten betalen a 17,50 (khad auto incasso geblokkeerd) heb ik terug gekregen en 2 maanden totaal abbo geld.
Dus uiteindelijk toch wel aardig tevreden geweest over de compensatie en afhandeling van de klacht uiteindelijk.
Ik heb vorig jaar mei een abbo op digitale TV afgesloten, een totaal pakket, omdat ik mijn kosten wou verlagen, en omdat ik gek werd van 5x per dag gebeld te worden met de vraag of ik wou overstappen. Kabelabbo zou ik niet meer hoeven te betalen!! Heb ik nog specifiek om gevraagd tijdens mijn bestelling, nee zit bij het pakket er al in. Nou Prima, doe maar dan.
Uit eindelijk hakkelend en happerend beeld, geluid valt weg, beeld valt weg.
Na 5 brieven, een aantal e-mails, meerdere telefoongesprekken is het 1 maand voor me contracteind datum gelukt om een monteur te krijgen. En jawel,kastje is kapot. Schandalig dat het een jaar heeft moeten duren. Uiteindelijk natuurlijk opgezegd. Me abbo geld terug gekregen, grote bos bloemen gekregen, herinneringskosten die ik zou moeten betalen a 17,50 (khad auto incasso geblokkeerd) heb ik terug gekregen en 2 maanden totaal abbo geld.
Dus uiteindelijk toch wel aardig tevreden geweest over de compensatie en afhandeling van de klacht uiteindelijk.
Re: Problemen met UPC
Mijn excuses voor het ongemak.
Ik begrijp uit uw verhaal en eerdere berichten dat u veel last ondervind van softwareupdates.
Op dit moment loopt daar een onderzoek naar omdat het de afgelopen week bij meerdere klanten is geconstateerd.
In uw geval is er sprake van een ander probleem omdat u al langer last hiervan ondervind.
Dit is mijn antwoord van de upc.
Ze geven gewoon toe dat ze fout zitten zoals u leest.
En toch trekt een andere upc medewerker z`n/haar keutel weer in.
En ondertussen maar rekeningen sturen,en dreigementen.
Moge duidelijk zijn dat dit een mail is van de zoveelste?? upc medewerker/ster
Ik begrijp uit uw verhaal en eerdere berichten dat u veel last ondervind van softwareupdates.
Op dit moment loopt daar een onderzoek naar omdat het de afgelopen week bij meerdere klanten is geconstateerd.
In uw geval is er sprake van een ander probleem omdat u al langer last hiervan ondervind.
Dit is mijn antwoord van de upc.
Ze geven gewoon toe dat ze fout zitten zoals u leest.
En toch trekt een andere upc medewerker z`n/haar keutel weer in.
En ondertussen maar rekeningen sturen,en dreigementen.
Moge duidelijk zijn dat dit een mail is van de zoveelste?? upc medewerker/ster
Re: Problemen met UPC
Ik heb geen problemen met de klantenservice.
Het is ook maar net hoe je hun benadert. Als ik daar zou zitten zou ik ook dichtklappen en minder meegaand zijn als ik een boos, ongeduldig en arrogant persoon aan de telefoon krijgt, die toch weer beter weet wat er gedaan moet worden. Een dagje (of zelfs weekje) zonder tv kan toch geen kwaad? We hebben toch niet voor niets boeken en bordspelletjes staan?
Het is gewoon zo dat storingen vaak door de binnenhuis bekabeling veroorzaakt word.... Je kan het dus ook als vriendelijk zien dat een helpdeskmedewerker je er op wijst dat, ALS het daar aan ligt u voorrijkosten krijgt. Waarom zou u dan niet gewoon even een andere coax halen en even controleren of dit wel/ niet werkt. Kost ook geen drol.....
Behandel mensen zoals je zelf ook behandeld wilt worden.
Het is ook maar net hoe je hun benadert. Als ik daar zou zitten zou ik ook dichtklappen en minder meegaand zijn als ik een boos, ongeduldig en arrogant persoon aan de telefoon krijgt, die toch weer beter weet wat er gedaan moet worden. Een dagje (of zelfs weekje) zonder tv kan toch geen kwaad? We hebben toch niet voor niets boeken en bordspelletjes staan?
Het is gewoon zo dat storingen vaak door de binnenhuis bekabeling veroorzaakt word.... Je kan het dus ook als vriendelijk zien dat een helpdeskmedewerker je er op wijst dat, ALS het daar aan ligt u voorrijkosten krijgt. Waarom zou u dan niet gewoon even een andere coax halen en even controleren of dit wel/ niet werkt. Kost ook geen drol.....
Behandel mensen zoals je zelf ook behandeld wilt worden.