LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waarschuwing uzoektwijvinden.net

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
dijkstraf
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 dec 2009 10:58

waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door dijkstraf »

Koop aub geen producten via uzoektwijvinden.net
op 11 november een ds gekocht, nog steeds niet geleverd.
zending is bij verzender (singapore) niet bekend, gestuurd Track & Trace nummer bestaat niet.
uzoektwijvinden levert niet of levert kapot en weer opgelapt spul.
eigenaar Peter van der Meer heet eigenlijk Pim van den Broek.
Slechte beoordelingen haalt hij zelf van zijn site....
veel gedupeerden hebben al aangifte bij de politie gedaan.
Laatst gewijzigd door dijkstraf op 09 dec 2009 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.

dijkstraf
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 dec 2009 10:58

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door dijkstraf »

nee hoor, de site is er gewoon. www.uzoektwijvinden.net.

RitaW
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 dec 2009 14:16

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door RitaW »

13 november een nintendo ds besteld (voor de st.klaas) bij uzoektwijvinden
Heb hem nog steeds niet binnen.

Wou de betaling eerste instantie doen via een betalings-site: "Multi-Save-Pay' (zit die ook in het complot?) halverwege ingevuld, maar weer geanuleerd. Deze is toch op een of andere manier doorgekomen want het geld werd onverwacht toch afgeschreven! 95 euro...
Ik heb gemaild hoe dit kon, en of ik de boel kon anuleren, maar ik kon niet anuleren, moest maar afwachten tot ik de bestelling binnen had en dan retourneren. Maar tot op de dag van vandaag nog niks binnen.

Ik ben vandaag es gaan googelen en vind dus tot mijn stomme verbazing allemaal nare berichten!!

Ik wil graag eventueel met andere gedupeerden hier iets aan doen, weet alleen niet wat? Kan ik aangifte doen of iets? Bij de politite?

dijkstraf
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 dec 2009 10:58

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door dijkstraf »

Check de kassa.nl site op het forum onder speelgoed vind je heel veel reakties. Ook van mensen die al aangifte gedaan hebben. Ik kan alleen maar overal waarschuwen voor deze oplichter. Hij heet Pim van der Broek en mailt onder de naam Peter van der Meer. Woont in Sittard of Heerlen, en opereert ook nog onder een andere naam. Ik spam hem continue en plaats steeds slechte beoordelingen op zijn site. Hopelijk krijgt hij er genoeg van en stort het geld terug (zoals ik hem gesommeerd heb).

sannico
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 dec 2009 16:05

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door sannico »

Ja wij waren ook zo stom om er in te trappen. Twee nintendo,s besteld voor de kinderen voor sinterklaas. Iedere keer aan lijntje gehouden, met allerlei smoesjes. We hebben wel een zogenaamd track en trace nummer gekregen voor 1 van de nintendo,s. Nu kregen we weer mail dat we geld terug zouden krijgen, maar helaas ook niets. Deze man is echt een oplichter. Koop er niets want je krijgt het echt nioet geleverd! Ik kreeg zelfs een dreig mail, dat als ik negatieve berichten op zijn site zou zetten dat hij dan aangifte zou doen! Nou ja zeg!! :(

jvh01
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 dec 2009 20:13

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door jvh01 »

Ook ik ben vanaf begin augustus bezig met een Nintendo aan te schaffen om lekker op vakantie mee te nemen in September.
Na veel vage mailtjes uiteindelijk mijn Nintendo DS in mijn vakantie ontvangen, rechtstreeks uit Hongkong.
wat blijkt, geen universele adapter volgens europese normen. 2 batterijen meegeleverd welke het nog geen half uur volhielden na opladen.
Deze terug moeten sturen.
Kreeg na vele mailtjes weer 2 "nieuwe" batterijen opgestuurt in gewoon zwaar gehavende normale enveloppe ipv bubbelenveloppe ofzo, hij lag nog net niet open dat alles eruit viel.
Conclusie, baterijen gingen nu 40 min mee joehoeeee NOTTT.
Dus verzoek om alles terug te sturen, en ik zou nieuwe ontvangen.
Iedere keer opmoeten sturen naar volgende adres:
Flexglobal
t.n.v. Uzoektwijvinden
Postbus 458
6400 AL Heerlen
Netherlands

Dit is inmiddels als weer bijna 1 maand geleden en word allemaal aan lijntje gehouden met soort van onderstaande mails:

Geachte heer, mevrouw,
We hebben vernomen van onze leverancier dat er een kleine vertraging is
met het verzenden. Uw product is wel al verzonden en onderweg. De klanten die de order eerder hebben besteld krijgen hem nu met en met binnen. U zult deze spoedig mogen ontvangen. Als u nog vragen heeft verneem ik deze graag.
Met vriendelijke groet,
Peter van der Meer

Heb hem vandaag mail gestuurd om alle kosten terug te storten, en ga morgen aangifte doen bij Politie, en via consumentenbond, trosradar etc mijn verhaal kenbaar maken, om zo deze man tot stoppen te dwingen

sannico
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 dec 2009 16:05

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door sannico »

dijkstraf schreef:Check de kassa.nl site op het forum onder speelgoed vind je heel veel reakties. Ook van mensen die al aangifte gedaan hebben. Ik kan alleen maar overal waarschuwen voor deze oplichter. Hij heet Pim van der Broek en mailt onder de naam Peter van der Meer. Woont in Sittard of Heerlen, en opereert ook nog onder een andere naam. Ik spam hem continue en plaats steeds slechte beoordelingen op zijn site. Hopelijk krijgt hij er genoeg van en stort het geld terug (zoals ik hem gesommeerd heb).
Geloof me Pim van den Broek woont niet in Sittard, zelf gecontroleerd via een goede kennis bij Bevolking! Dus ik betwijfel of die naam ook klopt, tenzij hij in Heerlen woont.
En het adres waar wij onze Nintendo naar terug moeten sturen is in Sittard, niet in Heerlen. Ben bang dat dit allemaal bij het rookgordijn hoort.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door Guardian72 »

RitaW schreef: Wou de betaling eerste instantie doen via een betalings-site: "Multi-Save-Pay' (zit die ook in het complot?) halverwege ingevuld, maar weer geanuleerd. Deze is toch op een of andere manier doorgekomen want het geld werd onverwacht toch afgeschreven! 95 euro...
Ik heb gemaild hoe dit kon, en of ik de boel kon anuleren, maar ik kon niet anuleren, moest maar afwachten tot ik de bestelling binnen had en dan retourneren. Maar tot op de dag van vandaag nog niks binnen.
Dit lijkt me nog het simpelste - Niets gemachtigd, toch afgeschreven - dus zou u via de bank (of telebankieren soms) het moeten laten storneren.
Als men mekkert over 'eenmalige machtiging' gelijk bestrijden, zeker als je halverwege het proces afgebroken hebt.

Sinds 1 oktober heb je langer de tijd om een stornering door te voeren, dus hup, naar je bank. Liefst persoonlijk, ID mee, en een selectieve blokkade aan laten brengen op dat rekeningnummer om herhaling te voorkomen.

Jeanine v/d B
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 dec 2009 10:36

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door Jeanine v/d B »

STOPPEN!!! Dat moeten we deze meneer,stoppen! Ook wij zijn er in getrapt!
Zijn al vanaf 10 oktober bezig om de (gespaarde) Nintendo DS Lite voor onze zoon te krijgen. Heb vandaag mijn eerste mail van ene Silvia mogen ontvangen, zoals meerdere het al over hadden. Of ik nog even geduld wilde hebben! Nou, nee! Eerst zou ik mijn geld terugkrijgen en nu kan dat ineens niet meer! Hoezo? Ik heb toch niets gekregen ,dan is dit dus pure oplichting!Op verschillende forums gezien dat mensen aangifte gaan doen/ hebben gedaan! Daar wil ik mij graag bij aansluiten, en ga vandaag een afspraak maken bij de politie!

dijkstraf
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 dec 2009 10:58

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door dijkstraf »

ik heb deze week eindelijk de nintendo ontvangen. en hij werkt ook nog.....
er is nog hoop dus

rieks23
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 dec 2009 13:50

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door rieks23 »

Wat een oplichters! Het is verschrikkelijk wij hadden ook een Nintendo DS lite besteld en ook gekregen.
Wel lang op moeten wachten maar uiteindelijk kwam hij toch binnen.
Het duurde maar even toen bleek ie al kapot te zijn. We hebben hem opgestuurd naar Nintendo Benelux want we hadden al niet zo veel vertrouwen meer in de leverancier van Uzoektwijvinden. Wat bleek Nintendo Benelux zegt dat het om een illegaal product gaat en kan ons dus helaas niet helpen.

Nu zitten wij dus met een kapotte DS die we zouden moeten opsturen naar Flexglobal in Sittard. In de Gouden Gids of Telefoonboek staat deze Flexglobal niet eens vermeld...onbekend/geen resultaat!!

Kortom: dikke oplichting, wij zijn 100,00 euro armer en kopen nu maar bij de Bart Smit een goede DS voor onze zoon die zo hard ervoor gespaard had.

Jeanine v/d B
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 dec 2009 10:36

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door Jeanine v/d B »

Heb net weer een mail naar Uzoektwijvinden uitgedaan, om mijn geld terug te eisen! Keek ook nog even op hun site maar daar kun je geen recenties meer op kwijt!Waren waarschijnlijk heel veel negatieve reacties!Hopelijk kan de Politie wat met alle aangiftes en wordt dit "bedrijf'"opgedoekt!Zeg het voort: Trap niet in deze zwendel!!!

sannico
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 dec 2009 16:05

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door sannico »

Jawel hoor je kunt nog steeds negatieve reacties op hun site plaatsen. Dan moet je naar het betreffende produkt gaan. Je ziet dan de recencies die er staan, en dan bij de laatste recentie kun je op recensies klikken en hem dan toevoegen! Maar ja helpt vrees ik niet zoveel, want hij haalt ze iedere dag weer weg! Wij kregen gisteren ook deze mail :Geachte heer, mevrouw, Het vervreemd mij dat dit nog niet binnen is. Ik heb dit bedrag overgemaakt.Ik zal dit nakijken en alsnog over maken. Wilt u mij nogmaals uw gegevensversturen?Dan kan ik nakijken wat er mis gegaan is. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Silvia van DijkOrderafhandeling :? Net echt, je krijgt je geld echt niet meer terug en de nintendo,s die hebben wij nooit ontvangen!!

elleric
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2009 22:53

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door elleric »

Ook ik ben erin getrapt. 19 november een DS besteld en na vele geruststellende mails de laatste ontvangen:

Geachte heer, mevrouw,

Ik kan me voorstellen dat uw geduld langzaam op is. Ik vind het zelf ook
erg lang duren. Er is daarom contact geweest met de leverancier. Uw order
is nog altijd onderweg.
Deze zal nu ieder ogenblik geleverd gaan worden. Ik verzoek u dit nog
enkele dagen af te wachten. Ik vind het ook vervelend dat ik u geen exacte
datum kan geven van levering.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Silvia van Dijk
Orderafhandeling
http://www.uzoektwijvinden.net


Ik ben bang van de betaling niets meer terug te zien.

Jeanine v/d B
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 dec 2009 10:36

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door Jeanine v/d B »

Wij kregen precies dezelfde mail! Vertraging...Leverancier...Geduld...
Het is allemaal bla bla bla!!!
Heb nu de toezegging dat we het geld terug krijgen (voor de tweede keer), maar nog niets ontvangen!
Blijf hem mailen totdat we resultaat hebben!Zou hij de dag voor kerst dan eindelijk zijn woord houden? Zou goed voor zijn geweten zijn en een mooie kerst gedachten zijn!

Lucaz
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 dec 2009 21:24

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door Lucaz »

Ik heb ook een DS van 90 euro hier besteld, en er is niets is opgestuurd!
Deze mail kreeg ik:

Geachte heer, mevrouw, We hebben vernomen van onze leverancier dat er een kleine vertraging is methet verzenden. Uw product is wel al verzonden en onderweg. De klanten diede order eerder hebben besteld krijgen hem nu met en met binnen. U zult deze spoedig mogen ontvangen. Als u nog vragen heeft verneem ik deze graag.

Met vriendelijke groet, Silvia van Dijk
Orderafhandeling http://www.uzoektwijvinden.net
Laatst gewijzigd door Lucaz op 26 dec 2009 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Jeanine v/d B
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 dec 2009 10:36

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door Jeanine v/d B »

Heb na heel veel mails gestuurd te hebben, eindelijk mijn geld terug!!!Wat een fijne kerstgedachte!De les is geleerd, nooit meer met een onduidelijk internetbedrijf in zee gaan.Dus blijf hem mailen en negatieve recenties sturen, hopelijk wordt dan je geld teruggestort! Allemaal succes en waarschuw zo veel mogelijk mensen over deze ''meneer"! Peter/Pim?

Miss Tascha
Berichten: 280
Lid geworden op: 15 dec 2009 19:21
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door Miss Tascha »

Een tip voor de mensen;

Als je niets ontvangt, stuur dan een aangetekende brief waarin je het bedrijf "in gebreke stelt". En onmiddelijk je geld terug eisen.
Gaan ze alsnog moeilijk doen, dan kan je altijd nog een incassobureau op ze af sturen.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door jlthkoch »

De site is inmiddels uit de lucht gehaald en dat is natuurlijk niet hun eigen schuld, maar van anderen........
Dit staat er:
"wegens inbraak en dreigings redenen is uzoektwijvinden gestopt.
Alle bestelde bestellingen worden toch nog netjes af gehandeld.
Vragen kunnen gesteld worden per mail via [email protected]

Wij vinden het jammer dat een paar personen het voor de rest verpesten.
Helaas is door de inbraak(op vooraad) de levertijd verlengd we doen er alles aan om de spullen snel bij de klanten te krijgen
Bedankt voor uw geduld hierin.

Dreig mails of dergelijke worden direct aan het politie onderzoek toegevoegd."


Met andere woorden: Wij maken er zelf een zooitje van en als mensen dan klagen dan is het de schuld van die mensen. Wat zijn "dreigings redenen" ??????

sjoerd-klaas
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 dec 2009 20:55

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door sjoerd-klaas »

Beste mensen ik heb een hyves opgericht over uzoektwijvinden.net
Misschien wel zo makkelijk om hier via contact te houden.
Hoe meer leden hoe meer we uitstralen!
We moeten deze gast pakken,

http://uzoektwijvinden.hyves.nl/?pageid ... 0BVS4CGWKO

gr,

Sjoerd-Klaas

Gesloten