oxxio regeld het wel.[dus niet]
Geplaatst: 09 dec 2009 16:36
Hoi allemaal.
Mijn vriendin heeft een probleem met oxxio,en mischien dat er hier iemand is die haar kan helpen?
ik probeer het verhaal duidelijk en zo goed mogelijk tevertellen.
Mijn vriendin heeft eind sep 2009 iets tesnel een contrackt geteken bij een dame die aan haar deur stond,mijn vriendin had die middag haast omdat ze de kids van school moest halen,de verkoopster zij als u hier tekend maakt het niks uit,u kunt ten alle tijden opzeggen,en in de tussen tijd kunt u de brief goed door lezen,zo gezecht zo gedaan DOM van haar nu blijkt dat zij op 14 okt de welkomsbrief kreeg met daar in haar contrackt.en op die brief stond ook al dat er een bedrag van 11 euro van haar rekening is af gehaald.administratie kosten.
mijn vriendin heeft dus ff goed nageken en vergelijkt,en besloten om toch maar niet klant te worden van oxxio.en ging met oxxio bellen ,en heeft de destbetreffende dame aan de andere kant van de lijn verteld dat ze dus toch maar geen klant wilt worden...
maar dat gaat niet het opzeggen,omdat oxxio eerst moest leveren voordat ze konden opzeggen
ze vroegen haar terug tebellen op 20 okt,omdat dat de leverings datum zou zijn.
dus die dag heeft ze weer terug gebeld [ vergeet niet al die telefoontjes duurden bijna allemaal 30a40 min kassa voor oxxio]en te horen kreeg dat er op de 20ste niks gelevert kon worden omdat er complicaties waren met de levering,ze heeft toen gezecht ik wil ook niks gelevert hebben ik wil het gewoon opzeggen,maar dat ging niet,en dat ze maar terug moest bellen op de 23ste.
dus de 23ste weer gebelt naar oxxio.
en ja hoor ze gingen het allemaal in orde maken de opzegging pffff.
toen heeft ze de nuon gebeld,en die wilde haar graag weer terug als klant,maar de nuon vertelde haar dat dat niet ging omdat oxxio haar niet uit hun systeem heeft gehaald,dit heeft 1 maand geduurt voordat oxxio dat wel deed.
maar.
over die maand heeft oxxio wel ff een schatting gemaakt,en ze moest maar ff 197 euro,s betalen...aangezien mijn vriendin een alleenstaande moeder van 4 kinderen is en een uitkering heeft gaat het haar uiteraard niet lukken en de feestdagen voor de duer en een tweeling die over 3 weken jarig zijn.,en ze vraagt dan ook netjes om een betalingsregeling,maar zelfs dat deed oxxio niet omdat het om een betalingsvoorschot ging.
Dus mocht er hier iemand zijn die weet hoe zij dit aan kan pakken om alsnog die rekening niet te hoeven te betalen hoor ik het hier graag en het haar hopelijk erbij te kunnen helpen.
btw zie ik hier op het forum een oxxio medewerker rond snuffelen.
mijn vraag is die wel te vertrouwen ,en helpt die ons echt?
wand het valt mij op dat er echt veel mensen problemen met oxxio hebben.
in iedergeval mensen alvast bedankt voor eventuele hulp advies.
Mijn vriendin heeft een probleem met oxxio,en mischien dat er hier iemand is die haar kan helpen?
ik probeer het verhaal duidelijk en zo goed mogelijk tevertellen.
Mijn vriendin heeft eind sep 2009 iets tesnel een contrackt geteken bij een dame die aan haar deur stond,mijn vriendin had die middag haast omdat ze de kids van school moest halen,de verkoopster zij als u hier tekend maakt het niks uit,u kunt ten alle tijden opzeggen,en in de tussen tijd kunt u de brief goed door lezen,zo gezecht zo gedaan DOM van haar nu blijkt dat zij op 14 okt de welkomsbrief kreeg met daar in haar contrackt.en op die brief stond ook al dat er een bedrag van 11 euro van haar rekening is af gehaald.administratie kosten.
mijn vriendin heeft dus ff goed nageken en vergelijkt,en besloten om toch maar niet klant te worden van oxxio.en ging met oxxio bellen ,en heeft de destbetreffende dame aan de andere kant van de lijn verteld dat ze dus toch maar geen klant wilt worden...
maar dat gaat niet het opzeggen,omdat oxxio eerst moest leveren voordat ze konden opzeggen
ze vroegen haar terug tebellen op 20 okt,omdat dat de leverings datum zou zijn.
dus die dag heeft ze weer terug gebeld [ vergeet niet al die telefoontjes duurden bijna allemaal 30a40 min kassa voor oxxio]en te horen kreeg dat er op de 20ste niks gelevert kon worden omdat er complicaties waren met de levering,ze heeft toen gezecht ik wil ook niks gelevert hebben ik wil het gewoon opzeggen,maar dat ging niet,en dat ze maar terug moest bellen op de 23ste.
dus de 23ste weer gebelt naar oxxio.
en ja hoor ze gingen het allemaal in orde maken de opzegging pffff.
toen heeft ze de nuon gebeld,en die wilde haar graag weer terug als klant,maar de nuon vertelde haar dat dat niet ging omdat oxxio haar niet uit hun systeem heeft gehaald,dit heeft 1 maand geduurt voordat oxxio dat wel deed.
maar.
over die maand heeft oxxio wel ff een schatting gemaakt,en ze moest maar ff 197 euro,s betalen...aangezien mijn vriendin een alleenstaande moeder van 4 kinderen is en een uitkering heeft gaat het haar uiteraard niet lukken en de feestdagen voor de duer en een tweeling die over 3 weken jarig zijn.,en ze vraagt dan ook netjes om een betalingsregeling,maar zelfs dat deed oxxio niet omdat het om een betalingsvoorschot ging.
Dus mocht er hier iemand zijn die weet hoe zij dit aan kan pakken om alsnog die rekening niet te hoeven te betalen hoor ik het hier graag en het haar hopelijk erbij te kunnen helpen.
btw zie ik hier op het forum een oxxio medewerker rond snuffelen.
mijn vraag is die wel te vertrouwen ,en helpt die ons echt?
wand het valt mij op dat er echt veel mensen problemen met oxxio hebben.
in iedergeval mensen alvast bedankt voor eventuele hulp advies.