Onterecht afschrijven van geld door Ziggo
Geplaatst: 09 dec 2009 20:39
Wat een vreselijk bedrijf zeg, dat Ziggo.
Ze schrijven eerst geld van je rekening voor een abonnement dat niet van jou is en vervolgens mag je een kapitaal spenderen aan telefoontjes naar de klantenservice, die vaak slecht bereikbaar is (vragen over facturen/betalingen kan alleen overdag, ook al is de klantenservice tot 22.00 uur open). Als je dan iemand aan de lijn hebt, moet je steeds weer het hele verhaal doen. Steeds weten ze van niets en willen ze je ook niet geloven. Uiteindelijk na 6 maanden leek ik dan doorgedrongen te zijn; boeken ze maar een deel van het geld terug.....
Op online ingediende vragen/klachten/verzoeken reageren ze overigens helemaal niet, maar die ervaring heb ik bij veel bedrijven; vooral als je nog geld van ze krijgt (ervaring met KPN en NUON).
Moedeloos wordt je er van.
Ze schrijven eerst geld van je rekening voor een abonnement dat niet van jou is en vervolgens mag je een kapitaal spenderen aan telefoontjes naar de klantenservice, die vaak slecht bereikbaar is (vragen over facturen/betalingen kan alleen overdag, ook al is de klantenservice tot 22.00 uur open). Als je dan iemand aan de lijn hebt, moet je steeds weer het hele verhaal doen. Steeds weten ze van niets en willen ze je ook niet geloven. Uiteindelijk na 6 maanden leek ik dan doorgedrongen te zijn; boeken ze maar een deel van het geld terug.....
Op online ingediende vragen/klachten/verzoeken reageren ze overigens helemaal niet, maar die ervaring heb ik bij veel bedrijven; vooral als je nog geld van ze krijgt (ervaring met KPN en NUON).
Moedeloos wordt je er van.