feenstra duiven = warmte totaal zorg?
Geplaatst: 10 dec 2009 12:43
Graag advies van de mede-forummers.
Voor mijn AWB hr-ketel heb ik een abonnement voor onderhoud bij Feenstra Duiven, onderdeel van NUON.
Sids september van dit jaar ben ik bezig mijn ketel c.q. warmwatervoorziening gerepareerd te krijgen. Inmiddels ben ik meer dan 500 euro en 5! monteursbezoeken verder en de situatie is nog steeds niet opgelost. Gisteren weer een monteur op bezoek gehad die het zesde! onderdeel heeft vervangen, waar ik overigens de rekening nog van moet ontvangen. Onderdeel was ca. 115 euro. Tevens betaal ik - op 1 keer na - altijd voorrijkosten en werkuren. Totaalplaatje is dan al ca 750 euro!
Vanmorgen stond ik onder de douche en het water werd weer koud. Na heel lang wachten wordt het water weer warmer. Dezefde klacht als waarmee ik in september begonnen ben.
Ik vind het logisch om te betalen voor een reparatie maar ben het zo langzamerhand wel beu om maar te betalen zonder dat ik een normaal werkende cv-warmwater voorziening heb. Ik betwijfel inmiddels ook of alle vervangen onderdelen wel defect waren maar kan dit als leek niet beoordelen.
Hoe pak ik Feenstra aan? Maandag a.s. komt er weer een monteur, dus kosten voor voorrijkosten, werkuren.
Graag jullie advies.
Ik overweeg ook om deze zaak in te dienen als -letterlijk- de koude douche van de week.
Voor mijn AWB hr-ketel heb ik een abonnement voor onderhoud bij Feenstra Duiven, onderdeel van NUON.
Sids september van dit jaar ben ik bezig mijn ketel c.q. warmwatervoorziening gerepareerd te krijgen. Inmiddels ben ik meer dan 500 euro en 5! monteursbezoeken verder en de situatie is nog steeds niet opgelost. Gisteren weer een monteur op bezoek gehad die het zesde! onderdeel heeft vervangen, waar ik overigens de rekening nog van moet ontvangen. Onderdeel was ca. 115 euro. Tevens betaal ik - op 1 keer na - altijd voorrijkosten en werkuren. Totaalplaatje is dan al ca 750 euro!
Vanmorgen stond ik onder de douche en het water werd weer koud. Na heel lang wachten wordt het water weer warmer. Dezefde klacht als waarmee ik in september begonnen ben.
Ik vind het logisch om te betalen voor een reparatie maar ben het zo langzamerhand wel beu om maar te betalen zonder dat ik een normaal werkende cv-warmwater voorziening heb. Ik betwijfel inmiddels ook of alle vervangen onderdelen wel defect waren maar kan dit als leek niet beoordelen.
Hoe pak ik Feenstra aan? Maandag a.s. komt er weer een monteur, dus kosten voor voorrijkosten, werkuren.
Graag jullie advies.
Ik overweeg ook om deze zaak in te dienen als -letterlijk- de koude douche van de week.