LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen bij terugsturen product naar Pixmania

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
m.damsteegt

Problemen bij terugsturen product naar Pixmania

Ongelezen bericht door m.damsteegt »

PIXmania biedt een geweldige Sony videocamera aan. Het is een semy professionele camera met losse microfoon er bovenop.
Ze bieden de camera aan met accu en tas. De camera had ik al gekocht in een winkel, maar had nog geen bijpassende tas. Daarom bestelde ik deze tas apart.
Slechts €20,--. Een tas zonder poespas. Toen ik de tas kreeg bleek het een tasje te zijn, waar de camera niet in paste, laat staan de microfoon en de accu.
Klantenservice gebeld. Die zeiden dat ik de tas kon terugsturen. Aangetekend moest dat. Het kostte me €12,50. Ze vertelde dat ik die kosten zou terug krijgen. De kosten van de tas heb ik terug zonder hun verzendkosten.
Maar helaas, PIXmania besliste anders. De tas is niet defect dus krijg ik geen verzendkosten terug. Ik ben ca,€ 6,-- kwijt aan bellen met PIXmania plus hun zendkosten van de tas €3,95 en mijn aangetekende verzendkosten €12,50
Dus nu ben ik meer dan €20,- kwijt en heb helemaal niets. PIXmania verkoopt graag, maar terugsturen is er een enorme handicap. Dus mijn advies: "Koop nooit iets bij PIXMANIA!!!!
Laatst gewijzigd door m.damsteegt op 14 dec 2009 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.

jor

Re: Problemen bij terugsturen product naar Pixmania

Ongelezen bericht door jor »

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal begrijp waarom je bij dit bedrijf iets zou kopen, het zit in Frankrijk (Parijs) en gaat er dus iets fout hang je gelijk aan hoge verzendkosten om de boel te retourneren.Op tweakers.net zie je het op dat punt ook vaak mis gaan.
http://tweakers.net/shopreview/3534/pix ... t-com.html

Misschien kan je beter de volgende maal een paar euro meer betalen bij een webshop die gewoon in Nederland een zit.Ik deel je advies dus.

m.damsteegt

Toen ik bestelde wist ik niet dat ze in Frankrijk zaten. Daar kwam ikpas achter toen ik het terug stuurde. Er zit namelijk ook geen terugstuurformuliren bij. Die moet je aanvragen bij klantenservice. Ze sturen dan een e-mail met een link en dan kan je het uitprinten. In één woord: WAARDELOOS. En goedkop bl;ijkt weer erge duurkoop te zijn.

jor

Indien je dat wilt kun je ook een shopreview (registeren verplicht) plaatsen op
www.tweakers.net Dit word door heel veel mensen bezocht en de meeste bedrijven doen veel moeite om de boel recht te trekken als hier een negatieve review verschijnt. Let op, je kunt daar niets plaatsen zonder man en paard te noemen aan de hand van bv bon of ordernummers.

m.damsteegt

Hallo Jor,

Ik heb ze nog gebeld en ze geven zelfs toe dat ik foutief ben voorgelicht door hun klantenservice. "Die dame die u dat verteld heeft heeft een fout gemaakt, excuus daarvoor" kreeg ik te horen. Dus ik moet bloeden voor hun fouten.
Kan je mij een klein beetje wegwijs maken met Tweakers? Ik heb al wel een inlognaam en wachtwoord, maar weet niet waar ik moet beginnen.
Wel bedankt voor dit advies.

jor

Je klikt rechtsboven op de startpagina op inloggen en vult je inlognaam + wachtwoord in en klaar. Er staan ook tips op deze pagina. :wink:

Gesloten