Klacht Feenstra
Geplaatst: 14 dec 2009 17:20
Huurkoopcontract bleek service contract van 12 jaar te zijn.
Waarvoor we 40 euro per maand moeten betalen. Zonder de verdere verhogingen.
De Ketel die geplaatst was heeft nooit goed gewerkt. Na meerdere malen contact met "het servicepunt van feenstra"te hebben gezocht is er nooit iemand gekomen al die tijd hebben we in de kou gezeten en zonder warm water. Na vele correspondentie niks vernomen van Feenstra behalve rekeningen.
Andere firma erbij gehaald en de ketel had nooit zo geplaatst mogen worden en deze nieuwe HR ketel bleek helemaal niet in orde.
De oplossing van Feenstra was een slangetje uit het dak wat niet mag of kan invm met vriezen waardoor dus ook mijn hele verdieping onderwater is gelopen.
Kortom veel Kou en Kosten Van de Firma Feenstra. Kan hier niet iets aan gedaan worden....
Met vriendelijke groet,
P van Solingen
Waarvoor we 40 euro per maand moeten betalen. Zonder de verdere verhogingen.
De Ketel die geplaatst was heeft nooit goed gewerkt. Na meerdere malen contact met "het servicepunt van feenstra"te hebben gezocht is er nooit iemand gekomen al die tijd hebben we in de kou gezeten en zonder warm water. Na vele correspondentie niks vernomen van Feenstra behalve rekeningen.
Andere firma erbij gehaald en de ketel had nooit zo geplaatst mogen worden en deze nieuwe HR ketel bleek helemaal niet in orde.
De oplossing van Feenstra was een slangetje uit het dak wat niet mag of kan invm met vriezen waardoor dus ook mijn hele verdieping onderwater is gelopen.
Kortom veel Kou en Kosten Van de Firma Feenstra. Kan hier niet iets aan gedaan worden....
Met vriendelijke groet,
P van Solingen