iPhone levering na 1,5 maand nog steeds niet
Geplaatst: 15 dec 2009 19:56
Zo'n anderhalve maand geleden heb ik via de website van t-mobile een iPhone besteld inclusief een nieuw abonnement.
Hierop zat destijds een levertijd van 2 weken, zoals vermeld op hun website. Het toestel heb ik direct via iDeal betaald, wat een grote fout is geweest achteraf.
Na anderhalve week ben ik benaderd door de bezorger van t-mobile namelijk AMP logistics dat mijn bestelling klaar lag voor levering. Al goed eind goed zou je zeggen. Maar niets is minder waar.
Het contract bleek niet bij de bestelling te zijn bijgevoegd en sinds die tijd doe ik niet anders dan heen en weer bellen en mailen met zogenaamde "helpdesken" die van alles beloven maar niets naleven.
Tussentijds is mijn oude abonnement ook afgelopen en ben ik genoodzaakt geweest een pre-paid kaart en toestel in gebruik te nemen met alle nadelen van dien.
De stappen waar ik mij nu in bevindt is aangetekende post en juridische stappen want dit is gewoon niets anders dan oplichting en misleiding.
Zijn er personen die dit meegemaakt hebben en mij kunnen informeren of tips geven.
Andere mensen kan ik alleen vertellen. Mocht je een iphone willen, betaal niets tot aan levering! Of zoek een alternatief toestel elders.
Hierop zat destijds een levertijd van 2 weken, zoals vermeld op hun website. Het toestel heb ik direct via iDeal betaald, wat een grote fout is geweest achteraf.
Na anderhalve week ben ik benaderd door de bezorger van t-mobile namelijk AMP logistics dat mijn bestelling klaar lag voor levering. Al goed eind goed zou je zeggen. Maar niets is minder waar.
Het contract bleek niet bij de bestelling te zijn bijgevoegd en sinds die tijd doe ik niet anders dan heen en weer bellen en mailen met zogenaamde "helpdesken" die van alles beloven maar niets naleven.
Tussentijds is mijn oude abonnement ook afgelopen en ben ik genoodzaakt geweest een pre-paid kaart en toestel in gebruik te nemen met alle nadelen van dien.
De stappen waar ik mij nu in bevindt is aangetekende post en juridische stappen want dit is gewoon niets anders dan oplichting en misleiding.
Zijn er personen die dit meegemaakt hebben en mij kunnen informeren of tips geven.
Andere mensen kan ik alleen vertellen. Mocht je een iphone willen, betaal niets tot aan levering! Of zoek een alternatief toestel elders.