LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verwijderd
-
Verwijderd
Dit bericht is verwijderd
Laatst gewijzigd door ruudvanvelzen op 17 dec 2009 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Verwijderd
ik ben ook de dupe geweest van deze xxxx-praktijken. Ik weet met 99,9% zeker dat er geen winnaars zijn op koopveiling.nl en dat er door de eigenaar zelf wordt geboden. Andere sites hebben hele andere namen als winnaars en niet steeds dezelfde namen als tinus en bert. Ook heeft dezelfde eigenaar een extra site opgezet genaamd yorbid.nl deze site is precies hetzelfde. Je kunt ook al niet contact met de eigenaar opnemen omdat er nergens een mailadres is of een helpdesk. Kortom trap er niet in! Ik hoop dat er snel iets aan wordt gedaan.
-
Kan me niet herinneren dat ik mijn eigen bericht ga verwijderen
Vreemd hoor!!!!
Vreemd hoor!!!!
Ik heb wat veilingen in de gaten gehouden en weet 100% zeker dat er bots gebruikt worden die elkaar kennen. Een veiling begint met 2 of 3 bots die om en om in een vast patroon bieden. Dit gaat meestal 40 of 60 minuten door. Als er mensen (slachtoffers) mee bieden gaan de bots afwissellend in hetzelfde patroon doorbieden totdat de slachtoffers stoppen. Dit gedrag is constant en zie je bij elke veiling. Op yorbid hebben ze 3 bots, op koopveiling 2.
Hoe kan je hier een officiele klacht tegen indienen? Het zijn 100% oplichters.
Het is absoluut onmogelijk om op deze sites iets te winnen. Er zitten ook fouten in de software wat soms opvalt. Bots worden hier niet door beinvloed wat me doet vermoeden dat ze ingebouwd zitten in de software. Indien er bewijs nodig is voor een aanklacht lever ik dat graag.
Hoe kan je hier een officiele klacht tegen indienen? Het zijn 100% oplichters.
Het is absoluut onmogelijk om op deze sites iets te winnen. Er zitten ook fouten in de software wat soms opvalt. Bots worden hier niet door beinvloed wat me doet vermoeden dat ze ingebouwd zitten in de software. Indien er bewijs nodig is voor een aanklacht lever ik dat graag.
-
Ik heb me ook ingeschreven bij deze koopveiling en denk ook dat het een oplichting is. Kon ook al bijna niet waar zijn. Want als je goed nagaat zouden ze er geen winst mee kunnen maken met de biedingen dat de producten weggingen. Had ook steeds het gevoel, dat er geschoemeld werd met de veiling. Heb ook wel eens gehad, dat ik een bod tijdig had gedaan en dan de melding kreeg, dat ik te laat was. En ook als er bijna geen biedingen meer werden gedaan, opeens de veiling was geeindigd en gewonnen werd door iemand die net binnen kwam op de webside. Ik hoop dat er iets aan deze oplichting gedaan kan worden.