T-Mobile, zeer slechte service
Geplaatst: 18 dec 2009 17:57
Klacht over T-Mobile.
Helaas heb ik alleen maar slechte ervaringen met T-Mobile. Om te beginnen de dekking. Deze is, in tegenstelling tot wat zij beweren, slecht. Het reclamespotje op de radio wil je andere laten geloven. Ik krijg in mijn woning geen goede dekking, overigens op meerdere plaatsen in Nederland, buitenshuis heb ik geen dekking. Het gaat dan niet om uithoeken van Nederland maar ook in de omgeving van Utrecht. Wanneer je naar de klantenservice belt moet je minimaal 3 postcode geven willen zij jou klacht in behandeling nemen. Plaatsnamen zijn niet voldoende, dus je moet het postcodeboek erbij pakken want anders nemen zij de klacht niet in behandeling (hoe zo klantvriendelijk). Bij mij bleek achteraf, was een routerinstelling bij hun niet gezet en was daardoor door voor niemand te bereiken. Als je belde dan kreeg je te horen dat het mobiele-nummer niet bereikbaar was, waar dan ook in Nederland. Hiervoor heb ik meerdere keren naar de klantenservice gebeld. Ik moest telkens een postcode geven. Ik heb toen aangegeven dat nergens in Nederland ik gebeld kon worden, waarbij iedere postcode opgegeven kon worden. Hierop werd mij verweten dat ik niet mee wenste te werken aan de klacht en dat deze daarom niet behandeld kon worden. Ook wordt gevraagd wanneer je terug gebeld wilt worden, datum en tussen welke tijdstippen. Helaas is dat nooit gebeurd, zelfs wanneer je aangeeft dat dat niet gebeurd wordt dit wel gevraagd.
Ik ben nu 8 maanden verder en mijn klacht is, na herhaaldelijk opnieuw de klacht gedaan te hebben nog steeds niet opgelost. Ik ben inmiddels de wanhoop nabij en heb een 2e mobiele-nummer om bereikbaar te zijn! Mijn frustratie is enorm en de reacties die je krijgt zijn de standaard " trainingsreacties" die medewerkers van een telefonische helpdesk krijgen. Ook nu zou ik weer terug gebeld worden maar ook dat is niet gebeurd. Logistiek zit hun proces zodanig in elkaar dat iedereen vastloopt en is men alleen bezig procedures te volgen en niet klanten tevreden te stellen. Mijn advies; NEEM NOOIT T-MOBILE.
Hans
Helaas heb ik alleen maar slechte ervaringen met T-Mobile. Om te beginnen de dekking. Deze is, in tegenstelling tot wat zij beweren, slecht. Het reclamespotje op de radio wil je andere laten geloven. Ik krijg in mijn woning geen goede dekking, overigens op meerdere plaatsen in Nederland, buitenshuis heb ik geen dekking. Het gaat dan niet om uithoeken van Nederland maar ook in de omgeving van Utrecht. Wanneer je naar de klantenservice belt moet je minimaal 3 postcode geven willen zij jou klacht in behandeling nemen. Plaatsnamen zijn niet voldoende, dus je moet het postcodeboek erbij pakken want anders nemen zij de klacht niet in behandeling (hoe zo klantvriendelijk). Bij mij bleek achteraf, was een routerinstelling bij hun niet gezet en was daardoor door voor niemand te bereiken. Als je belde dan kreeg je te horen dat het mobiele-nummer niet bereikbaar was, waar dan ook in Nederland. Hiervoor heb ik meerdere keren naar de klantenservice gebeld. Ik moest telkens een postcode geven. Ik heb toen aangegeven dat nergens in Nederland ik gebeld kon worden, waarbij iedere postcode opgegeven kon worden. Hierop werd mij verweten dat ik niet mee wenste te werken aan de klacht en dat deze daarom niet behandeld kon worden. Ook wordt gevraagd wanneer je terug gebeld wilt worden, datum en tussen welke tijdstippen. Helaas is dat nooit gebeurd, zelfs wanneer je aangeeft dat dat niet gebeurd wordt dit wel gevraagd.
Ik ben nu 8 maanden verder en mijn klacht is, na herhaaldelijk opnieuw de klacht gedaan te hebben nog steeds niet opgelost. Ik ben inmiddels de wanhoop nabij en heb een 2e mobiele-nummer om bereikbaar te zijn! Mijn frustratie is enorm en de reacties die je krijgt zijn de standaard " trainingsreacties" die medewerkers van een telefonische helpdesk krijgen. Ook nu zou ik weer terug gebeld worden maar ook dat is niet gebeurd. Logistiek zit hun proces zodanig in elkaar dat iedereen vastloopt en is men alleen bezig procedures te volgen en niet klanten tevreden te stellen. Mijn advies; NEEM NOOIT T-MOBILE.
Hans