Pagina 1 van 1

T-Mobile, zeer slechte service

Geplaatst: 18 dec 2009 17:57
door hansapk
Klacht over T-Mobile.
Helaas heb ik alleen maar slechte ervaringen met T-Mobile. Om te beginnen de dekking. Deze is, in tegenstelling tot wat zij beweren, slecht. Het reclamespotje op de radio wil je andere laten geloven. Ik krijg in mijn woning geen goede dekking, overigens op meerdere plaatsen in Nederland, buitenshuis heb ik geen dekking. Het gaat dan niet om uithoeken van Nederland maar ook in de omgeving van Utrecht. Wanneer je naar de klantenservice belt moet je minimaal 3 postcode geven willen zij jou klacht in behandeling nemen. Plaatsnamen zijn niet voldoende, dus je moet het postcodeboek erbij pakken want anders nemen zij de klacht niet in behandeling (hoe zo klantvriendelijk). Bij mij bleek achteraf, was een routerinstelling bij hun niet gezet en was daardoor door voor niemand te bereiken. Als je belde dan kreeg je te horen dat het mobiele-nummer niet bereikbaar was, waar dan ook in Nederland. Hiervoor heb ik meerdere keren naar de klantenservice gebeld. Ik moest telkens een postcode geven. Ik heb toen aangegeven dat nergens in Nederland ik gebeld kon worden, waarbij iedere postcode opgegeven kon worden. Hierop werd mij verweten dat ik niet mee wenste te werken aan de klacht en dat deze daarom niet behandeld kon worden. Ook wordt gevraagd wanneer je terug gebeld wilt worden, datum en tussen welke tijdstippen. Helaas is dat nooit gebeurd, zelfs wanneer je aangeeft dat dat niet gebeurd wordt dit wel gevraagd.
Ik ben nu 8 maanden verder en mijn klacht is, na herhaaldelijk opnieuw de klacht gedaan te hebben nog steeds niet opgelost. Ik ben inmiddels de wanhoop nabij en heb een 2e mobiele-nummer om bereikbaar te zijn! Mijn frustratie is enorm en de reacties die je krijgt zijn de standaard " trainingsreacties" die medewerkers van een telefonische helpdesk krijgen. Ook nu zou ik weer terug gebeld worden maar ook dat is niet gebeurd. Logistiek zit hun proces zodanig in elkaar dat iedereen vastloopt en is men alleen bezig procedures te volgen en niet klanten tevreden te stellen. Mijn advies; NEEM NOOIT T-MOBILE.

Hans

Re: T-Mobile, zeer slechte service

Geplaatst: 18 dec 2009 19:39
door Pindakaaspotje
dekking van t-mobile is erg zwak.. dat is bekend (daarentegen zijn ze vaak goedkoper dan de concurrenten).

Het andere geval dat je niet te bereiken bent is een bekend probleem bij t-mobile, vaak is het dan wel zo dat dit alleen voor bellers van bepaalde providers is. Dit moet alleen wel erg snel te verhelpen zijn, dat is niets anders dan ergens in het systeem iets omzetten

Re: T-Mobile, zeer slechte service

Geplaatst: 21 dec 2009 19:09
door Glow
hm.. slechte service..:P als je t-mobile qua service al slecht vind, waag je dan noooooit aan een andere provider. Dan ga je letterlijk door een hel. Ik ben altijd prima geholpen door t-mobile, in tegenstelling tot andere providers.

Wel kan het zijn,op de locatie arnhem werken namelijk de oude medewerkers van orange. Zij hebben een beetje 'schijt' aan t-mobile. En hun zullen ook niet snel een poging doen de klant met een tevreden gevoel op te laten hangen, vraag dan in welke stad ze zitten. Breda en Den Haag zijn de interne kantoren Arnhem ook wel maar zij zijn toch iets minder behulpzaam.

Re: T-Mobile, zeer slechte service

Geplaatst: 22 dec 2009 01:22
door peterrobertnl
kan je wel zeggen. zeer slecht.


Ik ben precies een halfjaar bezig geweest om te vertellen dat dekking van telefoon en internet via web and walkstick ontoereikend is. Naar hun mening is het uitstekend.

Ik heb toen gezegd dat ze die dongle terug zouden krijgen . Na ellenlange verhalen en ongeloof van hun kant heb ik er op gestaan de 50% korting te eisen. Na lang ouwehoeren hebben ze inderdaad de dongle teruggenomen en de 1e drie maanden 50% korting gegeven. Beter iets dan niets. Dus mensen.........de dekking bij Tmobile is bedroevend te noemen en ik raad daarom niemand aan een internetstick bij die gasten te nemen. Kosten op t sterfhuis.