Problemen met UPC al een jaar lang
Geplaatst: 19 dec 2009 08:10
Geachte forumlezers,
Hopelijk hebben jullie een goede tip inzake de problemen met UPC.
Mijn dochter en schoonzoon hebben al een jaar problemen met UPC, bellen met die mensen kost handen vol geld want na 20 minuten heb je nog niemand aan de lijn en op faxen die gezonden worden wordt niet gereageerd, terugbellen doen/mogen ze niet!!! De faxen werden gezonden naar 010-8922209.
Onze schoonzoon is sinds 4 december 2009 opgenomen op de Intensive Care van het Erasmus Medisch Centrum te Rotterdam en nu zit onze dochter met flinke problemen binnen het gezin en dan ook nog dit gezeur.
Dit is ontstaan nadat de bestelling in december 2008 voor internet en bellen niet door kon gaan omdat het bestaande internet abonnement niet opgezegd kon worden. De apparatuur box/modem werd binnen de gestelde termijn retour gezonden. Echter de borg heeft mijn schoonzoon nog niet terug ontvangen. Wel werden er diverse afschrijvingen van zijn rekening gedaan die niet juist en veel te hoog waren en door hem teruggeboekt en gecorrigeerd zijn. In oktober hebben ze van UPC de digitale ontvangst van de TV afgesloten maar het werd wel in rekening gebracht. Dit is dan ook door mij op 17 december jl. direct opgezegd maar dat kon niet eerder worden gedaan als 17 januari 2010!!!
Op 18 december jl. heb ik UPC uit de doeken gedaan hoe de betalingen zijn gegaan en wat er betaald is want zij hebben zelfs het lef gehad om een deurwaarder in te schakelen. Mijn schoonzoon heeft hiervoor al ik weet niet hoeveel brieven en faxen naar hun gezonden met een ultimatum op 18 november jl. maar er wordt nergens op gereageerd. Notabene, er blijkt zelfs dat er nog € 35,65 teveel is betaald.
Dit alles levert voor onze dochter nog meer spanning op en wij hopen dat er een goede tip of oplossing komt voor dit probleem, wij vinden dit in één woord schandalig!!!
Bij voorbaat hartelijk dank.
Ouders / schoonouders, ariet
Na tussenkomst van het Incassobureau zijn de problemen nu, 18-01-2010, opgelost, zie laatste bericht.
Hopelijk hebben jullie een goede tip inzake de problemen met UPC.
Mijn dochter en schoonzoon hebben al een jaar problemen met UPC, bellen met die mensen kost handen vol geld want na 20 minuten heb je nog niemand aan de lijn en op faxen die gezonden worden wordt niet gereageerd, terugbellen doen/mogen ze niet!!! De faxen werden gezonden naar 010-8922209.
Onze schoonzoon is sinds 4 december 2009 opgenomen op de Intensive Care van het Erasmus Medisch Centrum te Rotterdam en nu zit onze dochter met flinke problemen binnen het gezin en dan ook nog dit gezeur.
Dit is ontstaan nadat de bestelling in december 2008 voor internet en bellen niet door kon gaan omdat het bestaande internet abonnement niet opgezegd kon worden. De apparatuur box/modem werd binnen de gestelde termijn retour gezonden. Echter de borg heeft mijn schoonzoon nog niet terug ontvangen. Wel werden er diverse afschrijvingen van zijn rekening gedaan die niet juist en veel te hoog waren en door hem teruggeboekt en gecorrigeerd zijn. In oktober hebben ze van UPC de digitale ontvangst van de TV afgesloten maar het werd wel in rekening gebracht. Dit is dan ook door mij op 17 december jl. direct opgezegd maar dat kon niet eerder worden gedaan als 17 januari 2010!!!
Op 18 december jl. heb ik UPC uit de doeken gedaan hoe de betalingen zijn gegaan en wat er betaald is want zij hebben zelfs het lef gehad om een deurwaarder in te schakelen. Mijn schoonzoon heeft hiervoor al ik weet niet hoeveel brieven en faxen naar hun gezonden met een ultimatum op 18 november jl. maar er wordt nergens op gereageerd. Notabene, er blijkt zelfs dat er nog € 35,65 teveel is betaald.
Dit alles levert voor onze dochter nog meer spanning op en wij hopen dat er een goede tip of oplossing komt voor dit probleem, wij vinden dit in één woord schandalig!!!
Bij voorbaat hartelijk dank.
Ouders / schoonouders, ariet
Na tussenkomst van het Incassobureau zijn de problemen nu, 18-01-2010, opgelost, zie laatste bericht.