Pagina 1 van 1

Problemen met UPC al een jaar lang

Geplaatst: 19 dec 2009 08:10
door ariet
Geachte forumlezers,

Hopelijk hebben jullie een goede tip inzake de problemen met UPC.
Mijn dochter en schoonzoon hebben al een jaar problemen met UPC, bellen met die mensen kost handen vol geld want na 20 minuten heb je nog niemand aan de lijn en op faxen die gezonden worden wordt niet gereageerd, terugbellen doen/mogen ze niet!!! De faxen werden gezonden naar 010-8922209.

Onze schoonzoon is sinds 4 december 2009 opgenomen op de Intensive Care van het Erasmus Medisch Centrum te Rotterdam en nu zit onze dochter met flinke problemen binnen het gezin en dan ook nog dit gezeur.

Dit is ontstaan nadat de bestelling in december 2008 voor internet en bellen niet door kon gaan omdat het bestaande internet abonnement niet opgezegd kon worden. De apparatuur box/modem werd binnen de gestelde termijn retour gezonden. Echter de borg heeft mijn schoonzoon nog niet terug ontvangen. Wel werden er diverse afschrijvingen van zijn rekening gedaan die niet juist en veel te hoog waren en door hem teruggeboekt en gecorrigeerd zijn. In oktober hebben ze van UPC de digitale ontvangst van de TV afgesloten maar het werd wel in rekening gebracht. Dit is dan ook door mij op 17 december jl. direct opgezegd maar dat kon niet eerder worden gedaan als 17 januari 2010!!!

Op 18 december jl. heb ik UPC uit de doeken gedaan hoe de betalingen zijn gegaan en wat er betaald is want zij hebben zelfs het lef gehad om een deurwaarder in te schakelen. Mijn schoonzoon heeft hiervoor al ik weet niet hoeveel brieven en faxen naar hun gezonden met een ultimatum op 18 november jl. maar er wordt nergens op gereageerd. Notabene, er blijkt zelfs dat er nog € 35,65 teveel is betaald.

Dit alles levert voor onze dochter nog meer spanning op en wij hopen dat er een goede tip of oplossing komt voor dit probleem, wij vinden dit in één woord schandalig!!!

Bij voorbaat hartelijk dank.
Ouders / schoonouders, ariet

Na tussenkomst van het Incassobureau zijn de problemen nu, 18-01-2010, opgelost, zie laatste bericht.

Re: Problemen met UPC al een jaar lang

Geplaatst: 23 dec 2009 14:53
door tamara72
Ik kan je alleen een normaal telefoonnummer doorgeven als er gebeld moet worden met de UPC scheelt in ieder geval met de kosten. Telnr: 020-7757148 dit nummer werkt uitstekend. Even wachten en pas als het bandje verder gaat je keuze maken. UPC is heel vervelend en heb zelf als sinds maart problemen met ze. Gelukkig is dat per 1 januari over en hoef ik er nooit meer iets mee te maken te hebben. Succes verder!!

Re: Problemen met UPC al een jaar lang

Geplaatst: 01 jan 2010 20:47
door Smitsmannetje
tamara72 schreef:Ik kan je alleen een normaal telefoonnummer doorgeven als er gebeld moet worden met de UPC scheelt in ieder geval met de kosten. Telnr: 020-7757148 dit nummer werkt uitstekend. Even wachten en pas als het bandje verder gaat je keuze maken. UPC is heel vervelend en heb zelf als sinds maart problemen met ze. Gelukkig is dat per 1 januari over en hoef ik er nooit meer iets mee te maken te hebben. Succes verder!!
Beste Tamara72:

Mag ik weten bij wie je nu zit?

Re: Problemen met UPC al een jaar lang

Geplaatst: 01 jan 2010 21:44
door stofzuigertje
Naast dure 0900 is fax tegen normale prijs of E mail ook mogelijk.

Dat je een bestelde verbinding annuleerde is bij dit soort bedrijven vragen om problemen, eerst altijd de huidige verbinding opzeggen, liefst iets langer dan volgens hun regels zodat je eerst de werkelijke einddatum zult krijgen.

Verder hebben ze ook kantoren waar je gratis langs kunt zonder 0900 kosten.

Re: Problemen met UPC al een jaar lang

Geplaatst: 02 jan 2010 07:54
door ariet
Bedankt voor jullie reactie.

ariet

Re: Problemen met UPC al een jaar lang

Geplaatst: 05 jan 2010 18:32
door Toolboy
Service en after sales zijn ver te zoeken bij deze gasten(upc).
Grote bek kan je krijgen en zeer ondeskundig advies.


Wordt weer eens tijd dat Radar wat aandacht gaat schenken aan deze gasten.

T

Re: Problemen met UPC al een jaar lang

Geplaatst: 17 jan 2010 19:42
door novw01
UPC helpdesk stappenplan:

stap 1: het is de schild van de klant
stap 2: de klant heeft het gedaan
stap 3: de apparatuur van de klant voldoet niet
stap 4: de apparatuur van de klant is kapot
stap 5: zucht
stap 6: nodig de klant uit om op te zeggen. Da's makeklijker dan de boel na te kijken aan UPC's kant.

Grmbl.

Re: Problemen met UPC al een jaar lang

Geplaatst: 18 jan 2010 19:04
door ariet
Allemaal bedankt voor jullie reactie.
De enige die het heeft op kunnen lossen is het eigen incasso-bureau van UPC, (Intrum Justitia). Dus aut. afschrijvingen blokkeren alleen betalen wat er betaalt moet worden en reageren op het tel. nr. van het incasso-bureau 070-4528726.

Met groet, ariet